
Slaido normāli apsēdināja!
Jā, kātad, dēļ 15 000 motoriem kurus katru gadu pārdod Selva, Yamaha speciāli pasūtīs sliktākas kvalitātes detaļas no saviem piegādātājiem. Selvai ir 5 gadu garantija tāpat kā Yamaha. Visi detaļu Oem numuri vienādi.
ZobensArnis, 21.maijs 2020, 20:59
Slaidais [21.05.20]: Jā, kātad, dēļ 15 000 motoriem kurus katru gadu pārdod Selva, Yamaha speciāli pasūtīs sliktākas kvalitātes detaļas no saviem piegādātājiem. Selvai ir 5 gadu garantija tāpat kā Yamaha. Visi detaļu Oem numuri vienādi.
ZobensArnis, 21.maijs 2020, 20:59
kkas [21.05.20]: Ar tiem tekstiem tipa pārlīmē uzlīmes pārējais 1:1, nav vienozīmīgi. Pat uz viena konveijera ražotas lietas var nebūt vienādas kvalitātes. Gala pātērētājs diemžēl var tikai spekulēt par to ko nopērk. Ražošanā ir tik daudz dažādu kvalitātes kritēriju. Tos var kombinēt miljons veidos un uz aci neko nepateiksi.Jā, kātad, dēļ 15 000 motoriem kurus katru gadu pārdod Selva, Yamaha speciāli pasūtīs sliktākas kvalitātes detaļas no saviem piegādātājiem. Selvai ir 5 gadu garantija tāpat kā Yamaha. Visi detaļu Oem numuri vienādi.
Ar tiem tekstiem tipa pārlīmē uzlīmes pārējais 1:1, nav vienozīmīgi. Pat uz viena konveijera ražotas lietas var nebūt vienādas kvalitātes. Gala pātērētājs diemžēl var tikai spekulēt par to ko nopērk. Ražošanā ir tik daudz dažādu kvalitātes kritēriju. Tos var kombinēt miljons veidos un uz aci neko nepateiksi.
kkas, 21.maijs 2020, 17:14
Tas jau vēl nav tralākais, ka ražo vienādas lietas zm dāzādiem zīmoliem un par dazādu ciparu. Trakāk man liekas, ka azināti ražo vienu produktu bet pēc tam to "sagraiza" un sadala n-modeļos cenās.
Jebkuram ražotājam vienkāršak un lētāk ir uztaisīt 1 labu un pārbaudītu modeli, nevis 10, ražošanas unifikācija - viens materiāls detaļas, aparatūra, kalibrācija utt.
Bet sākas problēmas ar klientu dažadību - viens grib lētāko, cits noetiktā budžetā līdz x, cits pašu krutāko, cits price/performance, vēl kādam vienalga, ka tik labāk kā kaimiņam utt. Vot i taisa kosmētiskas un dizainiskas izvirtības, apzināti liek ierobežotājus un atslēdzējus uz jau pamatā esošam funkcijām utt.
Nu piemēram IT dželžos viena modeļa ietvaros cietie diski rūpnīcā ir pilnīgi vienādi - to vai tas būs 500 vai 2TB nosaka vienīgi uz cik sākotnēji noformatē. Liekas neloģiski, kāda vella pēc neuztaisīt uz stabilu maksimumu, nenoteikt vienu adekvātu un loģisku cenu un viss. A ne vella, ar cipariem pierādīts, ka bez produktu dispersijas/sortimenta un cenu diversifikācijas sausajā atlikumā nopelna būtiski, pat vairākas reizes, mazāk. A kāpēc nopelnīt mazāk, ja, biki pačakarējoties, var vairāk? nu nav tak idioti...
Un tādu piemēru visās nozarēs kaudzēm...
zaraza, 21.maijs 2020, 16:03
SELVA 9,9 (2 cilindri ) - 300 ZS ir YAMAHA motori kuri ir ražoti Japānā un tie ir tieši tādi paši kā motori uz kuriem ir rakstīs YAMAHA. Vienīgā atšķirība ir tajā ka tad kad tie motori nokļūst Itālijā, Itāļi noņem kapotus, pārkrāso tos baltus un uzlīmē SELVA uzlīmes.
tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?
svens76, 21.maijs 2020, 12:23
Nju nju... tas tas pats, kas skaidrot pārliecinātajiem, ka Audi un Škoda ir vienādi autiņi...
Par vobleriem ticu, bet sarežģītās štellēs kā motori, brends savā brendā liek to labāko, bet ne-brendā iepriekšējo paaudzi.
VilnisL, 21.maijs 2020, 13:10
zaraza [21.05.20]: tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?Vienīgi pašlaik Illex un Jackall vienā cenā ir, bet modeļi tiešām vienādi.
svens76, 21.maijs 2020, 12:23
Nu vispār jau pilnīgi normāla un plaši izplatīta situācija daudzās tehnikas un ne tikai nozarēs, ražotāji apvienojas, globalizējas, pozicionējas un brendojas, ražo viens otram vai pašiem dažadas reputācijas līmeņa un klases zīmoli. Viss tas tāpēc, lai pārklātu maksimālu klientu loku... Pašreizējā pasules ekonomika strādā uz masu - efektīvāk un vienkāršāk ir nevis no viena klienta paņemt miljonu, bet no miljons klientiem, no kura pa 1$ a no kura pa 10$. Glavenais lai principā tas miljons klientu tirgū būtu...
No copes tēmas arī daudz piemēru, pirmais, ko atceros varētu būt Jackall un Illex, Jackall taisa priekš franču Illex voblerus 1:1 savā rūpnicā, pat modeļu nosaukumi neslēpti sakrīt. Bet cena, loģiski, ka Illex zemāka.
zaraza [21.05.20]: tad sanāk kad par lielajām Yamahām mēs pārmaksājam tikai kapota dēļ?Skaidrs. Paldies par skaidrojumu
svens76, 21.maijs 2020, 12:23
Nu vispār jau pilnīgi normāla un plaši izplatīta situācija daudzās tehnikas un ne tikai nozarēs, ražotāji apvienojas, globalizējas, pozicionējas un brendojas, ražo viens otram vai pašiem dažadas reputācijas līmeņa un klases zīmoli. Viss tas tāpēc, lai pārklātu maksimālu klientu loku... Pašreizējā pasules ekonomika strādā uz masu - efektīvāk un vienkāršāk ir nevis no viena klienta paņemt miljonu, bet no miljons klientiem, no kura pa 1$ a no kura pa 10$. Glavenais lai principā tas miljons klientu tirgū būtu...
No copes tēmas arī daudz piemēru, pirmais, ko atceros varētu būt Jackall un Illex, Jackall taisa priekš franču Illex voblerus 1:1 savā rūpnicā, pat modeļu nosaukumi neslēpti sakrīt. Bet cena, loģiski, ka Illex zemāka.