Man Suzukam2.5 ar maziem apgriezieniem nekādu problēmu.... gan ar 95 braucu, gan 98 ....
sanva [28.11.17]: Sveiki.interesē viedokļi par benzīna motoriem tohatsu,suzuki un mercury.visi 2,5lopiņi.laiva maza stiklašķiedras,2,6m gara.kuri mazāk jāremontē,kuriem daļas vieglāk dabūnamas,lētākas.serviss lētāks..vēlams no savām pieredzēm,nevis tautas stereotipiem.varbūt cenā līdz 800 eiro kādi labāki ieteikumi ko iepirkt.Lietotu par jēdzīgām naudiņām ar varētu apdomāt.
Tev pm!
98 iesaka arī visi pārdevēji un servisnieki. Un visu vienpodnieku uzvedība uz 95 un 98 ir kā diena pret nakti
To Levis
Brīvgaitas skrūvei piekļuve vienkārša. Kvalitātes labāk neaiztikt un arī nepielīdīsi
Man ari cetrinieks. Svece tira, bus japamegina kaa uzvedisies ar 98, ja ne tad skatisos talak. Paldies
To Levis
Piegriez brīvgaitas skrūvi bik bik.
Nākamais - ja nepalīdz un rokas nav galīgi līkas - noņem karbuli, izjauc un iztīri dīzes.
Pašam ar bij tas pats 4niekam, pietika ar 1soli, pēc 8 gadiem tīrot karbuli, ar bij redzams apaugums dīzēs. Leju vis laiku 95. 98 brīvgaitā stabilāks. Neaizmirsti, ka dzinējam arī svece ir:)
Man merkurijam jaunam ir tada problema, tuksgaita gibst nost, ari pargazejot nekas nemainas. Braucu ar 95to. Tada nojauta ka degvielaa ari ir problema. 98to drosi var liet? Ir dzirdetas visadas versijas
Levis, 29.novembris 2017, 10:15
Es 20niekam ar tikai 98. leju. 95. ir obligātā bioetanola piedeva. Mazajiem bieži to var just. Lielākiem nejūt, bet labāk leju tīro. Par to, ka nevarētu 98. liet versijas neesmu dzirdējis.
Gadus 8 točna leju un kopš tiem laikiem problēmas nav bijis vispār.
Man merkurijam jaunam ir tada problema, tuksgaita gibst nost, ari pargazejot nekas nemainas. Braucu ar 95to. Tada nojauta ka degvielaa ari ir problema. 98to drosi var liet? Ir dzirdetas visadas versijas
Es leju TIKAI 98 benžu un man problēmas nekad nav bijušas uz maziem apgriezieniem, lai gan ar velci nodarbojos līdz max 5 dienām rudenī. Bet pētot eho un meklējot točkas uz maziem apgriezieniem ir nobraukāts daudz.
2.5 merkam problēmas ar tukšgaitu bija tikai ar 95 bendžu. ar 98 viss bumbās. tas pirms gadiem četriem.
Ja tu domā velcēt ar 2,5 HP Mercuru vai Tohatsu tad būs problēmas uz mazajem apgriezieniem. Met ciet sveces. Pa laikam ir jāizgāzē.
Droši vien tā ir, ar jaunu problēmām nevajadzētu būt. Pašam gadi trīs ir Yamaha 2,5. Iet teicami, velcei ar 0,9 l bāku pietiek visai dienai. Par servisu nav ko teikt, manuālis ir, rokas ir, visu daru pats.
sanva
pa lielam visi motori no 5nieka - Tohatsu, Mercury, Honda, Suzuki, Yamaha būs ok. Ja jauni tad pilnīgi noteikti. Ar lietotiem visādi var sanākt. Galvenais nepirkt Parsun, Selvas un vēl sazin ko. Pats esmu ilgstoši lietojis gan Mercury gan Tohatsu, tos tad arī rekomendēju.
Es pagājušajā gadā nopirku Suzuki 2,5 zs un varu teikt tikai to labāko!!! Joprojām lec uz pirmo un ātrums ar 4.4 m laivu ir labs. Priekš velces ideāls motors. Degvielu necik neēd un ir viegls. Iesaku!!!!!!!
arvis_an, 28.novembris 2017, 16:25
Sveiki.interesē viedokļi par benzīna motoriem tohatsu,suzuki un mercury.visi 2,5lopiņi.laiva maza stiklašķiedras,2,6m gara.kuri mazāk jāremontē,kuriem daļas vieglāk dabūnamas,lētākas.serviss lētāks..vēlams no savām pieredzēm,nevis tautas stereotipiem.varbūt cenā līdz 800 eiro kādi labāki ieteikumi ko iepirkt.Lietotu par jēdzīgām naudiņām ar varētu apdomāt.
sanva, 28.novembris 2017, 15:53
sanva
pa lielam visi motori no 5nieka - Tohatsu, Mercury, Honda, Suzuki, Yamaha būs ok. Ja jauni tad pilnīgi noteikti. Ar lietotiem visādi var sanākt. Galvenais nepirkt Parsun, Selvas un vēl sazin ko. Pats esmu ilgstoši lietojis gan Mercury gan Tohatsu, tos tad arī rekomendēju.
Sveiki.interesē viedokļi par benzīna motoriem tohatsu,suzuki un mercury.visi 2,5lopiņi.laiva maza stiklašķiedras,2,6m gara.kuri mazāk jāremontē,kuriem daļas vieglāk dabūnamas,lētākas.serviss lētāks..vēlams no savām pieredzēm,nevis tautas stereotipiem.varbūt cenā līdz 800 eiro kādi labāki ieteikumi ko iepirkt.Lietotu par jēdzīgām naudiņām ar varētu apdomāt.
Man savukārt liekas ka augstāki borti ir pluss.
Nu nezinu? Ļoti daudz jautājumu.
agnisk, 28.novembris 2017, 09:29
Ja borti augsti ...
no vienas puses, jūties droši, ūdens nešļakstās iekšā, nepūš muguru utt.
no otras, pie liekāka vēja rodas visādas grutības, kas saistītas ar laivas noturēšanu uz vietas vai dabūšanu uz piekabes.
Kam te bija iebildes pret SUZUKI inžektoru? Te svaiga info par
Tohatsu 20HP 2018.g. modeli:
Tohatsu’s newly designed MFS 20hp Electronic Fuel Injection (EFI) is a great choice for a wide variety of boaters.
Tikai cena virs 3100$ USD (tas e-bay, cik vēl pie mums maksās?) pret SUZUKI 2300 eiro veikala cena. Tā kā, ticamākais, ka drīz vien pazudīs pilnībā karburatori arī mazākiem par 30HP motoriem.
Un piedāvātā RUS eksperta klips par to, ka tas ir štrunts 50% degvielas ekonomija inžektoram (domāju, ka bišķi pārspīlē-tik pulka nav), bet tomēr, ja brauc pulkāk, tad pa sezonu, pie šodienas degvielas cenām, sanāks tīri laba ekonomija. Pie tam teksts - pats redzējis neesmu, bet zinu, ka nekas labs nav ... .