Braucu tad nu es ar savu laivu, motors Yamaha dudina un domāju : kā tad tur ir ar to ūdeņradi, viņa ieguvi un izmantošanu kā auto degvielu... :) ?
Kādus parametrus jāņem vērā, lai izvēlētos elektrisko enkuru laivai?
halibute, 1.novembris 2019, 13:11
Laivas garums un svars.
Vismaz aptuveni ir jāsaprot cik lielā straumē vai vējā gribi copēt.
Tas ir par paša enkura svaru.
Enkura vinča----kāds būs izvēlētā enkura svars.
To vai gribās,ka ir free fall jeb brīvā kritiena vai parastais.
Derētu arī padomāt par novietojumu laivā,t.i.,lai kad stāvi uz enkura pie lielāka viļņa netiktu ūdens.
Enkurstriķa materiāls ir ļoti izturīgs kaut gan ir tikai 5mm.
Tas aptuveni,īsumā.
Kādus parametrus jāņem vērā, lai izvēlētos elektrisko enkuru laivai?
Tēma - Laivas un to motori!!!
Pārējais tiks uzskatīts par spamu un dzēsts.
Tēriņi ir visur. Gan patērējot, gan utilizējot, kā arī pārstrādājot un saražojot jaunas vienības.
Arī kodolatkritumus varot pārstrādāt. Tikai izmaksas tur ir citas.
Nepiesārņojiet laivu un motoru tēmu.Šeitan copmaņi ar atomzemūdenēm nebraukā...
daddy, elektrību ražo visu gadu nevis kādu bezūdens mēnesi :), pie mums saražo gandrīz visu patērēto, citu gadu pat vairāk, ko var ņergāties.
usis, 31.oktobris 2019, 13:32
`
Toč, kaukā 1 mēnesis bija paņēmies :) Daugavas Hesi 2018. gadā saražoja 36% no kopējā.
Atomenerģija arī nav ne lēta, ne vienkārša, ne politiski stabila. Droši vien mēs negribētu, ka krievi mums atomstaciju ceļ
Uzskatu, ka vienīgā izeja atomenerģija. Tik mūs ar to nežēlīgi baida. Bet. Visa dzīvā radība uz šīs planētas Zeme, eksistē pateicoties kodoldalīšanās procesam. Gan Saule, gan Zemes dzīlēs. Jautājums- kā šis proces tiek vadīts un kontrolēts?
BrunoL, 31.oktobris 2019, 13:39
sen jau ir pierādijies ka tas tā nav,kodolatkritumu uzglabāšana ir mūžīgie tēriņi
Uzskatu, ka vienīgā izeja atomenerģija. Tik mūs ar to nežēlīgi baida. Bet. Visa dzīvā radība uz šīs planētas Zeme, eksistē pateicoties kodoldalīšanās procesam. Gan Saule, gan Zemes dzīlēs. Jautājums- kā šis proces tiek vadīts un kontrolēts?
Gāzes cena pie mums un gāzes cena kaimiņos?
? =?
Mūsu valdībā pārsvarā sēž klauni, kuri par rubeli gatavi atdoties jebkuram kurš maksā! Tāpēc arī visas direktīvas tiek uzspiestas ar prieku, lai lielais laimes lācis tik nesabārtu!
urmaas, 31.oktobris 2019, 13:31
tapēc pašlaik kalvītis bīda projektus lai krievu dabasgāze būtu zaļais kurināmais,ja izbīdīs tad valsts sektori sāks braukt ar to gāzi un mūsu naudiņa ripos pie putina
El.bīlis it kā zaļš ekspluatācijā, tik neviens nerunā par elektroenerģiju uzlādei. Tā arī no gaisa nekrīt.
Otrs jājamzirdziņš- biodegviela. Saka, lai saražotu litru biodegvielas jāpatērē litrs dīzeļa.
Par Grētu, mana samaitātā fantāzija saka, ka aiz visa tā stāv onkuļi un tantes, lai šim stāstam piešķirtu nevainību, nedaudz ticamību un savos ierakumos ievilinātu jaunos, nenobriedušos prātus.
BrunoL, 31.oktobris 2019, 13:18
bruni,tieši par to mēs runājam,ja EV ladē ar oglēm iegūtu eletrību tad viņš nemaz tik zaļš nav,bet nākotnē viss mainīsies,un arvien vairāk eletrību sāks iegūt zaļos veidos
daddy, elektrību ražo visu gadu nevis kādu bezūdens mēnesi :), pie mums saražo gandrīz visu patērēto, citu gadu pat vairāk, ko var ņergāties.
Mūsu valdībā pārsvarā sēž klauni, kuri par rubeli gatavi atdoties jebkuram kurš maksā! Tāpēc arī visas direktīvas tiek uzspiestas ar prieku, lai lielais laimes lācis tik nesabārtu!
Ja kas attiecas uz LV,tad esam izmēģinājumu trusīšu lomā.Pasaules pārvaldītājiem ir interesanti,cik lielu nodokļu slogu var uzspiest vidējam baltajam vergam,to pat atzīst ASV ekanomiskie analītiķi...Tā kā slaviniet vien mūsu valdībU...:)
Vairāk vai mazāk LV el. enerģiju iepērk no kaimiņiem. Ar to kas tiek saražots uz vietas, visiem nepietiks pat ledusskapī ieslēgt! Kur nu vēl akb lādētāju!
Ko tur zaļi cepties, ja Latvijā gandrīz puse elektrības tiek ražota hesos brauksim ar elektromobiļiem kuri nezaļi ražoti dajebkur.
usis, 31.oktobris 2019, 13:22
Blēņas, paskaties
http://www.ast.lv/lv/electricity-market-review, LV Daugavas HESos saražo 13%, mazajos HES tik maz, ka nav vērts runāt...
LV klimatiskajos apstākļos daudz enerģijas jātērē arī auto apsildei, lai cilvēks pie stūres un sēdekļa nepiesaltu :) Iekšdedzes dzinēja auto, tas kaut kā pats par sevi saprotams
HESi spēj nosegt tikai maksimuma stundas. Pavasara palos bisku vairāk.
Ko tur zaļi cepties, ja Latvijā gandrīz puse elektrības tiek ražota hesos brauksim ar elektromobiļiem kuri nezaļi ražoti dajebkur.