Jā, runa iet par Казанка-М. Kazanka, jo no alumīnija laivām manuprāt tā ir vienīgā, kuru daudz maz normāli varētu paairēt.
Apsveru vēl trimarāntipa stiklaplasta laivu, bet salīdzinot tādu pret alumīnija:
1.ja nu uznāk liela vēlēšanās, tad metālu vieglāk modificēt + pašam remontēt;
2.pa lielam, lielakā daļa plakandibenu laivu vairs īsti nav parocīga airēties, tā ka motors jebkurā gadījumā vajadzīgs;
3.svara atšķirības nav tik iespaidīgas. Kazanka ~140-150kg, dubultkorpusa stiklaplasta laiva tādā pašā izmērā būs +/- tas pats. Parasta stiklaplasta tāpat sver savi 70-80-90kg;
4.transportēšanai jebkurā gadījumā vajadzīga piekabe
5.cena kazankai ievērojami lētāka. Stiklaplasta laiva makša gandrīz 2x dārgāk, tātad pie labas sakritības par to pašu cenu sanāk jau motors.
klops_G, 8.maijs 2016, 17:58
Tu pats sev atbildi un Tavi argumenti, manuprāt, ar absolūti loģiski. Manā uztverē plastikāta "čaumaliņu" vienīgie trumpji ir viegla airēšana un tas, ka labi noaudzis rumpis var viņu uzmest uz mašīnas jumta. Viss. Ja vajag uzglabāšanas un pārvadāšanas dimensijas, tad "ieliek" piepūšamās. Ja uz piekabes, tad viens pīpis...
Savukārt PSRS mantojuma alumīnija laivas pagaidām ir UNIKĀLA mums pieejamā iespēja pēc cenas un kvalitātes attiecības - pārdod par kapeikām aviācijas klases duralumīniju. Laiki un materiālu cenas mainījušies, neviens mūsdienu ražotājs ne tuvu tam nevar piedāvāt. Bet nu jāsaprot arī, ka izpildījuma kvalitāte tur stipri svārstās no tā cik tuvu algas dienai laiva izlaista un arī jaatceras ka tām gadu vaiŗak nekā daudziem šī foruma lietotājiem :)
Jā, runa iet par Казанка-М. Kazanka, jo no alumīnija laivām manuprāt tā ir vienīgā, kuru daudz maz normāli varētu paairēt.
Apsveru vēl trimarāntipa stiklaplasta laivu, bet salīdzinot tādu pret alumīnija:
1.ja nu uznāk liela vēlēšanās, tad metālu vieglāk modificēt + pašam remontēt;
2.pa lielam, lielakā daļa plakandibenu laivu vairs īsti nav parocīga airēties, tā ka motors jebkurā gadījumā vajadzīgs;
3.svara atšķirības nav tik iespaidīgas. Kazanka ~140-150kg, dubultkorpusa stiklaplasta laiva tādā pašā izmērā būs +/- tas pats. Parasta stiklaplasta tāpat sver savi 70-80-90kg;
4.transportēšanai jebkurā gadījumā vajadzīga piekabe
5.cena kazankai ievērojami lētāka. Stiklaplasta laiva makša gandrīz 2x dārgāk, tātad pie labas sakritības par to pašu cenu sanāk jau motors.
Nu ar ko ta tie trimer dzineji atskiras no Honda,Yahama , tie tacu ir tadi pasi pec uzbuves 2 taktu un 4 taktu motorisi. Trimeriem vienigais ir gaisa dzese.
jork, 8.maijs 2016, 17:09
Ne gluži... Pirmais un savarīgākais, protams ir gaisa dzese, tāda principā ir tikai dažiem jocīgiem mazajiem laivu motoriem (piem. Honda 2.3). Tieši tas dod to trako sakņu. Lietot uz ūdens gaisa dzesi ir tehnoloģisks marasms :) Savukārt trimmerim vai zāles pļāvējam karināt virsū ūdens dzesi ir tieši tāds pats marasms :)
Bet tā , tīri tehniski ir milzums sīku atšķirību detaļu un elektronikas hermetizācijā utt. , laivu motori tomēr domāti izmantošanai ūdens vidē. Vēl apgriezieni īsti 100% nesakrīt trimmerim par augstu, zāles pļāvēja motoram par zemu, visādas eļlas viskozitātes utml., bet nu to lai stāsta tie, kas labāk tehniku pārzin.
Ja zāles pļāvēja motoram meistarīgi pieliek kaut kādu īstu laivas motora kāju/reduktoru, tad sanāk tāds stipri rēcošs, bet nu gandrīz normāli funkcionējošs motora izstrādājums. Savukārt visādi trimera motori uz trubām ar dzenskrūvi tas ir pilnīgs idiotisms :) Tik pat labi var ātrvāramo katllu piemontēt kā tvaika dzinēju :)
Realitātē tie "trim motori" rēc kā izbadējušies lauvēni...DDD! Esmu vien pāris reizes tādiem "trimmotorbraucējiem" bijis tuvumā un....nevēlētos to spalgo troksni, neadekvāto skaņas un ātruma disbalansu klausīties......tātad pilnīgs "čau"; ja vajag dzinēju ilgtermiņam, esi normāls cilvēks, iegādājies parastu dzinēju! :)
mastrojani, 8.maijs 2016, 14:15
Nu ar ko ta tie trimer dzineji atskiras no Honda,Yahama , tie tacu ir tadi pasi pec uzbuves 2 taktu un 4 taktu motorisi. Trimeriem vienigais ir gaisa dzese.
Kadas atsauksmes par trimer motoriem??? Nerunaju par kina razotajiem. Lasiju ka citi saka ka vini leni ejot,skali utt.. Pastijos interneta testu kur salidzinaja Parsun motoru ar trimeri, skanas atskiriba tikai par 1 decibeli pilnos apgriezienos.
jork, 8.maijs 2016, 12:09
Realitātē tie "trim motori" rēc kā izbadējušies lauvēni...DDD! Esmu vien pāris reizes tādiem "trimmotorbraucējiem" bijis tuvumā un....nevēlētos to spalgo troksni, neadekvāto skaņas un ātruma disbalansu klausīties......tātad pilnīgs "čau"; ja vajag dzinēju ilgtermiņam, esi normāls cilvēks, iegādājies parastu dzinēju! :)
Labdien!
Suzuki 5 motors. Braucot pilnu hodu , viss labi. Braukājot turpu šurpu pēc kāda laika lēnu hodu- slāpst nost un parādās benzīna pleķis, kas pie vainas varētu būt? pēc tam gan pilnu hodu atkal viss kārtībā. Paldies jau iepriekš!
onslovs, 8.maijs 2016, 13:33
Vienkārši pārlejas - motoram zupu padod vaiŗak nekā spēj "apēst", jāregulē karburators, aizdedze, apgriezieni, koroče vajag meistaru, ja pašam (kā man) rokas ne no rās veitas aug :)
Labdien!
Suzuki 5 motors. Braucot pilnu hodu , viss labi. Braukājot turpu šurpu pēc kāda laika lēnu hodu- slāpst nost un parādās benzīna pleķis, kas pie vainas varētu būt? pēc tam gan pilnu hodu atkal viss kārtībā. Paldies jau iepriekš!
Ko vīri varat izstāstīt par laivu kazanka?
klops_G, 8.maijs 2016, 01:11
Pirmkār, "Kazanka" laivai ir vismaz 10 dažādas modifikācijas, kardināli atšķirīgas tehniskojos parametros. Visi šīku un mslkai var izpētīt krievu lapā:
http://motorka.org/
Bet reāli pie mums tautā par "kazanku" pieņemts saukt pirmos 2 modeļus "Kazanka" un tā uzlaboto sekotāju "Kazanka-M" (ar spārniem). Īsumā - tās savā ziņā ir unikālas laivas, vismazākais svars no visiem man zināmajiem analogiem ~140kg. Lieliskas gaitas īpašības pa taisni, pat ar salīdzinoši ļoti maziem motoriem sasniedz labus ātruma rādītājus, ar 10hp droši iziet glisē. Ekonomiskais variants, lieliska laiva neprofessionālai cope divatā/trijatā, pie tam vienīgā nopietnā alumīnija laiva , kuru spēcīgs un trenēts cilvēks reāli var ilgtermiņā arī airēt.
Laivas mīnusi un ierobežojumi, savukārt, tieši izriet no minētajiem plusiem - laivai kategoriski nedrīkst likt vairāk par 15HP motoru, var kosmosā uzlidot, attiecīgi uz 40km/h un vairāk laiva paliek tupo bīstama. Relatīvi tievās un garās formas dēļ tā slikti izpilda straujus pagrieziena manevrus ātrumā, viss jādara līgani un prātīgi savādāk risks apmesties. Mazs svars=plāns alumīnijs - iespējami mehāniski bojājumi, daudz uzmanīgāk jāseko laivas stāvoklim un kontaktam ar akmeņiem utt.
Mans rezumē - lieliska laiva copei salīdzinoši nelielā akvatorijā 1-2 prātīgiem, nepārgalvīgiem un nesteidzīgiem cilvēkiem, ļoti viegla, ekonomiska un ērta. Ātruma ierobežojumu un apgraizīto manevra spēju dēļ absolūti neder professionāļiem uz sacensībām, kā arī tiem, kas pieraduši pie ātriem pārbraucieniem un aktīvas zivju meklēšanas plašā akvatorijā, nobraucote vairākus desmitus vai pat simtus kilometru dienā.
Par Kazanku .. Diezgan normāla laiva. Protams, ir stipri labākas tikai maksā. Trīs gadus man Burtniekā ir. Mantojumā saņēmu. Ar airiem pāri neairētu, jo svara dēļ pagrūti airēt, bet savulaik mazāku ezeriņu tikai ar airiem vien. Tagad ar savu 2,5 motorīti krustu šķērsu esmu Burtnieku izbraucies. Lielā vējā un viļņos varbūt arī ir mazliet neomulīgi, bet tādā vējā tad parasti arī copēt nav nekāda dižā gandarījuma un prieka. Tikai kniedēt, ja vajag. Metināt nē. Pozītīvais, ka nav salidzinoši dārga un arī faktiski mūžīga. Ja nu kas, tad beigās tos 150 Kg alumīnijā nodod. Ja kādam ir interese var mani mēģināt pierunāt pārdot, jo pašam ir Dulkans un par vietu Burtniekā jāmaksā, lai gan faktiski Burtniekā arvien retāk braucu un Dulkans labāk patīk. Reģistrēta un ar spārniem. Piekrītu, ka transportēšanai nav ērta. Bet, ja neviens neņems tad rudenī uz Alūksnes vedīšu.
Progress stabilāks, bet smagāks, dārgāks, ar 2,5 jau pašvaki uc.
Kadas atsauksmes par trimer motoriem??? Nerunaju par kina razotajiem. Lasiju ka citi saka ka vini leni ejot,skali utt.. Pastijos interneta testu kur salidzinaja Parsun motoru ar trimeri, skanas atskiriba tikai par 1 decibeli pilnos apgriezienos.
Laivai nav ne vainas, tikai viens mīnusiņš. Nestabila.
Skaties uz Progresa pusi vai Krim, Voroņež, Dņepr.
.. ja krabis nav iemeties, normāla laiva. Ja jālāpa tad tikai kniedējot! Man korišs, mēģināja metināt ar TIG-u,,bezcers!
Nu un protams, gan jau apzinies visas izrietošās sekas no svara un gabarītiem,,transportēšana utt.
itkaa normaala alumiinija laiva,ja naav pakocanaja,ar taadu esu copeeis sibiirijaa,un motors maskva 8, bet aireeties pasmagi.lai teev veicas.skaties laivas dibenu,lai kniedes naav sadilushas.
Ko vīri varat izstāstīt par laivu kazanka?
sveicinati, ka notiek laivas registracija Csdd ? vai taisniba ka tagad kopa ar izgatavotaja dokumentiem vajag ari pavadzimi ?
kamo_gori, 6.maijs 2016, 19:24
Vajadzigs tikai Pienemsanas - nodosanas akts un viss. Motoram tas pats.
udens ir iscils skanjas vadiitaais,,,bet neskatoties uz to,,,copmanji velcee,un arii noker,,,ta kaa var spriest gan taa,,,gan visaadi. tas ir tikaai mans viedoklis,,,varbuut es kLjuudos.visiem ne copes =)
Man ir tads jautajums. Vai izpludes gazes zem udens kas rada papildus troksni neiespaido copi. Es esmu ieniris udeni, pabraucot garam ar elekramotoru vinjs diic ne pa jokam. 4tak motoru taisos pirkt 6z.
Un no VID izziņu kur ņēmi naudu laivas iegādei
Visu laiku ir bijis, ja gribi reģistrēt jaunu laivu, tad no pārdevēja ir jāsaņem speishl izziņa. Ar to tad ari ir jādodās uz csdd.