atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

svens76 30.10.19
eholotes.lv [30.10.19]: Daudz lielisku brīzu kopā pavadīts, bet - pienācis šķiršanās laiks. Pārdodu uzticamo, ātro un ērto copes biedru - Skeeter 190 SL kopā ar orģinālo piekabi un 2016. gada Ymaha 175 hp. Cena 20000 EUR +PVN, komplektācija utt - pa tel 29415814
Ko vietā noskatīji?
eholotes.lv 30.10.19
Daudz lielisku brīzu kopā pavadīts, bet - pienācis šķiršanās laiks. Pārdodu uzticamo, ātro un ērto copes biedru - Skeeter 190 SL kopā ar orģinālo piekabi un 2016. gada Ymaha 175 hp. Cena 20000 EUR +PVN, komplektācija utt - pa tel 29415814
hecs7 30.10.19
Yuasa 110 želejnieks? Vai tas ir skaidri zināms?

Vigulis, 30.oktobris 2019, 10:30

Hmm, dziļizlades akumulators Yuasa Leisure 110,
vot tagad es aizdomājos, ko tas nozīmē un kā pareizi jālādē....
hecs7 30.10.19
Yuasa 110 želejnieks? Vai tas ir skaidri zināms?

Vigulis, 30.oktobris 2019, 10:30

Vot tagad sāku domāt, hmm dziļizlādes ir bet nez kapec prātā nak ak akut kas skalojas ieksa...
Vigulis 30.10.19
Yuasa 110 želejnieks? Vai tas ir skaidri zināms?
kutis 30.10.19
Cilvēks pec būtības ir inerts uz jebkādām jaunām lietām. Jo vecāks cilvēks, jo grūtāk pieņemt jaunas lietas. Pasaule mainās un neko tur neizdarīt. :)

kkas, 30.oktobris 2019, 08:44

Ja cilvēks visu dzīvi ar to nodarbojas tad nav nekādu grūtību ar jaunā pieņemšanu bet jaunajiem ir grūtības atzīt ka arī vecais var būt labs un visu veco uzskata par nederīgu.
Viss jaunais tiek radīts lai itkā atvieglotu cilvēku dzīvi, es teiktu "lāpīt slinkumu"
Tehniskais progress ir neizbēgams bet vai tas nav arī regress mums kā homo sapieniem cerot ka visu mūsu vietā izdarīs elektronika. :))
Vigulis 30.10.19
Želejnieks ir mazāk jūtīgs pret dziļu izlādi, bet tam stipri nepatīk pārlāde. Ja lādētājam ir gel režīms, tad būtu vienalga, ja šādu rezīmu izvēlēties nevar, tad labāk palikt pie mazākiem ampēriem un ilgāka laika.
Vigulis 30.10.19
osscar, tas nozīmē, ka lādetājs nesajūt pieslēgtu akumulatoru. Nav objekta, nav jāstrādā. Līdz tādam stāvoklim nosēdināt svina skābes aķi nav prātīgi. reāli tam aķim ir čau.
Vigulis 30.10.19
Daddy_j nevar, nevar atļauties. Nākas piemeklēt kompromisu, vienkārši darbs tāds, var izmantot labas mantas un pavērot kā process notiek skaisti un pareizi.
osscar 30.10.19
Tas ir normāli, arī profi lādētajiem. Viens- aizsardzība pret otrādi pievienotām klemmēm. Otrs - lādētājam tomēr gribas zināt, kas tas ir par vājinieku 6V, 12V vai 24v. Citadi var sanākt, ka tukšu aķi visu dienu lādē ar 6V un čušs vien sanāk.

Vigulis, 30.oktobris 2019, 09:10


Tur jau tā lieta, ka varu norādīt 6 vai 12V - bet šis tāpat nieslēdzas...vecajiem ar trafu - kā iestati - tā lādē :) okir smagāki, bet tā pat. jēga no lādētāja kurš nelādē.
daddy_j 30.10.19
Es ieteiktu internetā pameklēt ražotāja mājas lapu un tur būs vispecīzākās norādes par optimālo un maksimālo lādēšanas strāvu.

Vecā metode, ka strāvai jābūt 1/10 no kapacitātes, ir universāla recepte visiem, bet ja grib pa foršo (ātri, droši) tad ir vērts palasīt par konkrētu modeli.
hecs7 30.10.19
Ok speciem jautājums par pareizu želejnieka lādēšanu 110AH aķis, laijkam jau šis pieminētais YUASA, es lādēju ar 8A un nepilnās 12H man viņš uzlādējas, ar mazāku 4-6 amperāžu tad diennakti sanāk, bet lādētajam ir funkcija ka ampērus varu regulēt 2.4.6.8,
kā būtu pareizi viņu(šo akumulatoru) lādēt?
daddy_j 30.10.19
Ir pareizi kā norādīji, ka akumulatoram uzlādējoties tam cauri ejošais strāvas stiprums pakāpeniski samazinās palielinoties tā iekšējai pretestībai.

Jozis2, 29.oktobris 2019, 22:47


Jozi, kā vēja ģeneratori, vēl griežas?? :))))

Tavs minētais "pareizums" ir gadījumā, ja akumulatoru lādē ar sprieguma avotu, tb pieliek 14.5V un gaida un strāva tiešām krīt. Lai šo problēmu risinātu, ir jālādē ar strāvas avotu, kādi ir modernie lādētāji. Lādētājs mainot spriegumu "pēc programmas" nodrošina attiecīgu strāvu.

Vienlaikus brīnos par ļaudīm, kuri var atļauties iegādāties lādētāju par 4ciparu skaitli...bet hobijam jau naudu neskaita :)
Vigulis 30.10.19
Tas ir normāli, arī profi lādētajiem. Viens- aizsardzība pret otrādi pievienotām klemmēm. Otrs - lādētājam tomēr gribas zināt, kas tas ir par vājinieku 6V, 12V vai 24v. Citadi var sanākt, ka tukšu aķi visu dienu lādē ar 6V un čušs vien sanāk.
osscar 30.10.19
man arī ir viens impulsnieks mazais - viņam viens mīnuss: "neredz" pilnīgi tukšu aķi un attiecīgi nesāk lādēšanu, jo uzskata ka nekas nav pieslēgts, nākas viņu "apmānīt" pieliekot paralēli kaut vai kādu bateriju :D
kkas 30.10.19
Cilvēks pec būtības ir inerts uz jebkādām jaunām lietām. Jo vecāks cilvēks, jo grūtāk pieņemt jaunas lietas. Pasaule mainās un neko tur neizdarīt. :)
Vigulis 30.10.19
"Gudrajiem lādētājiem, piemēram, BOSCH, nekas regulējams nav, viss notiek pēc programmas”. Cik noprotu, tas tevi baigi nomāc. Gribētos gan iznākt no krūmiem un, kratot jancīti, pamācīt lādētājam, kā pareizāk uzlādēt pareizo akumulātoru.
udens2 29.10.19
ja sapratne par akumulatoriem un ladētajiem beidzas līdz ar psrs sabrukumu,tad nu neko.Itkā jau ierindas pilsonim varbūt ar to arī pietiek,bet progress ir gājis tālu uz priekšu,un to nevajadzētu gan noliegt pat ja nezin par ko runa
Jozis2 29.10.19
Redzi Jozis2, tad Tev būtu jāļauj paskatīties, ko tāds profesionāls lādētājs, kurš maksā ap 1500 naudām un var nodrošināt 110A nominālo uzlādes strāvu, dara ar to akumulatoru. Sāk tā lēnām, kad akumulators ir nedaudz uzdzīts, droši mauc tur iekšā apm 1/5 no ampērstundām apmēros un tad pēdējo stundu pa beidz arvien mazāku strāvu. Izglītība un attīstība nebeidzas ar padomju laikiem.

Vigulis, 29.oktobris 2019, 21:17


Pļāpiņ, Viguļa kungs!
Man pašam ir gan 100Ah, gan 110 Ah akumulatori un Bosch lādētājs, kurš gan nemaksā 1500 Eur, bet ļoti stipri lētāk.
Jo pareizi jau te komentos ir kāds cits ir norādījis par cenu starpībām. Lietas jādara ar sajēgu.
Ir pareizi kā norādīji, ka akumulatoram uzlādējoties tam cauri ejošais strāvas stiprums pakāpeniski samazinās palielinoties tā iekšējai pretestībai.
Taču, ja tam uzliktā slodze ampēros pie maksimālās iekšējās pretestības šo samazinājumu
vairs nenodrošina - akumulators sāk vārīties.
Tāda nu ir tā fizika, par kuras esamību strīdi ir lieki. Punkts!
Piedod, ja teiktais tev nepatīk, bet tur manas vainas NAV...
usis 29.10.19
Un iespējams iepriekš minētais aķis nemaz nav īsti optimāls verķis ilgstošai motora darbināšanai, bet gan cenā pielāgots kompromiss.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs