Uldiņ,marazmā patreiz esi iekritis tu.Tu tak pats cildini savu Teslas auto...
Junior.litrs benzīna ir neekanomiskāks kā 1 grams kodoldegvielas?
Puiķi,jāsaprot ir to,ka viss mūsu visums ir viens enerģētikas avots un nav tā deficīta.Deficītu uztur mākslīgi,lai kāds gūtu no tā labumu..
Tonis, 3.maijs 2018, 20:01
Tevi plēsīgais sakodis???
Un vispār,vai tad mūsu hesi maz elektrības ražo? :)
zaraza pa to Teslu ir pārāk daudz mītu,bij gudrs čalis savam laikam,bet nevajag jau krist marasmā.Pirmkārt viņa laikos nebij pat pusvadītāju lai pat teorētiski viņš spētu izgudrot kādu super elektro ierīci.Otrkārt viņam bij pieejami niecīgi elektroenerģijas apjomi.
Leģendas radās jo tajo laikos tas viss bij kaut kas jauns un parastam neizglītotam cilvēkam nesaprotams brīnums
Toni, litru ūdens Tejkana ar 2000w ir neekonomiskaka kā Tejkanna ar 1500w? :)
mjuniors, 3.maijs 2018, 19:55
:) :) :)
Junior.litrs benzīna ir neekanomiskāks kā 1 grams kodoldegvielas?
Puiķi,jāsaprot ir to,ka viss mūsu visums ir viens enerģētikas avots un nav tā deficīta.Deficītu uztur mākslīgi,lai kāds gūtu no tā labumu..
iekšdedzes dzinēja lietderības koeficents ir ap 40%,ok mazda pašlaik izstrādā kompresijas aizedzes benzindzinēju kur bušot lietderibas koeficents ap 55%,pat taja gadījumā tiek zaudēti 45%.Japieskaita ka vēl tur kaut kads ģenerātors jagriež kas ari gan jau nebūs efektīvāks pa 90%,tātad vēl kādi 10% tiek zaudēti.
Ok,taisam citu pieeju,dedzinam to udeņradi degvielas šunās,kurām ir 90% lietderības koeficents.(kaut gan kur tur jēga,tad jau uzreiz to elektrību ko terejam eletrolīzei,novadīt elektro dzinējam,kam lietderibas koef. ir ap 90%).Ņem kā gribi,tā ideja sadalīt udeni ir dzīvot spējīga ja no kautkurienes ir haļavnā elktrība
Zaraza, uldenam taisnība. Kāda jēga tērēt elektrību ūdens molekulu dalīšanai ja iegūtās enerģijas daudzums ir mazāks par patērēto enerģiju? Griez uzreiz riteņus ar elektrību. Jēga zaudēt daļu enerģijas ir tikai tad, ja pārveidojot vienu enerģijas avotu citā to citu var vieglāk, kompaktāk, ērtāk uzglabāt vai ja nav citu variantu.
AndrisABC, 3.maijs 2018, 19:36
Visa enerģija transformējoties "noplūst", no tā arī rēķina lietderības koeficientu un daudzām lietām tas ir mazs... vai ta tāpēc malku nedzedzina piemēram, lai gan lietderības koeficients mazs, siltuma enerģija lido skurstenī rūkdama...
Vēlreiz atkārtoju... Elektrības problēmā ir nespēja to effektīvi akumulēt un pārvietot, attiecīgi ne vella tos riteņus griezt nesanāks, vajadzīga iekšdedze... Līdzko kāds izgudos akumulatoru, kurā ietilps kaut viena zibens radītā enerģija uzreiz visas HES/TES/AES automāta nav vajadzīgas.
Vai arī, ko kā reizi Tesla (īstais Nikolo a ne šitie, kas viņa vārdu izmanto stulbībām) štukoja - atrodi veidu kā elektrību pārraidīt pa gaisu un viss noteik. Tik "noraka" Teslu Edisons, tam piķa bij vairāk...
Ta labi, bez elektības pastāv arī "banāla" ķīmija, ja kāds izgudro un sintezē katalizatoru kas ūdeni rekacijā dala skābeklī un ūdeņradī, tad arī problēma atrisināta.
Toni, litru ūdens Tejkana ar 2000w ir neekonomiskaka kā Tejkanna ar 1500w? :)
Jāpaliek jau gandrīz rupjam,klausoties šo analfabētu iršanu...Taisni smiekli nāk, cik var tik tupiem būt...
Un vēl Uldiņ,par kādiem enerģētikas nezūdamības likumiem tu runā, ja salīdzinoši sadedzina pagali malkas,litru benzīna,vai kilogramu urāna...)
Tonis, 3.maijs 2018, 19:46
nesapratu jautājumu
Kas smagāks, kilograms vate, vai kilograms svins!? :)
urmaas, 3.maijs 2018, 19:49
uzmet uz kājas tad redzēsi:DDD
Uldiņ,tas tiesa,ka neesmu fizikas zinātņu kandidāts,bet arī man loham ir kopumā skaidrs,ka akumulātors nepatērē tik daudz enerģijas lai varetu autiņu bīdīt.Respektīvi,ja akumulators var iedot impulsu kādām ķīmiskām reakcijām,kas vēlāk rada tālāku procesu kā rezultātā sadalās ūdens molekulas,kas savukārt pārvēršas par gāzi kuru var izmantot iekšdedzes dzinējos,tad man tas ir saprotams.Pie kam inetā var daudz piemēru saskatīt un salasīt,kur vienkārši puišeļi ar ūdeni savus mocīšus baro .
Neesi redzējis?,parakņājies ,tas nav nekas slepens un nezināms...
Tonis, 3.maijs 2018, 19:36
esmu toni redzējis,es pat skolas laikā meģināju to ģeneratoru uztaisīt,tiesa gan ne lai darbinātu motoru,bet degli augstai temperatūrai,kaut kas sanāca,bet ka jau bērnam pietrūka pacietības novest to visu līdz kaut kādam lietderīgam instrumentam,principa uztaisīju askatijos ka smuki deg,radošā ziņkare tika apmierināta un viss tika pamests.Pat droši vien kaut kur visi tie pribambasi vēl mētājas,trafs bij no svarkas
Kas smagāks, kilograms vate, vai kilograms svins!? :)
Bļin ,vēl viens valsts gudrinieks uzradies...:)
Un vēl Uldiņ,par kādiem enerģētikas nezūdamības likumiem tu runā, ja salīdzinoši sadedzina pagali malkas,litru benzīna,vai kilogramu urāna...)
Zaraza, uldenam taisnība. Kāda jēga tērēt elektrību ūdens molekulu dalīšanai ja iegūtās enerģijas daudzums ir mazāks par patērēto enerģiju? Griez uzreiz riteņus ar elektrību. Jēga zaudēt daļu enerģijas ir tikai tad, ja pārveidojot vienu enerģijas avotu citā to citu var vieglāk, kompaktāk, ērtāk uzglabāt vai ja nav citu variantu.
Uldiņ,tas tiesa,ka neesmu fizikas zinātņu kandidāts,bet arī man loham ir kopumā skaidrs,ka akumulātors nepatērē tik daudz enerģijas lai varetu autiņu bīdīt.Respektīvi,ja akumulators var iedot impulsu kādām ķīmiskām reakcijām,kas vēlāk rada tālāku procesu kā rezultātā sadalās ūdens molekulas,kas savukārt pārvēršas par gāzi kuru var izmantot iekšdedzes dzinējos,tad man tas ir saprotams.Pie kam inetā var daudz piemēru saskatīt un salasīt,kur vienkārši puišeļi ar ūdeni savus mocīšus baro .
Neesi redzējis?,parakņājies ,tas nav nekas slepens un nezināms...
Kur tu redzi tos lielos enerģijas patēriņus? Starp diviem dažādiem metāliem tiek laista strāva kā rezultātā ūdens molekulas pretējos polos sadalās.
Izdalās gāze...
Tonis, 3.maijs 2018, 13:49
jā,bet tu zini,kā rodas elektrība???Un la iiegūtu tik daudz gāzes lai darbinātu dzinēju vajag daudz eletkrības.
Termodinamikas likums Toni ibio,zināšanas ko neesi ieguvis skolā tu tagad centies aizstāt ar suragātiem.Tā teikt daba nemīl tukšumu arī galvā:D