Epropulsion rumpeli var paspiest uz leju tajā gadījumā,kad esi speciāli uzstādījis tā...Te gan viena problēma...Ja vēlies ieslēgt atpakaļgaitu,tad tas jādara uzmanīgi,lai tev motors neizlec ārā :-)
Motors labs..Vadība gan tāda - ļoti jūtīga.Es gan lādēju viņu pēc katras copes....

Viens no variantiem cīņai pret auklām
Modzha [26.jūn]: Modzha [23.jūn]: Jā!;)ja bùtu 5hp celtu glisē!vo Tu nēsātos pa Babi!:))
Willy, 22.jūnijs 2024, 19:19
Nu nez vai tas ir piemērots Babes seklumiem vasarā. Dēļ regulējumiem (augstums). Parastais Minn kota ieliks vienos vārtos.
Plus paliks pāri kādi krietni pāris simti rezerves LiFePO aķim...
Ja nekļūdos, tam epropulsion ir Li-Ion aķis. Ciklu skaits +/- tā kā viedtelefonam (~500 cikli). LiFePo4 manuprāt ir ~ 4x vairāk (~2000cikli).
Palabojiet ja kļūdos. Turklāt tas speciālais aķis sālīti maksā (ap 1k), ja jāmaina.Labs telefons nemaksā mazāk!turklāt pēc pāris gadiem jāņem jauns!:))Motoru es lādēju pēc 5-6 copēm!tātad reizi 2 nedēļās!ciklus var parēķināt.100gadiem laikam nav paredzēts!Par vieniem vārtiem domāju,ka kļūdies gan!:)turklāt Epropulsion būs daudz ērtāk uzstādāms!apm.minūte!;)
Willy, 23.jūnijs 2024, 18:13
Un Minnkota pielikt vajag saukt speciālu ražotāja inženieri ? 3 min ilgāk, pieksrūvēt spailes.? :D
Bet regulējamiass augstaums Babē, noteikti nav mazsvarīgs. Iebrauc no Vecupniekiem vai Dūšeļiem mazūdens periodā.
Par lādēšanu, salīdzinu ar tēva Opel. Jāuztanko 2x gadā :D Super ekonomiska mašīna.
Ja copes reizē nobrauc ne vairāk par 5-6 km, tad jā vari izvilkt 3 x . Arī ar Minn kota.
Ne vienos ne otros nevar ielaisties ar savu laivu!no Ezerkrastiem esmu bijis arī pie zema līmeņa,viss tur ir normāli!Engurē ir vēl zemāks!un arī tur tiku iekšā no Artūra bāzes!Tev kā nezinātājam pateikšu,ka Epropulsion kājas slīpumu var regulēt,vēl to,ka ir 3izmēru kājas un arī to,ka ja grib braucot motora rumpeli var paspiest uz leju un tad jau propellers kuļ ūdeni!bet pats interesantākais, ka tiem 3zirgiem tā zāle pa lielam ir pie pakaļas!:))manai laivai ir uz pasūtījumu augstāks trancis,problēmu nekādu!klusums un miers!braucu un klausos kā vardes kurkst un opeļi rūsē!:)
Tikai nesprotu kapēc esi tik kašķīgs!?
Modzha [23.jūn]: Jā!;)ja bùtu 5hp celtu glisē!vo Tu nēsātos pa Babi!:))
Willy, 22.jūnijs 2024, 19:19
Nu nez vai tas ir piemērots Babes seklumiem vasarā. Dēļ regulējumiem (augstums). Parastais Minn kota ieliks vienos vārtos.
Plus paliks pāri kādi krietni pāris simti rezerves LiFePO aķim...
Ja nekļūdos, tam epropulsion ir Li-Ion aķis. Ciklu skaits +/- tā kā viedtelefonam (~500 cikli). LiFePo4 manuprāt ir ~ 4x vairāk (~2000cikli).
Palabojiet ja kļūdos. Turklāt tas speciālais aķis sālīti maksā (ap 1k), ja jāmaina.Labs telefons nemaksā mazāk!turklāt pēc pāris gadiem jāņem jauns!:))Motoru es lādēju pēc 5-6 copēm!tātad reizi 2 nedēļās!ciklus var parēķināt.100gadiem laikam nav paredzēts!Par vieniem vārtiem domāju,ka kļūdies gan!:)turklāt Epropulsion būs daudz ērtāk uzstādāms!apm.minūte!;)
Willy, 23.jūnijs 2024, 18:13
Un Minnkota pielikt vajag saukt speciālu ražotāja inženieri ? 3 min ilgāk, pieksrūvēt spailes.? :D
Bet regulējamiass augstaums Babē, noteikti nav mazsvarīgs. Iebrauc no Vecupniekiem vai Dūšeļiem mazūdens periodā.
Par lādēšanu, salīdzinu ar tēva Opel. Jāuztanko 2x gadā :D Super ekonomiska mašīna.
Ja copes reizē nobrauc ne vairāk par 5-6 km, tad jā vari izvilkt 3 x . Arī ar Minn kota.
bums [24.jūn]: + ePropulsion ir bezoglīšu
kikizozo, 24.jūnijs 2024, 12:23
vienīgais pārkrustaties lai zem dzenskruves neiepin auklu Blīvslēga lamili sagriež vienā setā un tad ja tur tiek ūdens iekšā tad ir amen baznīcā Visiem priecīgus Jāņus ! un neslinkojiet pēc copes noņemt dzenskruvi



Liels paldies Meistar!;)...pirmo reizi noņēmu!;)
...ganjau Babes draza!?:)
bums [24.jūn]: Jaunās paaudzes el motori visi ir bezoglīšu
Minn kota 500+€ ir bezoglīšu. Pārējie ir ar oglēm. Ts mans 55lb savage gear komplektā ar 2 oglītēm atnāca
+ ePropulsion ir bezoglīšu
kikizozo, 24.jūnijs 2024, 12:23
vienīgais pārkrustaties lai zem dzenskruves neiepin auklu Blīvslēga lamili sagriež vienā setā un tad ja tur tiek ūdens iekšā tad ir amen baznīcā Visiem priecīgus Jāņus ! un neslinkojiet pēc copes noņemt dzenskruvi
Jaunās paaudzes el motori visi ir bezoglīšu
LiFePo4 garantētie 5000 cikli max 6000
+ ePropulsion ir bezoglīšu
Modzha [23.jūn]: Jā!;)ja bùtu 5hp celtu glisē!vo Tu nēsātos pa Babi!:))
Willy, 22.jūnijs 2024, 19:19
Nu nez vai tas ir piemērots Babes seklumiem vasarā. Dēļ regulējumiem (augstums). Parastais Minn kota ieliks vienos vārtos.
Plus paliks pāri kādi krietni pāris simti rezerves LiFePO aķim...
Ja nekļūdos, tam epropulsion ir Li-Ion aķis. Ciklu skaits +/- tā kā viedtelefonam (~500 cikli). LiFePo4 manuprāt ir ~ 4x vairāk (~2000cikli).
Palabojiet ja kļūdos. Turklāt tas speciālais aķis sālīti maksā (ap 1k), ja jāmaina.
Labs telefons nemaksā mazāk!turklāt pēc pāris gadiem jāņem jauns!:))Motoru es lādēju pēc 5-6 copēm!tātad reizi 2 nedēļās!ciklus var parēķināt.100gadiem laikam nav paredzēts!Par vieniem vārtiem domāju,ka kļūdies gan!:)turklāt Epropulsion būs daudz ērtāk uzstādāms!apm.minūte!;)
Jā!;)ja bùtu 5hp celtu glisē!vo Tu nēsātos pa Babi!:))
Willy, 22.jūnijs 2024, 19:19
Nu nez vai tas ir piemērots Babes seklumiem vasarā. Dēļ regulējumiem (augstums). Parastais Minn kota ieliks vienos vārtos.
Plus paliks pāri kādi krietni pāris simti rezerves LiFePO aķim...
Ja nekļūdos, tam epropulsion ir Li-Ion aķis. Ciklu skaits +/- tā kā viedtelefonam (~500 cikli). LiFePo4 manuprāt ir ~ 4x vairāk (~2000cikli).
Palabojiet ja kļūdos. Turklāt tas speciālais aķis sālīti maksā (ap 1k), ja jāmaina.
MT9 [22.jūn]: Šodien uz upes satiku divas laivas ar Epropulsinon motoriem!
Viens no vīriem jau pa gabalu man uzsauca-čauuu!paldies,ka pērn ieteici man šo lietu!:)vīrs gados,bet copmanis aktìvs!arī ar otrā laivā esošajiem kungiem nospriedām,ka tehnika ļoti laba!šad,tad jāuzlādē!:)
Willy, 22.jūnijs 2024, 18:28
Gan es ar nākamo laivas elektrodzinēju paķeršu šādu, kaut gan līdz tam laikam tam jau būs divas reizes vairāk lopu :P :)
Jā!;)ja bùtu 5hp celtu glisē!vo Tu nēsātos pa Babi!:))
Šodien uz upes satiku divas laivas ar Epropulsinon motoriem!
Viens no vīriem jau pa gabalu man uzsauca-čauuu!paldies,ka pērn ieteici man šo lietu!:)vīrs gados,bet copmanis aktìvs!arī ar otrā laivā esošajiem kungiem nospriedām,ka tehnika ļoti laba!šad,tad jāuzlādē!:)
Willy, 22.jūnijs 2024, 18:28
Gan es ar nākamo laivas elektrodzinēju paķeršu šādu, kaut gan līdz tam laikam tam jau būs divas reizes vairāk lopu :P :)

Šodien uz upes satiku divas laivas ar Epropulsinon motoriem!
Viens no vīriem jau pa gabalu man uzsauca-čauuu!paldies,ka pērn ieteici man šo lietu!:)vīrs gados,bet copmanis aktìvs!arī ar otrā laivā esošajiem kungiem nospriedām,ka tehnika ļoti laba!šad,tad jāuzlādē!:)
Labs vakars. Pēc pagājušās sezonas degvielas bākas (Tohatsu 9.8 ārējā bāka)pludiņš nepeld degvielā! Acīm redzot mainījis blīvumu, jo nav ar tukšu vidu bet gan pilnais variants. Var mainīt visu korķi ar visu mehānismu (50 eur ar sūtīšanu), bet varbūt ir varianti , kā mēģināt atgriezt esošajam pludiņam peldspēju, vai ieteikt materiālu, no kā varētu sameisterot ko līdzīgu esošajam.
Paldies.
Ja jau ir 9.9 Mercury tad viss bumbās. Lielie viļņi ir reāla problēma, tā ka normāli netiec uz priekšu
Labs vakars! Ir jautājums attiecibā par dzinējiem priekš velcēšanas. Ir iespēja no Zviedrijas dabūt 2t dzinēju 5hp pa labām naudiņām, bet par to es esmu uzklausījis vairākus viedokļus. Vieni saka, ka divtaktu dzinēji nav piemēroti velcēšanai, ka labāk ņemt 4t dzinēju, savukārt citi saka ka 2t dzinējiem nav ne vainas priekš velcēšanas. Gribētu uzklausīt citu copmaņu viedokļus, kas un kā.
Furciks, 2.jūnijs 2024, 21:00
Man ilgu laiku bija 2 taktu 5Hp Tohatsu un var ļoti normāli velcēt. Vispār ļoti izturīgs motors, vienīgi dažreiz, ja aizlej sveces, tad ilgāk jāparausta ar aizgrieztu benzīna krānu , lai pielaistu.
Vajadzētu būt tā ka paceltais purns labāk tiks galā ar lielākiem viļņiem (pats nebūsi slapjš no galvas līdz apenēm)
Domāju, lieki teikt, ka glisēšanas ātrums 20niekam būs jūtami lielāks, nekā 9,9