Sandzeis.
Kādus gadus atpakaļ biju līdzīgas dilemmas priekšā. No Bush un līdzīgām laivām atteicos tieši dēļ svara un problēmas vienam salikt grīdu. Paliku pie kolibri km 330. "Grāmatgrīdas" vietā piepirku Airdeck. Tagad var stabili stāvēt laivā, vienam viegli salikt un pārvietot ar tranča riteņiem, bet piepūšot vaigus var arī uz kupra viens aiznest :)) Ja pirksi pa tiešo, jābūt dokumentiem kas apstiprina iegādi, CE sertifikātam un muitas deklarācijai, kā arī pie reğistrācijas jāuzrāda laiva Nr. salīdzināšanai, ja pie dīlera Latvijă, visi dokumenti būs sakārtoti. Vienīgā negatīvā iezīme šāda tipa laivai- nav ķīļa, bet ja negrasies "lidot" tad dēļ laivas viegluma to var pieciest. :D
Sveiki, velos iegadaties laivu. Veletos dzirdet atbildi no pieredzejusakiem laivu lietotajiem. Esmu noskatijis vairakus variantus. Copesu upes un ezeros ar laiku doma iegadaties papildus elektro motoru. Kura no sim laivam butu labakais variants? Kolibri km 330
Storm stk 300
Storm stm 330
Aviks l 310 s
Aviks h horse 310
Nobrauc uz Bush ražotni Ganību dambī (skat.kartē). Redzēsi kā rūpīgi taisa un cenu sarunāsi, jo tagad dod atlaides. Būs bišķi dārgāk nekā ukr/chi, bet lietosi visu atlikušo mūžu.
Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:15
Aluminija laivas noteikti ir labas, tacu ne vienmer bus iespeja uzlikt to laivu uz jumta reliniem, noteikti bus tada reize kad brauksu ar citu auto kam nebus relinu un naksies laivu likt soma. Taka noteikti sliecos uz gumijas laivu.
Sandzeis, 14.februāris 2017, 17:56
Vēl skaties uz laivas svaru - ja braucat divi tad nav problēmu, ja izdomā braukt viens tad jāskatās vai varēsi to viens pārcilāt - uzlikt uz autiņa. Es laivu ārā neārdu - man ir 320cm ar cieto grīdu - svars 60kg, esmu apguvis to viens uzstutēt uz autiņa un dabūt nost - bet aizvilkt līdz ūdenim ar visiem tranča riteņiem ir pagrūti. Var jau protams ārdīt ārā bet tā grīdas salikšana un izārdīšana ir piz**** kaut kāds, pēc copes galīgi garām.
snitraM, 14.februāris 2017, 18:29
Man bija dulkans 325.....ir ka tu saki tachu es vinju pec katras copes jaucu lauka.... un pirms copes liku kopa.... nozverejos sev kad nepirkshu vairs laivu kas jaliek kopa un jajauc ara pec un pirms copes!:D
Sveiki, velos iegadaties laivu. Veletos dzirdet atbildi no pieredzejusakiem laivu lietotajiem. Esmu noskatijis vairakus variantus. Copesu upes un ezeros ar laiku doma iegadaties papildus elektro motoru. Kura no sim laivam butu labakais variants? Kolibri km 330
Storm stk 300
Storm stm 330
Aviks l 310 s
Aviks h horse 310
Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:15
Bush Skate vai Zodiac
Ta jau ir, paldies par ieteikumu.
Aluminija laivas noteikti ir labas, tacu ne vienmer bus iespeja uzlikt to laivu uz jumta reliniem, noteikti bus tada reize kad brauksu ar citu auto kam nebus relinu un naksies laivu likt soma. Taka noteikti sliecos uz gumijas laivu.
Sandzeis, 14.februāris 2017, 17:56
Vēl skaties uz laivas svaru - ja braucat divi tad nav problēmu, ja izdomā braukt viens tad jāskatās vai varēsi to viens pārcilāt - uzlikt uz autiņa. Es laivu ārā neārdu - man ir 320cm ar cieto grīdu - svars 60kg, esmu apguvis to viens uzstutēt uz autiņa un dabūt nost - bet aizvilkt līdz ūdenim ar visiem tranča riteņiem ir pagrūti. Var jau protams ārdīt ārā bet tā grīdas salikšana un izārdīšana ir piz**** kaut kāds, pēc copes galīgi garām.
Aluminija laivas noteikti ir labas, tacu ne vienmer bus iespeja uzlikt to laivu uz jumta reliniem, noteikti bus tada reize kad brauksu ar citu auto kam nebus relinu un naksies laivu likt soma. Taka noteikti sliecos uz gumijas laivu.
Ar registresanu skaidriba esmu ticis paldies.
Sandzeis: Ja ved no Ukrainas, BLR vai Krievijas - vajag pirkšanas dokumentus, un tur ir jābūt uzrādītam laivas numuram, lai tie sakrīt un Latvijā reģistrējot būtu ko ierakstīt pasē un uz robežas jādeklarē un muitas deklarācijā noteikti vajag muitas zīmogu. Vedot ar mašīnu to uzspiež šķērsojot robežu. Uz CSDD pašu laivu nevajag vest - pietiek ar šiem papīriem.
Es te rakos par forumu bet ta ari konkretu atbildi neatradu, ka ir ar laivas registresanu ja laiva pirkta ukraina vai krievija? Ja no veikala ir pirksanas dokumenti tas ar registraciju problemu nav?
Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:39
Jābūt CE sertifikātam no ražotāja, ja tas tiek dots tad itkā problēmu nav, pretējā gadījumā piereģistrēt nevar, un jāskatās ka neprasa vēl kaut kādus ievedmuitas nomaksas papīrus, domājams ka tos var arī apiet.
[quote=478213]Sveiki, velos iegadaties laivu. Veletos dzirdet atbildi no pieredzejusakiem laivu lietotajiem. Esmu noskatijis vairakus variantus. Copesu upes un ezeros ar laiku doma iegadaties papildus elektro motoru. Kura no sim laivam butu labakais variants? Kolibri km 330
Storm stk 300
Storm stm 330
Aviks l 310 s
Aviks h horse 310
Sandzeis, 14.februāris 2017, 15:15[Ja doma vadat uz jumta apskaties aluminija laivas,daudz vieglakas un pateicigakas ka pusli!
alumarine boat
Es te rakos par forumu bet ta ari konkretu atbildi neatradu, ka ir ar laivas registresanu ja laiva pirkta ukraina vai krievija? Ja no veikala ir pirksanas dokumenti tas ar registraciju problemu nav?
Noteikti jau divata. Transportet domaju laikam jau ka uz jumta reliniem.
Sandzeis :
1. Ja nav plānos likt benzina motoru tad laivām ar vienādu garumu, bet pieliekamo tranci ir lielāka *derīgā* platība!
2. Pārsvarā copēsi viens, vai ar kādu?
3. Kā domā transportēt? (salikta, piepusta)
Sveiki, velos iegadaties laivu. Veletos dzirdet atbildi no pieredzejusakiem laivu lietotajiem. Esmu noskatijis vairakus variantus. Copesu upes un ezeros ar laiku doma iegadaties papildus elektro motoru. Kura no sim laivam butu labakais variants? Kolibri km 330
Storm stk 300
Storm stm 330
Aviks l 310 s
Aviks h horse 310
Konkrēti par Evinrude E-tec motoriem lasīju, ka tie ir vienīgie motori ar kuriem atļauts braukt kaut kādā dabas lieguma ezerā. Ātrumā nevaru atrast info.
Ja vini nebutu iemetusies 4 taktu laucina, pazaudetu eiropas tirgu!:) Jo Eiropas regulas aizliedz ,jaunu divtaktu dzineju tirdzniecibu.
janis83, 11.februāris 2017, 16:15
Aizliedz ne jau divtaktu konstrukciju kā tādu, bet gan nosaka noteiktus ekoloģiskos/emisiju utt. sertifikācijas parametrus, ko standarta karburatora divtakteri nevar fiziski izpildīt.
Bet ir jaunākās paaudzes indžektora divtaktnieki ar datora vadību (zinu divus Evenrude E-Tec un Mercury OptiMax, varbūt ir vēl kādam ražotājam), kuri iekļaujas Eiropas regulās atbilstošajos CE un Euro standartos un var mierīgi tikt tirgoti.
Tāpat nav aizliegts tirgot jaunus "neatbilstošus "divtaktu motorus, kuri stāv noliktavā no laika, kad tie likumīgi ievesti EU pirms regulācijas ieviešanas. Tas ka viņi ražoti pirms 2008 un nostāvējuši noliktavā jau nenozīmē, ka viņi būttu lietoti. A lietotu tirdzniecībai vispār ierobežojumu nav, kas savulaik nonācis legāli Eiropā, tas arī tur var tikt lietots un pārdots, līdz dabīgai "nāvei".
Latvijas esamība Eiropā protams ir diskutabls jautājums, taču Etec motori skandināvijā ir Topā... acīmredzot tur noticis psihosociālistiskais apvērsums....
Ja Tev ir 2 taktu motors vari braukt laimigs,jaunu 2 taktu dzineju eiropa nopirkt nevar.
janis83, 11.februāris 2017, 21:07
Kurā punktā ir kas teikts ka 2-taktu dzinēji ir aizliegti ?
Nav tādas regulas kura aizliegtu 2-taktu motorus
Ja vini nebutu iemetusies 4 taktu laucina, pazaudetu eiropas tirgu!:) Jo Eiropas regulas aizliedz ,jaunu divtaktu dzineju tirdzniecibu.
janis83, 11.februāris 2017, 16:15
coplietdraug, 11.februāris 2017, 20:30
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/?uri=CELEX%3A31998L0069
janis83, 11.februāris 2017, 21:04
Tie dzinēji kuriem ir oil injection sistēma ari ir divtakteri. Tā kā lūdzu nejauciet tos ar četrtakteriem.