atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

tataars_ 25.09.16
Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!

Fishmens, 25.septembris 2016, 20:23


nu tev piekrītu, bet samazinās dzinēja resurs ............ ai nu ko es te iesāku šo diskusiju ,piedod nekā personiska ,iešu paskrūvēšu vēl 25 gadus dzinējus un tad piekāpšu var būt palikšu gudrāks
Fishmens 25.09.16
Vot šitās blēņas gan atstāj bērnudārzam! To, ka ar pareizām motora regulēšanas manipulācijām un papildus aprīkojumiem, tai sk degvielas padevi, var panākt lielāku jaudu, tas pat bērnam skaidrs. Par to pat jautajumu naf!!!
tataars_ 25.09.16
Vēl viens jautājums zinātājiem.. Man ir Mercury 5hp 4t motorīts. Vai taisnība, ka 5hp no 6hp atšķiras tik ar karburatoru? Ja tā, vai ir vērts padomāt par karbūža maiņu, lai dabūtu klāt to vienu zirgu? Vai dabūšu biku klāt laivas ātrumu un vai tas neizmaksā vairāk, kā iegùšu labumu no šīs rokādes?

Fishmens, 25.septembris 2016, 17:25


īsais kurs iekšdedzes dzinēja uzbūvē,dzinēja bloks,kloķvārpsta ar klani(bīda virzuli šurpu turpu),virzulis,cilindrs (par kuru šurpu turpu slīd virzulis.cilindra galva (noslēdz cilindru ,mēdz būt ieskrūvēta aizdedzes svece un vēl dažādi loriņi) karburātors (deg maisījuma sagatavošanai un padevei deg kamērā vai cilindrā) .
nu tad padod treknāku degmaisījumu rodas papildus zirgs ????? kur tādu murgu ???
zirgi hp/kw rodās no virzuļa diametra,deg kameras lieluma,kloķvārpstas klaņa gajiena un degmaisījuma summaas
ko sakat par so?

MinnKota Endura 30Lbs C2
+ http://www.sezona.lv/product/lv/piepusama-laiva-aviks-l-310s/445
Fishmens 25.09.16
Vēl viens jautājums zinātājiem.. Man ir Mercury 5hp 4t motorīts. Vai taisnība, ka 5hp no 6hp atšķiras tik ar karburatoru? Ja tā, vai ir vērts padomāt par karbūža maiņu, lai dabūtu klāt to vienu zirgu? Vai dabūšu biku klāt laivas ātrumu un vai tas neizmaksā vairāk, kā iegùšu labumu no šīs rokādes?
urmaas 24.09.16
Labs vakars! var būt varat ieteikt, kur var nopirkt lukturi laivas (gumijas) aprīkojumam uz 12v. Ir redzētas laivām gan uz borta saliktas, gan uz statīva, gan baltas gan sarkanas utt. Ir kāda bode, kur šīs fiškas var nopirkt?

Fishmens, 24.septembris 2016, 22:41

Jebkurā laivu veikalā. Pats pirku krastmalā.
Fishmens 24.09.16
Labs vakars! var būt varat ieteikt, kur var nopirkt lukturi laivas (gumijas) aprīkojumam uz 12v. Ir redzētas laivām gan uz borta saliktas, gan uz statīva, gan baltas gan sarkanas utt. Ir kāda bode, kur šīs fiškas var nopirkt?
fish1 24.09.16
man ir 50hp.iet normāli.domāju ka var likt no 20_60 hp,protams,ar tranĉa stiprināšanu.
Nekur nav minēts cik lielu motoru tu tur vari likt, vari likt kaut 350 ZS

Liec tik virsū un neklausi sēņotājus kuriem pat 10 zs ir nerealizējams sapnis. Pat 4 taktu dzinējs sver ap 110 kg, tas tak nav svars. 100 EUR un traņča pielāgošanu un aiziet.



Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?

padre, 23.septembris 2016, 12:05

coplietdraug, 23.septembris 2016, 14:36

Bet pa lielam, ja es savu progresu esmu piereģistrējis csdd kā progresu, tad veicot kādu "tjūni" es noņemu viņu no uzkaites un reģistrēju kā pašbūvētu, ne tā ? Un tad jau nosaku savus ierobežojumus (uz cilvēku skaitu un dzinēja jaudu) ?

padre, 23.septembris 2016, 14:45
padre 23.09.16
http://motorka.org/m_lodki/395-motolodki-progress-2-i-progress-4.html

Uzkabināt gan jau ka var, bet tad nepieciešami nopietni priekšdarbi trancim. Lai neizlūzt ar visu motoru. Un atliek cerēt ka poliči nepajems opā par pieļaujamās jaudas pārsniegšanu.
Krievu dzinējiem jaudu mērīja uz kloķenes, importniekiem uz dzenskrūves. Tā ka krievu 30nieks ir importa 28 zs max.
60 hp progresam, imho, ir kā cūkai sedli. Ne ekonomijas, ne super performances. Tik sadauzīs kniedes i viss.

Nejaanis, 23.septembris 2016, 14:31



baigi neredzu, jēgu knapināties ar 30 hp. tam domātas gumijas laivas! un pastiprināt laivu jau nav problēma, ja rokas neaug no pakaļas!
padre 23.09.16
http://motorka.org/m_lodki/395-motolodki-progress-2-i-progress-4.html

Uzkabināt gan jau ka var, bet tad nepieciešami nopietni priekšdarbi trancim. Lai neizlūzt ar visu motoru. Un atliek cerēt ka poliči nepajems opā par pieļaujamās jaudas pārsniegšanu.
Krievu dzinējiem jaudu mērīja uz kloķenes, importniekiem uz dzenskrūves. Tā ka krievu 30nieks ir importa 28 zs max.

baigi neredzu, jēgu knapināties ar 30 hp. tam domātas gumijas laivas! un pastiprināt laivu jau nav problēma, ja rokas neaug no pakaļas!
60 hp progresam, imho, ir kā cūkai sedli. Ne ekonomijas, ne super performances. Tik sadauzīs kniedes i viss.

Nejaanis, 23.septembris 2016, 14:31
padre 23.09.16
Liec tik virsū un neklausi sēņotājus kuriem pat 10 zs ir nerealizējams sapnis. Pat 4 taktu dzinējs sver ap 110 kg, tas tak nav svars. 100 EUR un traņča pielāgošanu un aiziet.



Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?

padre, 23.septembris 2016, 12:05

coplietdraug, 23.septembris 2016, 14:36


Bet pa lielam, ja es savu progresu esmu piereģistrējis csdd kā progresu, tad veicot kādu "tjūni" es noņemu viņu no uzkaites un reģistrēju kā pašbūvētu, ne tā ? Un tad jau nosaku savus ierobežojumus (uz cilvēku skaitu un dzinēja jaudu) ?


Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?

padre, 23.septembris 2016, 12:05
Liec tik virsū un neklausi sēņotājus kuriem pat 10 zs ir nerealizējams sapnis. Pat 4 taktu dzinējs sver ap 110 kg, tas tak nav svars. 100 EUR un traņča pielāgošanu un aiziet.



Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?

padre, 23.septembris 2016, 12:05
Nejaanis 23.09.16
http://motorka.org/m_lodki/395-motolodki-progress-2-i-progress-4.html

Uzkabināt gan jau ka var, bet tad nepieciešami nopietni priekšdarbi trancim. Lai neizlūzt ar visu motoru. Un atliek cerēt ka poliči nepajems opā par pieļaujamās jaudas pārsniegšanu.
Krievu dzinējiem jaudu mērīja uz kloķenes, importniekiem uz dzenskrūves. Tā ka krievu 30nieks ir importa 28 zs max.
60 hp progresam, imho, ir kā cūkai sedli. Ne ekonomijas, ne super performances. Tik sadauzīs kniedes i viss.
padre 23.09.16
Labdien,
Kāds var pateikt vai 40-60 hp motoru varu likt savam progresam ? (otrajam)

varbūt kāds zin linku kur pa šo palasīt?
Nejaanis 22.09.16
Ja tas progress ir bijis reģistrēts csdd, tad pārrakstīt var tikai ar mantojuma apliecību.
Ja nav bijis reģistrēts- es vnk aizvestu uz nummuru salīdzināšanu, un tā arī pateiktu- laukos hvz cik gadus mētājās šitāds karkass- tagad gribu legalizēt.
Man pašam kazankai vin koda nemaz nav. Caur patērētāju biedrību andelētajām varot arī nebūt.

Nejaanis, 22.septembris 2016, 14:57
pēdējā reģistrācija progresam bijusi 1986. gadā, tā ka csdd nav redzējis.mēģinās braukt uz csdd. redzēs ko teiks

runiigais, 22.septembris 2016, 19:01


Pēc tam pastāsti, kā gāja!
runiigais 22.09.16
Ja tas progress ir bijis reģistrēts csdd, tad pārrakstīt var tikai ar mantojuma apliecību.
Ja nav bijis reģistrēts- es vnk aizvestu uz nummuru salīdzināšanu, un tā arī pateiktu- laukos hvz cik gadus mētājās šitāds karkass- tagad gribu legalizēt.
Man pašam kazankai vin koda nemaz nav. Caur patērētāju biedrību andelētajām varot arī nebūt.

Nejaanis, 22.septembris 2016, 14:57

pēdējā reģistrācija progresam bijusi 1986. gadā, tā ka csdd nav redzējis.mēģinās braukt uz csdd. redzēs ko teiks
Sasha1974 22.09.16
Vēl viena lieta, numurs uzreiz ir jāpieskrūvē ar skrūvēm, man braucot pa mūsu "labajiem" ceļiem pie vibrācijas izkrita no plastmasas turētāja, labi ka atradu.
Sasha1974 22.09.16
Pastāstiet kāds, kuram ir pieredze, kādu treili izvēlēties Progresam. Vai der "mazās" kas līdz kādiem 4,7m vai arī jāņem jau lielā līdz 5,9m?

Paldies!

plikspiesis, 15.septembris 2016, 10:01

Man ar radušies šādi tādi jautājumi par piekabēm.

Ar to aizlienēšanu mūžīgi nenodarbosies, līdz šim nācies lietot piekabi 4,55m x 1.60m (Somija), pārvadājamās laivas izmērs 4.65 m. x 1.70.

Piedāvājums raibs, bildes smukas, bet, aplūkojot piekabes dabā, rodas visādi jautājumi.

Pēc izpildījuma un citiem knifiem vistīkamākā ir 5m (5.01) Respo piekabe, bet viņas platums 2m (1,99m). Iespējams tie +/- 20 cm uz katru pusi neko nenozīmē, bet ja šaurākos ceļos jāmokās, uz šosejas/ielas kā trauku veikalā vai jāpārtaisa sētas vārti (2,60m), tāda vairs tik vilinoša nav.

Varbūt kādam ir pieredze ar šo piekabi vai piekabi 2m platumā un var uzrakstīt kā tādu ir praktiski lietot?

Brentex 4,70m x 1,60m, piekabe ir rupjāk nostrādāta, papildus radās jautājums, kā strādās pirmie divi ruļļi (tā saucamās šūpoles), to, ka sānu atbalstu riteņu nostiprināšana leņķī ar vienu skrūvi pie smagākas laivas neturēsies tāpat skaidrs.

RussoBalt visu var pielāgot salāgot uztaisīt, izmērs 4.70 x 1.78m, bet piedāvājumā noņemama aizmugurējā daļa (lukturi-numurs), cits piedāvāts netiek (man simpatizē hermētiski stacionāri vai atlokāmi lukturi).

Tiki 4.86m x 1.79m vienkārša piekabe, komplektā nav atbalsta riteņa, dīvaini piestiprināti amortizatori, šķiet, ka numura zīme skrāpēs laivas apakšu.

Pagaidām „paldies nē” jāsaka Neptun (apskatāmas pie Depo), torsioni, skrūvētas un kopā turas ar skavām, kas liek apšaubīt izturību un ilgmūžību.

Varbūt kāds risinājis līdzīgas lietas un var padalīties ar pieredzi, negribas mācīties no savām kļūdām.

close24, 22.septembris 2016, 13:56


Es progresam izmantoju respo 521, šūpole nopietnāka, sānu ruļļi arī katrā pusē pa divi, bet nācās pārtaisīt sānu ruļļus, jo progresam aizmugurē grīda ir diezgan plakana un esošā konfigurācijā laiva uz sānu ruļļiem sēdēja uz ruļļu malām nevis uz visas plakanās virsmas

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs