to skrūvi, griez pa "tukšo", ja
tipa tā skrūve, kura apvilkta bildē. Motors jauns - pāris sezonas svētdienas režīmā izmantots. Kā radās defekts - nav ne jausmas. vienreiz gribēju pievilkt niknāk stūri - un nevelkas...nezinu kā nobruka tā sistēma.
kā, tas ir "gļuks" radies /motors jauns, vecs, tikko pirkts, vai saņēmi tādu/, vai vītni aprāvi, kur problēma, ja vari, uztaisi foto, tieši, kur vaina, izskatās- "ģelo pahņet tokarjem"
Sveiki,
Ir sekojoša problēma ar 4 taktu 5-nieku merkūru:
Nevar pievilkt stūres griešanās stiprumu (nestrādā tā skrūve kas ir kājā). Veicot apkopi vīri stāstīja, ka bez maz vai visa kāja jājauc ārā , jāpasūta detaļa ut.t.
Vārdu sakot nesataisīja. Vai tiešām tur viss tik sarežģīti ?(un iespējams dārgi) Varbūt ekspertiem ir kādas idejas.
Citādi vējainā laikā pa vaļīgu tas motors. It kā nav bieži regulēts un tā, pat nezinu kā tas gļuks radies...
būs, būs...Spied tik iekšā, kājai pie pakaļas, kas par eļļu. Laicīgi pamainīt tikai ar' vajag
Jautajums apr eļļu - bodē priekš reduktora piedāvāja valvoline GL-4 SAE 80W-90. motorelis mercury 2.5 Z.s.
Eļļa būs ok?
Labi kāds ir 2,85 balons GROT laivai ?
Vai 2,65 nav par mazu , priekš diviem dažreiz, pārsvarā viens pa retai reizei dēlu paņemy līdzi.
Vai ir liela starpība starp 34 un 36 cm balonu ?
Es vizinos ar 2,85m. Viss dikti apmierina, vienīgi baloni varēja būt resnāki, bet citiem modeļiem ir. Ieej rafting.lv
Vai kādam nav bijusi saskare ar GROT piepūšamajām laivām, cik labas vai vēts pirkt ?
Varbūt kāds vēlas nopārdot 20-25 zirgiem jaudīgu motoru? Labprāt nomainītu savu 5 zirgu Mercury.
Atradu vēl lētāk
Marka: Suzuki
Modelis: DF2. 5 S
Izlaiduma gads: 2010
Dzinēja jauda (z.s.): 2.50
Cena: 475 Ls
Nu ja par 1995 gada Hondu 2 zs E bay prasa 400 eur tad laikam jameklē citi varianti
Un vēl - pilnībā piekrītu bumsam! Liela ir tā svara atšķirība no 2,5 un 5 zs. Kompaktāks ,ērtāks,vieglāks protams ir 2,5 zs.ar iekšējo bāciņu.Protams pēc kāda laiciņa prasās lielāku ātrumu .. :))) Kādu marku izvēlēties -tas pašam jāizlemj. Iet visi motori ja laicīgi eļļo,kopj un viņu mīlē un saudzē ..un galvenais -pareizi ekspluatē.
Man vienam paziņam ir trīs motori ...dažādas markas... un neviens lāga neiet ... tāpēc ka viņam pofig un viņš viņus nekopj.Nevar tikai uz servisa večiem paļauties - pašam jāseko līdz.
Tapēc man jaunā HOnda 2.3 nepatīk vecā 2 zs ir ļoti klusāka jo tai ir ūdens jupķis ap cilindriem kas nav 2,3 zs Hondai Tai ir gaisa dzese tāpēc tā lielā trobele .Vācijā atradu vienu vietu kur tirgoja vecā izlaiduma 2 zs Hondas ,bet nelietotas.
Rakstīju par Hondas 2,3 zs dzinēju. Klaviere ātri rakstot nenoreaģē.sorry.
Mans viedoklis par mazajiem motoriem. Vizinos ar onda 2,3 zs. tāds klasisks - visas bodes pilnas ar iņiem. Motoriņš iet labi ,nkādu tenisku probļemu nav,,viss ok,BET pienāk brīdis kad saproti ko esi nopircis.To sapratu kad vienreiz lakus pierullēja džeks ar merkūrīti mazo (ar 2,5zs) Atšķirība bij ļoti liela - viņš mierīgi sēžot pie motoriņa klusiņām runājās pa telefonu bet man lai varētu kaut ko dzirdēt - gāze pilnībā jānomet.Protams nav ko pļāpāt kad jācopē bet fakts ir tāds ka onda ir ĻOTI skaļa.Sākot no 4,5zs viņa jau pukšķ klusi bet mazais pukšķina ļoti skaļi - ja salīdzina ar merkūri.Par citiem nevaru spriest - man likās ka suzukis ar klusāks.
varbūt kāds tirgo kādu lietotu motoru tā ap 5zs jaudu?
Man pēc Minn - Kotas gan 5 , gan 8 liekās pasakaini daudz .
Es nezinu mans krusdēls dīda mazo 2 taktu Suzuki jau 3 sezonu Un tā jau ir tehnikas izturības kalngala sasniegšana.:DDDDDDDDDDDDD Tas laikam pagaidām ir kompaktākais un ņiprākais.