atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Makšķernieku veikali internetā

upiks 06.02.17
Sveicināti,ir kāds sūtijis no poļu FISHING MART,cik saprotu muita nav,reģistrējies un pasūti,kā ir ar piegadi un cik ilgi tāds būtu jautajums,dikti jau patīkamas cenas un sortiments kāda mums nav
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?

EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50


Naudu, joprojām, neesmu saņēmis atpakaļ
Nicknice 28.12.16
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)

Tarakans, 22.decembris 2016, 12:01

Ir sūtīti tieši kāti, ērti, uzreiz var nomaksāt PVN, piegāde no Kipras, tikai jāuzmanās ar preces esamību, pirms maksā ar paypal, aizraksti jautājumu, vai prece ir pieejama. Piegāde ar EMS līdz durvīm.

Vigulis, 28.decembris 2016, 21:39

un pārbaudi vai kāts nav cietis transportējot.
Vigulis 28.12.16
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)

Tarakans, 22.decembris 2016, 12:01


Ir sūtīti tieši kāti, ērti, uzreiz var nomaksāt PVN, piegāde no Kipras, tikai jāuzmanās ar preces esamību, pirms maksā ar paypal, aizraksti jautājumu, vai prece ir pieejama. Piegāde ar EMS līdz durvīm.
Nicknice 28.12.16
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?

EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50

dzīves gudrība jaunajam gadam - nekad neveic priekšapmaksu interneta veikalos. :)

neoshop un moblive ir tikai izkārtnes internetā, jo reāla veikala jau nav. :) neoshop gan cenšās un ir atsaucīgi, es tur Salmo lietas pasūtu, kad uz veikalu iet negribās, jo Salmo nav sava internetveikala.
Tarakans 22.12.16
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)
snitraM 16.12.16
Ar tiem interneta veikaliem ir kā ar bitēm - nekad neko nevar zināt - vai būs medus vai dzēliens pakaļā.
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?
ronny 06.09.16
No 05.09-18.09 www.electrostore.lv visām Ukrainā ražotajām STORM PVC laivām atlaide -10%. Pieejams bezprocentu līzings. Bezmaksas piegāde visā Latvijā.
JIG.LV 04.08.16
Tagad arī mūsu interneta veikalā pieejami pasūtīšanai šīs sezonas hits - AGAT MARIO rotiņi ar volframa serdeni, uz vietas pašlaik kopumā 19 dažadas svaru/krāsu/izmēru variācijas!
ganins 18.07.16
Palielam, tagad arī http://220.lv/lv/ vbar dabūt visu ko vajag, tikaikāda tur specifika..

ganins, 18.jūlijs 2016, 18:56
ganins 18.07.16
Palielam, tagad arī http://goo.gl/w8yia2 vbar dabūt visu ko vajag, tikaikāda tur specifika..
Azverins 01.06.16
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?

raihs, 31.maijs 2016, 22:59


Šis laikam atkarīgs no veiksmes, kad sev sūtīju Grafītlīderi, 2 gadus atpakaļ, izmantoju pārsūtīšanas servisu, kur uzlīmei pats varēja norādīt visas vērtības, ja atmiņa neviļ, tad noradīju maksimumu par ko nav jāmaksā nodoklis. Atnāca līdz durvīm bez problēmām. Jā, piekrītu, nesūtu katru mēnesi kaut ko, tad visticamāk es interesētu krietni vairāk. Tā kā mans viedoklis par šo + dzirdētais no citiem, ka iespēja ir 50/50.
raihs 01.06.16
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?

raihs, 31.maijs 2016, 22:59

Sūtījuma cenu palūdz, lai norāda līdz kādiem 45$ un galvenais, lai sūta privātpersona. Ja tomēr sūti vairākas preces, tad norādi saprātīgu cenu un samaksā nodokļus, lai nevienam nav vēlme meklēt preces vērtību, jo mēģini izvairīties no nodokļu maksāšanas.

onkyo, 31.maijs 2016, 23:24

Vispār jā, visvairāk konkrēti tiranizē tos, kas principiāli negrib neko maksāt un ved, piemēram zelta stieņus, norādot svina cenu :) Ja norādīsi ciparu, kas jau konkrēti apliekas ar PVN un ivedmuitu (no 150$ laikam) tas daudz lielāka varbūtība ka nečakarēs, sarēķinās, biki samaksāsi un tīri papīri.Valsts īpaši nečakarē tos, kas padalās, varbūt ko nomuhļī, bet tomēr padalās :)

JIG.LV, 1.jūnijs 2016, 00:19

Man tieši šāda sākotnējā doma bija- pateikt,lai parāda kādus 300USD kā jaunu preci. Summa normāla,kurš tur daudz meklēs ,cik īstenībā maksā,ne? Bet vai tā muitošana nepaģēr daudz vairāk piegādes laika? Un laika man nav daudz-VAJAG ĀTRI!
JIG.LV 01.06.16
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?

raihs, 31.maijs 2016, 22:59

Sūtījuma cenu palūdz, lai norāda līdz kādiem 45$ un galvenais, lai sūta privātpersona. Ja tomēr sūti vairākas preces, tad norādi saprātīgu cenu un samaksā nodokļus, lai nevienam nav vēlme meklēt preces vērtību, jo mēģini izvairīties no nodokļu maksāšanas.

onkyo, 31.maijs 2016, 23:24


Vispār jā, visvairāk konkrēti tiranizē tos, kas principiāli negrib neko maksāt un ved, piemēram zelta stieņus, norādot svina cenu :) Ja norādīsi ciparu, kas jau konkrēti apliekas ar PVN un ivedmuitu (no 150$ laikam) tas daudz lielāka varbūtība ka nečakarēs, sarēķinās, biki samaksāsi un tīri papīri.Valsts īpaši nečakarē tos, kas padalās, varbūt ko nomuhļī, bet tomēr padalās :)
Hotentots 31.05.16
Es brīnos, ka tie "gift" vispār tik ilgi gāja cauri, jo man no ebreja pasūtītajiem niekiem (neatkarīgi no cenas un mantas) nereti virsū bija 3 vai 5 dolāru "gift". Un tā visu laiku un gadiem...
Vai sarēķinās nodokļus vai ne - to var zīlēt. Kad sarēķina, kad ne. Laimes spēle.
onkyo 31.05.16
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?

raihs, 31.maijs 2016, 22:59


Sūtījuma cenu palūdz, lai norāda līdz kādiem 45$ un galvenais, lai sūta privātpersona. Ja tomēr sūti vairākas preces, tad norādi saprātīgu cenu un samaksā nodokļus, lai nevienam nav vēlme meklēt preces vērtību, jo mēģini izvairīties no nodokļu maksāšanas.
JIG.LV 31.05.16
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?

raihs, 31.maijs 2016, 22:59


"Gifti" sen cauri neiet, ar sūtījuma cenu arī var diezgan spēcīgi atrauties, muita jau pasen vairs nav stulba, prasa maksājuma dokumentus, skatās katalogus un, ja kādam tajā brīdī sagribas pakasīties, tad mierīgi var uzrēķināt nodokļus pēc kataloga cenas un tad jau tikai tiesa to var atcelt. Koroče 50/50, var būt visādi.
raihs 31.05.16
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?
JIG.LV 27.05.16
1. Atnāca lielāka krava ar jau par top-seller kļuvušajām INTECH Furious WX4 auklām, visi izmēri no #0.4 līdz #1.5


Tu esi malacis, INTECH auklu jau nosaucis par TOP-SELLER ... Pavadītais laiks šajā portālā tev palīdz :)

Trio, 27.maijs 2016, 07:55


"top-seller" ir termins, kas apzīmē poduktu, kas savā grupā sasniedz vislabākos popularitātes un pārdošanas apjoma rezultātus, vēl ir tāds latviešu samākslots un īsti tautā niegājies termins "dižpārdoklis" :) No mūsu skatu punkta INTECH Furious WX 4 ir tieši "top-seller", mūsu veikalā, nepašaubāmi šīs sezonas pārdotākā aukla savā klasē (Made in Japan, WX4 klases pinums). Nu ir jau arī kāpēc - cenas un kvalitāyes attiecība ir fantastiska.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs