Nopirku laivu, bet tas no kā nopirku solīja atsūtīt dokumentus pa pastu, bet vēl aizvien nav to izdarījis. Varbūt kāds var palīdzēt šajā jautājumā?
ChiLLin, 8.jūnijs 2021, 07:50
Palīdzēt, tas tavuprāt ir iedot bietē? :)
Vai palīdzēt uzrakstīt viņam lūgumu atsūtīt dokumentus?
Nopirku laivu, bet tas no kā nopirku solīja atsūtīt dokumentus pa pastu, bet vēl aizvien nav to izdarījis. Varbūt kāds var palīdzēt šajā jautājumā?
Lietoju Amberu bez nekādas dēļu grīdas. Man nekas nekrakšķ un neslīd, makšķerēju skaidrā un pa laivu neskraidu. Katram laikam savas prasības pret dzīvi...
Davis-Di [07.06.21]: Davis-Di
,,kad pasūta tad jāprasa, lai stiprina bortus un pielej grīdu, lai ir taisna,,
Jā, pirku ar taisno grīdu. Bet par ,,pielieto grīdu,, dzirdu pirmo reizi. Tas būtu labs variants. Tā laikam kāda jauna opcija. Nez, par cik laiva pieņemtos svarā. To ,ko Amberlat pasniedz, kā taisnu grīdu, viņa ne sūda nav taisna. Izmērs starp grīdas malu un vidu svārstās 2cm robežās. Un viņa ir tukša. Un reizi sezonā ir nepieciešams vilkt laivu ārā un noliet kondensātu no laivas iekšpuses. Savādāk var just, ka bez tā jau niecīgais ātrums krītās. Jau teicu, ka bez papildus taisnojošās dēļu grīdas laiva ir nelietojama. Krakšķ staigājot un slīd lietus laikā.
C kategorija “Piekraste” — konstruēti braucieniem piekrastes ūdeņos, lielos līčos, upju iztekās, ezeros un upēs apstākļos, kur vēja stiprums ir līdz 6ballēm (ieskaitot) un viļņu augstums — līdz 2 metriem (ieskaitot);
kkas [07.06.21]: Ko nozīmē motorlaivai D klase?
D kategorija “Aizsargātie ūdeņi” — konstruēti braucieniem aizsargātos piekrastes ūdeņos, nelielos līčos, nelielos ezeros, upēs un kanālos apstākļos, kur vēja stiprums var sasniegt 4 balles (ieskaitot) un viļņu augstums − 0,3 metrus (ieskaitot), bet atsevišķi viļņi − 0,5 metrus (ieskaitot), piemēram, no garāmejoša kuģa.
Ko nozīmē motorlaivai D klase?
Dadzis12 [Vakar]: Kā ir ar Amber 430, cik stabila tā ir pa viļņiem? Esmu braukājis tikai ar Kazanku, tā šķiet ka patīkami uzvedas pa viļņiem.Tā ir super stabila. Tiek pozicionēta, kā C klases laiva, tobiš vari iet jūrā. Ir mēģinājuši uz derībām to divatā apgāzt, neizdevās.
RaimisD, 7.jūnijs 2021, 08:48
Ir vairākiem pazīstamajiem, vieni arī jūra ir maukuši, rezumē - kad pasūta tad jāprasa, lai stiprina bortus un pielej grīdu, lai ir taisna, un stiprinātu tranci it sevišķi ja plānā 20hp likt, tas izmaksas kādi ~200€ klāt, ja nav stiprināti borti ir komentāri, ka lielākos viļņos borti locās, ka liekas ka salūzīs.
Ja mauc pa lielākiem viļņiem priekšā sēdošais var nieres atsist, krēslu vajadzētu plānot pa vidu.
Dadzis12 [06.06.21]: Kā ir ar Amber 430, cik stabila tā ir pa viļņiem? Esmu braukājis tikai ar Kazanku, tā šķiet ka patīkami uzvedas pa viļņiem.
Tā ir super stabila. Tiek pozicionēta, kā C klases laiva, tobiš vari iet jūrā. Ir mēģinājuši uz derībām to divatā apgāzt, neizdevās.
Par Amber 400 biezumu var tikai to labāko, bet par krāsas emalju(kā viņu tur sauca) gan ir viedoklis. Piebraucot pie akmeņaina krastā pie mazākā uzsitiena lobās nost kā olu čaumala.
Savā laikā ar HR430 Somijā pa akmeņiem nodevām sirsnīgi, sliktākajā gadījumā bija palikusi kāda nenozīmīga švīka...
Kā ir ar Amber 430, cik stabila tā ir pa viļņiem? Esmu braukājis tikai ar Kazanku, tā šķiet ka patīkami uzvedas pa viļņiem.
ZobensArnis [04.06.21]: ZobensArnis.
Nevienai Latrex 430 laivai nav locījušās grīdas, jo tā jau standartā ir pastiprināta ar rezervi.
Arni, tas nebija Latrex.
man patīk nopelnīt, nekad neesmu to slēpis :D
Ar vienu piebildi, ka plika standarta Latrex 430 maksā tikpat, cik personalizēta Amber 430 :)
Headhunter, 4.jūnijs 2021, 21:09
Ar vienu piebildi, ka plika standarta Latrex 430 maksā tikpat, cik personalizēta Amber 430 :)
1. nav problēmu, piemaksājiet 12,1 EUR par kg un sapūtīšim cik vajag.
2. HR 430 ir ķīļveida laiva, lai tā būtu stabila viņai ir jāsver daudz.
3. Latrex 430 ir trimarāns, tai nav jāsver daudz lai tā būu stabila. Tādai laivai nav vispār nekādas jēgas no liekā svara. Tās vietas kur ir slodze uztaisītas biezas, tās kur nav slodzes ir uztaisītas plānākas. Nevienai Latrex 430 laivai nav locījušās grīdas, jo tā jau standartā ir pastiprināta ar rezervi.
Pirms vairākiem gadiem, pasūtot stiklašķiedras vienkorpusa laivu, pie mūsu ražotāja, neminēšu kura, lūdzu uzražot visu tās korpusu ar papildus stiklašķiedras slāņiem, kas arī tika veiksmīgi realizēts. Analoģiska, īrēta laivele, bija iepatikusies ar savām gaitas īpašībām, bet tās korpusa biezums bija biedējoši plāns un krakšķēja pieceļoties laivā kājās. Tīri informatīvi, stiklašķiedras vienkorpusa vienāda garuma laivas 4.30m, HR Boats/Latreks/Amberlat masas atšķirība ir 50+kg. Zviedru laiva ir smagāka.. Zviedru laivai nekas neļogās un nekrakšķ, arī braucot ar motoru..
paiks, 3.jūnijs 2021, 12:38
Tur jau tā lieta, ka cits materiāla biezums. Bet palasi, kā vietējie raud, kad ierauga, ka vietējā ražojuma PVC laiva dārgāka par ķīnieti vai ukraini, lai gan arī ir ļoti dažādas opcijas materiāla izvēlē ražojot.
Tādēļ arī plastikāta laivu ražotāji pamatā orientējas uz kapeikdreijātājiem, lai nenomētā ar cepurēm jau cenu ieraugot. Pēc tam jau pie sarunas (ja tāda notiek), norāda, ka principā jau nu bāzes variants tāds paplāns....
Pirms vairākiem gadiem, pasūtot stiklašķiedras vienkorpusa laivu, pie mūsu ražotāja, neminēšu kura, lūdzu uzražot visu tās korpusu ar papildus stiklašķiedras slāņiem, kas arī tika veiksmīgi realizēts. Analoģiska, īrēta laivele, bija iepatikusies ar savām gaitas īpašībām, bet tās korpusa biezums bija biedējoši plāns un krakšķēja pieceļoties laivā kājās. Tīri informatīvi, stiklašķiedras vienkorpusa vienāda garuma laivas 4.30m, HR Boats/Latreks/Amberlat masas atšķirība ir 50+kg. Zviedru laiva ir smagāka.. Zviedru laivai nekas neļogās un nekrakšķ, arī braucot ar motoru..
Tas Terhi jau pēc skata stabilitātes ziņā neiet nekādā salīdzinājumā ar trimarāna tipa laivām, kas tika apspriestas iepriekš. Par pārējo nekādu šaubu, noteikti, ka laba laiva.