Katram motoram uzlikuši savu. Tas taču ir kā biksēs čurāt. Vai nav jefiņi.
RaimisD, 4.decembris 2024, 19:23
Es esmu aizgājis vēl tālāk - pat elektromotoram dzenskrūvi mainu, atkarībā no apstākļiem ezerā :D

F6 skrūve.

F5 skrūve

F4 skrūve
Katram motoram uzlikuši savu. Tas taču ir kā biksēs čurāt. Vai nav jefiņi.
Jurik [4.dec]: Mazjaudas motoriem mainīt dzenskrūves soli gan ir tas pats kas aukstā laikā biksās čurāt lai sasildītos.
Arī šo viņi nav zinājuši.
Izstrādājuši veselas piecas skrūves vienam motoram. Būtu pēc tava ieteikuma vienu priekš visiem uztaisījuši un miers. Nevajadzīgi iztērēja miljonus. Tādi lohi. :DDD
Jurik [4.dec]: Ja motors 4hp ir tas pac dzelzis kas sērijas 5 un 6 .......... - pāreja uz augstāku jaudu, nomainot karbi, atliecot vārstus ir atbalstāma.
Yamahas inženieri nav bijuši lietas kursā, ka nomainot karbūzi 4 uz 6nieka salokās vārsti. Vai aizmirsuši to pateikt specializēta servisa vadītājam.
Jurik [4.dec]: Ja motors 4hp ir tas pac dzelzis kas sērijas 5 un 6 ar atšķirīgu karburatoru un/vai vārstu regulējumu - pāreja uz augstāku jaudu, nomainot karbi, atliecot vārstus ir atbalstāma. pofig vai tā jamoška, suka, toha utt. Mazjaudas motoriem mainīt dzenskrūves soli gan ir tas pats kas aukstā laikā biksās čurāt lai sasildītos. Ja prāts nesas uz karburātora difuzora virpošanu - tad pie reizes vajag laivas apakšu ar roņu taukiem ieziest, uz degvielas maģistrāles uzlikt aļikā pirktus magnētus un peldinot to visu memorivaserā filmēt tikitok viģikus. A stāsti par to, ka vajag līdz 5 un tad var bez tiesībām un dzert ir mazspējīgiem alkašņām.
Jurik ,tu taču esi sakarīgs vecis nevis anonīms trollis. Kas notika? Sieva ar dārznieku pārgulēja, priekšnieks sabļāva ? Tu dusmās iesper sunim, atver forumu un saraksti pilnīgu sūdu. Tas palīdzēja, atlaida bišķi ?
Tāda sajūta, ka esi kaut ko, kaut kur dzirdējis pa ausu galam. Pats, neizprazdams lietas būtību, smejies par tiem ,kas cenšas saprast un darīt.
Ja reiz japāņi būtu zinājuši, ka tālajā Ziemeļu zemē dzīvo tāds izcils speciālists Juriks, simts punkti atbrauktu pakonsultēties. Ietaupītu entos miljonus.
hecs7 [4.dec]: Sveiki,
jautājums spečokiem, laiva Amber 430, jāliek elektroenkurs virsū, vai ir kādi standarta risinājumi, vai kāds taisa tirgo stiprinājumu ko likt uz laivas deguna kur pieskrūvēt elektromotoru?
Mēs savējo aizvedām uz rūpnīcu atpakaļ un tur uzlika platformu. Pie reizes arī gofru kabeļiem no vidus kastes gan uz priekšu un aizmuguri ehalotam vai elektromotora(ja brauc tikai ar elektromotoriem). Pie reizes arī pastiprinājām dažas vietas un pārkrāsojām.
Sveiki,
jautājums spečokiem, laiva Amber 430, jāliek elektroenkurs virsū, vai ir kādi standarta risinājumi, vai kāds taisa tirgo stiprinājumu ko likt uz laivas deguna kur pieskrūvēt elektromotoru?
hecs7, 4.decembris 2024, 12:57
Amberlats pie laivas pasūtīšanas piedāvāja opciju uzreiz izbūvēt platformu. Pajautā viņiem, varbūt ir kāda pieliekama versija....
Sveiki,
jautājums spečokiem, laiva Amber 430, jāliek elektroenkurs virsū, vai ir kādi standarta risinājumi, vai kāds taisa tirgo stiprinājumu ko likt uz laivas deguna kur pieskrūvēt elektromotoru?
Ja motors 4hp ir tas pac dzelzis kas sērijas 5 un 6 ar atšķirīgu karburatoru un/vai vārstu regulējumu - pāreja uz augstāku jaudu, nomainot karbi, atliecot vārstus ir atbalstāma. pofig vai tā jamoška, suka, toha utt. Mazjaudas motoriem mainīt dzenskrūves soli gan ir tas pats kas aukstā laikā biksās čurāt lai sasildītos. Ja prāts nesas uz karburātora difuzora virpošanu - tad pie reizes vajag laivas apakšu ar roņu taukiem ieziest, uz degvielas maģistrāles uzlikt aļikā pirktus magnētus un peldinot to visu memorivaserā filmēt tikitok viģikus. A stāsti par to, ka vajag līdz 5 un tad var bez tiesībām un dzert ir mazspējīgiem alkašņām.
Es copēt braucu 95% gadījumos viens, man vienkārši tā patīk...un tad ar Amber 365 un Suzuki 5hp (skatīt iepriekš rakstīto) un ātrumu +/- 28km/h man pietiek, lai ērti copētu un ezerā, kas ir 4x12km nokļūtu pietiekoši ātri. Ja brauc divatā, tad nav ko čakarēties ar tjūningu, bet jāņem vismaz 4m laiva un vismaz 10hp motors un būs pietiekoši ērti copēt un ātri nokļūt, kur vajag, arī kopējās izmaksas nav kosmos...., taču ja gribas mērīties ar krāniņiem, tad jāsāk ar vismaz ar 50hp motoru un vismaz ar ar 4,4 attiecīgu laivu, tā ir aksioma....
Tere!
Kungi, jūsu bezcerīgās pūles vislabāk raksturo Tēvocītis jot:
..maini vilkam dīzes un baterijas cik gribi, vienalga lācim lielāks... :)
Ir tā, ka vislabāk mācās no savām klūdām :)
Es tak ar neticēju, arī paplosijos vienu brīdi ar tjip uzlabošanu !! Jo tak reāli dzirdu un redzu, ka motors ceļ tik līdz pus ruškai,, tālāk rēc un kuļ ūdeni, škita, ka ir pārāk liela rezerve...
Nu nav tas tā vērts, brendi (piecinieks toč).. ir uztaisijuši aptimāli !!
Par pārējiem, sevišķi kombinētajiem ar padlaiku kāju un zāles pļāvēja motoru,, tur cits stāsts !
Manā gadījumā jau arī jēga dižā nav. 95% copju braucam divatā, a tad ātrums nokrīt līdz 11km/h un būs tev jāļurinās pāri Ķīsim 40min tā vai tā.
RaimisD [2.dec]: 21 km/h var dabūt.
Pēc sajūtām ir, bet pēc fakta tā nav glise.
Eksperimentēju ar skrūvēm, jēga nekāda, uzliku atpakaļ oriģinālo.
Ir variants piepist plāksni. Vadāt neērti, izskatās ar pēc sūda.
Nu dabūtu tos pāris km klāt , vai izietu pilnvērtīgā glisē hvz, bet motoru jau būtu apskādējis.

F4
Šo gan es neredzu jēgu pirkt.
Svars vienāds, degvielu ošņā līdzīgi.
Iet švakāk. Neba to pāris simtu dēļ.

F6

F5