Cope321 [17.jan]: [Vakar]: Nekas labs tur nav, bet tā ir skarbā realitāte
Labi, pietiek dzīvot sapņu pasaulē! Ldz ir VAS un valsts no tā pelna. Kad zemnieki sāka filmēt un skaitīt graudu vagonus, tad Briškens sāka taisnoties , ka valstij vajag naudu, bet no nopelnītā varot sūtīt palīdzību Ukrainai. Savukārt zemniekiem, lai saglabātu ES atbalsta maksājumus, ir aizliegts pirkt preces, kas ir ražotas agresorvalstīs. Tur gan nav ko brīnities, JV , jau no Repšes laikiem, dzīvo divas paralēlās dzīves. Ne velti godā tiek celti vecie komjaunieši - komunisma cēlāji.
Salīdzinoši ar LDz AB ir balti un pūkaini.
Kontrabandas ievešanu pa dzelzceļu lielā mērā koordinē tieši LDz, kuri regulē lokomotīvju kustības ātrumu, palēninot kustību tieši kontrabandas izņemšanas vietās. Juridiski to nevar pierādīt (it kā vainīgi lokomotīvju vadītāji kā fiziskas personas, bet viņiem ir jārīkojas pēc LDz dispečeru norādēm), bet minētais fakts ir zināms jau sen. Citus nedarbus pat nav vērts vairs pieminēt.
RonaldoX [17.jan]: Cope321 [Vakar]: RonaldoX [Vakar]: VAS uz papīra nevis praksē.Labais!:)))
Nekas labs tur nav, bet tā ir skarbā realitāte, jo 90ajos tur pie vadības palika vecie komunisti, kuriem blakus (skata pēc) pielika valdē kādu no varas pārstāvjiem.
LDz tik ilgi ir dzīvojis neatkarīgu dzīvi, ka vienīgā sadarbība ar valsti ir dotāciju jautājumi un atskaites. Šim uzņēmumam jau labu laiku atpakaļ vajadzēja noņemt VAS statusu vai jau sākotnēji tādu nepiešķirt, jo tā vadība nekad nav bijusi ieinteresēta sadarbībai ar valsti, ja neskaita valsts dotāciju jautājumus pašlabuma iegūšanai.
RaimisD [16.jan]: savu viedokli nemainīja.
Un es viņu par to cienu.
Tas pirmais mugurā nešaus, viņš būs pretējā ierakumā. No šiem divkosīgajiem mēsliem gan ir jāuzmanās.
Šis ir stāsts par to – nekā personīga, vienīgi bizness.
Nav arī kā šitie "briežveidīgie," kuriem notiekošais Ukrainā – "nav viss tik viennozīmīgi."
RonaldoX [16.jan]: LDZ tikai ir pārvadātājs
LDZ ir VAS. Pārvadātājs ir tikpat atbildīgs kā kravas nosūtītājs.
VAS uz papīra nevis praksē. VAS LDz vadība galīgi sevi neuztver kā VAS un tas statuss ir aktuāls tikai ekonomistiem un grāmatvežiem, kuri veido vajadzīgās liekās atskaites. Valsts kontrole tur ir nulle. Pluss atceros kā viņi pasūtīja trīs mājas tālāk Valsts kontroles auditu ar viņu atzinumiem.:D:D
Pie tam tajā VAS pamata saziņas valoda ir krievu.
LDZ tikai ir pārvadātājs
LDZ ir VAS. Pārvadātājs ir tikpat atbildīgs kā kravas nosūtītājs.
RonaldoX [16.jan]: [quote=720100]Pamatā jau to organizē cilvēki no biznesa vides. Tur ar politiķa sakariem būs pa īsu.
Mangāna rūdu pārvadā LDZ, valsts uzņēmums - tātad valstij tāds asiņains biznesiņš. Kā teica Otto Ozols - "sitam Zeļenskim uz pleca, saucam par draugu, bet aiz muguras pa dzelzceļu vadājam asinsgraudus, mangāna rūdu. " Briškens gan taisnojās - aizsūtīšot uz Ukrainu kādu palīdzībiņu. Izdzīvojušiem bērniņiem tiks plāksterīši.
:D:D:D
Piedod, bet iesaku painteresēties cik ļoti bez nosaukuma "valsts" akciju sabiedrība ir tiešām reāla valsts iesaiste. Ja iesaiste skaitās pāris lieku atskaišu nosūtīšana valsts iestādei, tad valsts tiešām būtiski ietekmē uzņēmumu.:D:D
Otrkārt, LDZ tikai ir pārvadātājs, bet mangāna rūdu sūtīja no ostu uzņēmumiem.
[quote=720100]Pamatā jau to organizē cilvēki no biznesa vides. Tur ar politiķa sakariem būs pa īsu.
Mangāna rūdu pārvadā LDZ, valsts uzņēmums - tātad valstij tāds asiņains biznesiņš. Kā teica Otto Ozols - "sitam Zeļenskim uz pleca, saucam par draugu, bet aiz muguras pa dzelzceļu vadājam asinsgraudus, mangāna rūdu. " Briškens gan taisnojās - aizsūtīšot uz Ukrainu kādu palīdzībiņu. Izdzīvojušiem bērniņiem tiks plāksterīši.
RaimisD [16.jan]: bet naktī stumj vilciena vagonus ar mangāna rūdu uz krieviju un veido "paralēlos" importus no turienes.
Mangāna rūda jau kādu laiku uz nopietnām ES sankcijām to neved uz Austrumiem. Šo rūpalu atstāja atvērtu ES.
Par "paralēlo" importu jau cits stāsts. Pamatā jau to organizē cilvēki no biznesa vides. Tur ar politiķa sakariem būs pa īsu.
Nesaku, ka mums ir svēti un tīri politiķi, bet šie divi rūpali nebūs stāsts par mūsu politiķu nedarbiem.
Ar kūtsmēslu kvalitāti neapmierinātais pircējs nekādi nevarēja atrast piemērotu vārdu lai izteiktu savu neapmierinātību par preci...
Jon-Hill [15.jan]: jo vairāk vēl piepīt patriotismu.
Tieši tik daudz, un ne vairāk !
Par patriotismu.
Mums telpas īrēja viens meistars, krievs pēc tautības. Kad sākās karš, viņš skaidri un bez kompromisiem pauda savu pozīciju. Savā Facebook titulbildē piesprauda Krievijas karogu. Viņš zaudēja pamatdarbu, iespējas piepelnīties, labus paziņas, bet savu viedokli nemainīja.
Un es viņu par to cienu.
Mūsu valstsvīri ( daudzi)– lepnos uzvalkos ar Latvijas karodziņu pie krūts, dienā dzied himnu ar asarām acīs, bet naktī stumj vilciena vagonus ar mangāna rūdu uz krieviju un veido "paralēlos" importus no turienes. Šie cilvēki manī izraisa vienīgi nicinājumu.
Tas pirmais mugurā nešaus, viņš būs pretējā ierakumā. No šiem divkosīgajiem mēsliem gan ir jāuzmanās.
Šis ir stāsts par to – nekā personīga, vienīgi bizness.
RaimisD [16.jan]: Tas ir par veikaliem , pārpircējiem.
Rūpnieki, amatnieki, piensaimnieki, savi zemnieki ir jāatbalsta.
Ja nemirsti badā, tad samaksā tos 10–20 centus vairāk.
Nav viegli Latvijā "pa gaišo" strādāt. Ar mūsu nodokļiem un izmaksām viss sanāk dārgāk.
Un ticiet man, mēs nopelnām stipri mazāk nekā viņi, lai arī vietējās preces cena ir lielāka.
Tas ir par veikaliem , pārpircējiem.
Rūpnieki, amatnieki, piensaimnieki, savi zemnieki ir jāatbalsta.
Ja nemirsti badā, tad samaksā tos 10–20 centus vairāk.
Cope321 [16.jan]: . Lielāks valsts iekšējais tirgus (ieskaitot arī ekspotu uz ES un 3.valstīm) ļauj paņemt vairāk naudas savas valsts atbalstam.
Tāpēc jau vecajā Eiropā tā tiek aizsargāts katras valsts iekšējais tirgus.
Nodokļi!
Saglabātas darba vietas, vietējās rūpniecības attīstība, augstāks dzīves līmenis, vēstures un savas identitātes saglabāšana utt.
Jā, sanāk mazliet pārmaksāt, salīdzinot ar to, ja internetā nopirktu kaut ko līdzīgu.
Nu nopelna Zarazijs kādu eiro, kas man žēl savam cilvēkam.
Piemērs:
Nonākam līdz tam, ka Trīszvaigžņu ordeni ražo Lietuvā, varbūt pat tagad Ķīnā.
Latvijā labu juvelieru netrūkst, viņi uzražotu to vēl kvalitatīvāk, bet, jā, par kapeiku dārgāk.
.. jānāk kādam sporta meistaram par visiem sportiem un jāpaskaidro !! :)