
..idioti pārņēmuši varu valstī, bet visiem labi un smaida kā zs Valainīts ar siltu sūdu biksēs.
Nu ja jegersz jau baigi gudrs.Jauni gala mērķi, 5 ļimoni pasažieru.Sapņaini.Viens mazs mīnusiņš - trūkst rentabilitātes.Es saprotu,ka privātais tā var laist.Mana nauda,ko gribu to daru.Diemžēl tā ir nodokļu maksātāju nauda.Kad vajag teiksim medicīnai vai izglītībai tad ierēdņi gaudo - naudas nav,sametat paši vai sprāgstat nost.Skolas taisām ciet.Diezgan lopiski.Latvijā ir tūkstošiem bankrotējušu uzņēmumu.Nu davai visiem norakstīsim parādus.Kāpēc tikai vienam?
Bjorgvins, 6.janvāris 2025, 10:56
Ja papēta, tad īsti nenorakstīja, bet tā bija akcionāra investīcija pašu kapitālā.
Pirms tā bļaujām un koncentrējamies uz investēto pus miljardu, varbūt padomājam kāda varētu būt Airbaltic vērtība un kāds ir pienesums Latvijai, ka ir mums tāds Airbaltic? Nedrīkst uz to skatīties šauri tikai vienas summas ietvaros.
Un Airbaltic ir rentabls, jo ir peļņa, vismaz 2023 bija, 2024 nav vēl publiskoti dati.
jegersz, 6.janvāris 2025, 11:11
Nu ja jegersz jau baigi gudrs.Jauni gala mērķi, 5 ļimoni pasažieru.Sapņaini.Viens mazs mīnusiņš - trūkst rentabilitātes.Es saprotu,ka privātais tā var laist.Mana nauda,ko gribu to daru.Diemžēl tā ir nodokļu maksātāju nauda.Kad vajag teiksim medicīnai vai izglītībai tad ierēdņi gaudo - naudas nav,sametat paši vai sprāgstat nost.Skolas taisām ciet.Diezgan lopiski.Latvijā ir tūkstošiem bankrotējušu uzņēmumu.Nu davai visiem norakstīsim parādus.Kāpēc tikai vienam?
Bjorgvins, 6.janvāris 2025, 10:56
jegersz [Vakar]: Air baltic izmanto valsts pārvaldes institūcijas un cilvēki, kuri negrib sēdēt pārbāztos lēto aviokompāniju gaisa kuģos. ...
Rentabla aviokompānija ir arī tad, ja pati noslogo visu savu floti un attīsta jaunu galamērķu iespējas.
Cope321, 5.janvāris 2025, 22:54
Airbaltic pārvadāja 5 miljonus pasažieru 2024. gadā, tu gribi teikt, ka to apjomu nobraukā valsts pārvaldes darbinieki. Valsts pārvaldes darbinieki veido labi, ja 0,0...%!
Airbaltic katru gadu ievieš jaunus maršrutus un galamērķus un kāpina pārvadājamo pasažieru skaitu. 130 gala mērķi tagad un desmit gadu laikā dubultojusi pārvadājamo pasažieru skaitu. Varbūt es neko nesaprotu, bet man liekās tas nav slikti.Biļešu cenas Ryanair un Wizzair pasažieriem īsti paceļamas nav. Izņemot mistiskās lielās izpārdošanas laiku. Ja runā par komfortu un servisu, tad teiktu, ka Turkish airlines un Lufthansa uz līdzīgām un pat mazākām cenām ieliek Air baltic.
To pasažieru skaita aprēķina metodiku gribētu redzēt. Nu tā aina ir pārspīleti pozitīva. Tad jau nebūtu nodzīvojušies līdz atceltajiem reisiem, ja viss tik plūstoši augtu. Lidostā arī var labi redzēt, ka Air baltic nav top aviokompānija Latvijā.
P.S. Teicu, ka valsts pārvalde un pasažieri, kuri nevēlas lidot pārbāztos gaisa kuģos (ir gatavi par šo ekstru piemaksāt vairāk).
Cope321, 6.janvāris 2025, 00:24
Klusums.
Airbaltic vētra. Brieža ne pasažieru lidojums. Utt. neviena komentāra.
Raihs uc. ar pazuduši, āš bailes ka plakanā zeme nav piebeigusi, tas gan ne par Raihu.
jegersz, 5.janvāris 2025, 02:36
jegersz [5.jan]: Air baltic izmanto valsts pārvaldes institūcijas un cilvēki, kuri negrib sēdēt pārbāztos lēto aviokompāniju gaisa kuģos. ...Biļešu cenas Ryanair un Wizzair pasažieriem īsti paceļamas nav. Izņemot mistiskās lielās izpārdošanas laiku. Ja runā par komfortu un servisu, tad teiktu, ka Turkish airlines un Lufthansa uz līdzīgām un pat mazākām cenām ieliek Air baltic.
Rentabla aviokompānija ir arī tad, ja pati noslogo visu savu floti un attīsta jaunu galamērķu iespējas.
Cope321, 5.janvāris 2025, 22:54
Airbaltic pārvadāja 5 miljonus pasažieru 2024. gadā, tu gribi teikt, ka to apjomu nobraukā valsts pārvaldes darbinieki. Valsts pārvaldes darbinieki veido labi, ja 0,0...%!
Airbaltic katru gadu ievieš jaunus maršrutus un galamērķus un kāpina pārvadājamo pasažieru skaitu. 130 gala mērķi tagad un desmit gadu laikā dubultojusi pārvadājamo pasažieru skaitu. Varbūt es neko nesaprotu, bet man liekās tas nav slikti.
Air baltic izmanto valsts pārvaldes institūcijas un cilvēki, kuri negrib sēdēt pārbāztos lēto aviokompāniju gaisa kuģos. ...
Rentabla aviokompānija ir arī tad, ja pati noslogo visu savu floti un attīsta jaunu galamērķu iespējas.
Cope321, 5.janvāris 2025, 22:54
jegersz [5.jan]: jegersz [2:36]: Klusums.Air baltic izmanto valsts pārvaldes institūcijas un cilvēki, kuri negrib sēdēt pārbāztos lēto aviokompāniju gaisa kuģos. Visa minētā auditorija dod plusus un arī nomā esošie gaisa kuģi, kuri ienes vēl vairāk naudas. Stāsts ir vairāk par peļņas reālo sadali un pārmērīgajām algām.
Airbaltic vētra. Brieža ne pasažieru lidojums. Utt. neviena komentāra.
Raihs uc. ar pazuduši, āš bailes ka plakanā zeme nav piebeigusi, tas gan ne par Raihu.Viss plūst un mainās!
Air Baltic pie ilgu laiku esošajām biļešu cenām un labāko gaisa kuģu iznomāšanas konkurentiem jau pamazām pūta to nerentablā biznesa burbuli. Tagad tas sprāga un pastāv arī iespēja to biznesu izglābt ar totālām biznesa reformām. Gausam Latvijas uzņēmums pēc būtības nevarēja būt saistošs, ja nelika viņam strādāt un katru neizdarību vai neveiksmi nosedza ar valsts budžeta līdzekļiem.
Normālas biļešu cenas, nomā esošo gaisa kuģu atgūšana saviem reisiem, algu samazināšana vadošajos amatos un algu pārskatīšana faktiskā darba veicējiem. Ar to varētu sākt, jo tas sakārtotu uzņēmuma iekšējo vidi un varētu sākt strādāt uz pasažieru apjomu.
Cope321, 5.janvāris 2025, 14:57
Avio kompāniju vadītājiem nav algas mazākas par kādiem 300 tūkstošiem gadā, ok Gausam atņemam 700 , izdalām uz 2500 darbiniekiem un 12 mēnešiem sanāk veseli 23€ mēnesī :)))
Man ar Airbaltic tikai laba pieredze un ir labāks par daudzām citām Eiropas aviokompānijām. Jāņem vērā, ka Airbaltic ir attīstības procesā un tā motoru jezga nav Gausa kļūda.
Kā tu rēķini, ka airbaltic ir nerentabls, ja 2023 gadā bija 34 miljoni peļņa un 2024 gaidāms pat vairāk?
jegersz [2:36]: Klusums.Tik jautājums kādēļ Gausam tik milzīga alga ja nespēj izdomāt ka nevajag 50+ vienādas lidmašīnas ar problemātiskiem dzinējiem,kas bij zināms.Tā vietā varēja sapirkt dažādus analogus.
Airbaltic vētra. Brieža ne pasažieru lidojums. Utt. neviena komentāra.
Raihs uc. ar pazuduši, āš bailes ka plakanā zeme nav piebeigusi, tas gan ne par Raihu.Viss plūst un mainās!
Air Baltic pie ilgu laiku esošajām biļešu cenām un labāko gaisa kuģu iznomāšanas konkurentiem jau pamazām pūta to nerentablā biznesa burbuli. Tagad tas sprāga un pastāv arī iespēja to biznesu izglābt ar totālām biznesa reformām. Gausam Latvijas uzņēmums pēc būtības nevarēja būt saistošs, ja nelika viņam strādāt un katru neizdarību vai neveiksmi nosedza ar valsts budžeta līdzekļiem.
Normālas biļešu cenas, nomā esošo gaisa kuģu atgūšana saviem reisiem, algu samazināšana vadošajos amatos un algu pārskatīšana faktiskā darba veicējiem. Ar to varētu sākt, jo tas sakārtotu uzņēmuma iekšējo vidi un varētu sākt strādāt uz pasažieru apjomu.
Cope321, 5.janvāris 2025, 14:57
Avio kompāniju vadītājiem nav algas mazākas par kādiem 300 tūkstošiem gadā, ok Gausam atņemam 700 , izdalām uz 2500 darbiniekiem un 12 mēnešiem sanāk veseli 23€ mēnesī :)))
Man ar Airbaltic tikai laba pieredze un ir labāks par daudzām citām Eiropas aviokompānijām. Jāņem vērā, ka Airbaltic ir attīstības procesā un tā motoru jezga nav Gausa kļūda.
Kā tu rēķini, ka airbaltic ir nerentabls, ja 2023 gadā bija 34 miljoni peļņa un 2024 gaidāms pat vairāk?
jegersz, 5.janvāris 2025, 15:13
Ja pusmiljardu noraksta, tad rentabls :D
Iedo man miljonu, sapirkšu kātus, laivas un tirgošu. Pārdotais ir peļņa, ar Ab ir līdzīgi :D :D
Inars, 5.janvāris 2025, 16:27
Klusums.
Airbaltic vētra. Brieža ne pasažieru lidojums. Utt. neviena komentāra.
Raihs uc. ar pazuduši, āš bailes ka plakanā zeme nav piebeigusi, tas gan ne par Raihu.
jegersz, 5.janvāris 2025, 02:36
jegersz [2:36]: Klusums.
Airbaltic vētra. Brieža ne pasažieru lidojums. Utt. neviena komentāra.
Raihs uc. ar pazuduši, āš bailes ka plakanā zeme nav piebeigusi, tas gan ne par Raihu.Viss plūst un mainās!
Air Baltic pie ilgu laiku esošajām biļešu cenām un labāko gaisa kuģu iznomāšanas konkurentiem jau pamazām pūta to nerentablā biznesa burbuli. Tagad tas sprāga un pastāv arī iespēja to biznesu izglābt ar totālām biznesa reformām. Gausam Latvijas uzņēmums pēc būtības nevarēja būt saistošs, ja nelika viņam strādāt un katru neizdarību vai neveiksmi nosedza ar valsts budžeta līdzekļiem.
Normālas biļešu cenas, nomā esošo gaisa kuģu atgūšana saviem reisiem, algu samazināšana vadošajos amatos un algu pārskatīšana faktiskā darba veicējiem. Ar to varētu sākt, jo tas sakārtotu uzņēmuma iekšējo vidi un varētu sākt strādāt uz pasažieru apjomu.
Cope321, 5.janvāris 2025, 14:57
Avio kompāniju vadītājiem nav algas mazākas par kādiem 300 tūkstošiem gadā, ok Gausam atņemam 700 , izdalām uz 2500 darbiniekiem un 12 mēnešiem sanāk veseli 23€ mēnesī :)))
Man ar Airbaltic tikai laba pieredze un ir labāks par daudzām citām Eiropas aviokompānijām. Jāņem vērā, ka Airbaltic ir attīstības procesā un tā motoru jezga nav Gausa kļūda.
Kā tu rēķini, ka airbaltic ir nerentabls, ja 2023 gadā bija 34 miljoni peļņa un 2024 gaidāms pat vairāk?
jegersz, 5.janvāris 2025, 15:13
jegersz [2:36]: Klusums.
Airbaltic vētra. Brieža ne pasažieru lidojums. Utt. neviena komentāra.
Raihs uc. ar pazuduši, āš bailes ka plakanā zeme nav piebeigusi, tas gan ne par Raihu.Viss plūst un mainās!
Air Baltic pie ilgu laiku esošajām biļešu cenām un labāko gaisa kuģu iznomāšanas konkurentiem jau pamazām pūta to nerentablā biznesa burbuli. Tagad tas sprāga un pastāv arī iespēja to biznesu izglābt ar totālām biznesa reformām. Gausam Latvijas uzņēmums pēc būtības nevarēja būt saistošs, ja nelika viņam strādāt un katru neizdarību vai neveiksmi nosedza ar valsts budžeta līdzekļiem.
Normālas biļešu cenas, nomā esošo gaisa kuģu atgūšana saviem reisiem, algu samazināšana vadošajos amatos un algu pārskatīšana faktiskā darba veicējiem. Ar to varētu sākt, jo tas sakārtotu uzņēmuma iekšējo vidi un varētu sākt strādāt uz pasažieru apjomu.
Cope321, 5.janvāris 2025, 14:57
jegersz [5.jan]: Klusums.Viss plūst un mainās!
Airbaltic vētra. Brieža ne pasažieru lidojums. Utt. neviena komentāra.
Raihs uc. ar pazuduši, āš bailes ka plakanā zeme nav piebeigusi, tas gan ne par Raihu.