atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

doks1959 25.04.16
Mēnesi ilgās mocības kuru velkoni ņemt beigušās. Šodien parakstījos veikalā uz Suzuki 20HP. Dažas papildu sīklietas (varbūt pat drusku nopietnākas var sanākt) lika tomēr izvēli izdarīt par labu Suzuki. Piem. garantēts, ka motors būs vēl silts - š.g. ražojuma, papildus garantijas laiks +2g. Un pamēģināju - viens varu mierīgi pacelt. Vēl virsū jau bāzē 12 soļa oriģ, jauna Suzuki modeļa dzenskrūve. Cik zinu tad citiem ir 10 vai 11 soļa. Par izjūtām gan varēšu padalīties maija beigās, jo Bush arī vēl tiek taisīts un motors arī tad atnāks.
Cik tagad saprotu, tad ar laivu dzinējiem ir analogi kā ar mašīnām - ar katru konkrēto aparātu īpašnieks ir noteikti priecīgs divi lāgi, kad nopērk un kad pārdod ... .
urmaas 24.04.16
4-takterius var likt tikai uz vienu pusi. HONDA motoriem tajā pusē ir atbalsti. Citiem ir norādīts instrukcijā. Ja ir buss, tad uzliec uz statīva un ved stāvus. Savam pūslim 15-nieku nost neņemu. Vadāju uz piekabes ar visu laivu.
jenots13 24.04.16
Paldies par atbildi Urmass,bet kā ir ar pārvadāšanu?
urmaas 24.04.16
Jebkuram dzinējam ilgstoši mazie apgriezieni nav veselīgi. Tas attiecās, gan uz lielajiem, gan uz mazajiem. To kā mēs tos dzinējus izmantojam ir cita lieta.
jenots13 24.04.16
Sveiki,a kā ir ar tiem 20hp motoriem,ar pārvadāšanu?Viņus var vest mašinā guļus? Vai var tikai stāvus,teiksim uzmontētus jau uz laivas.
Un kā ir ar šādu motoru uzvedību teiksim velcējot ap 4km/h? Nav tas par lēnu tik lielam motoram? Neslāps nost?
urmaas 24.04.16
Doks. Tur jau tā štelle, ka nav man izskaidrojuma. Bet prakse rāda savu.
doks1959 24.04.16
Dok. Atceros vienu sarunu no pērnā gada. Stāvam kompānija un sarunājamies. Te viens čoms prasa otram- kas varētu būt motoram, ka nelec no pus apgrieziena? Itkā motors jauns. Otrs šim saka-tev merkūrs. Pirmais-a kā tu zini?
Izdari secinājumus. :)

urmaas, 23.aprīlis 2016, 21:03


O.K.Bet kā ar to,ka līdz 30HP visi Merkūri tiek ražoti Tohatsu rūpnīcā (30-60HP China; 60>ASV). Atšķiras rumpeļš Merkūram multifunkc. Iekšas vienādas. 15 un 20HP karburatori, protams, atšķiras. Tā kā stāsts varētu būt par 30>HP. Ticamāk līdz 60HP.
BUKS 23.04.16
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.

doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18

Viennozimigi Suzuku. Pa tris gadiem ko nobraucu ar 20 hp motoriti, nekadu problemu. Auksta laika lec no 1-2 raviena, viegls u.t.t. Vienigais minus, ka jalej 98 benzins, kas ne visos benzintankos ir pieejams.

Sazaans, 18.aprīlis 2016, 19:39


Man pārdot savu Suzuku gan negribēji .. .
Tagad mokos starp 1 gadīgu Mercury 15HP un Tohatsu 20 HP jaunu.It kā jau skaidrs, ka jājem jauns, bet vidū 600 jevro. Tad nu domāju, ka reālā dzīvē tā atšķirība varētu nebūt tik redzama ... .

doks1959, 23.aprīlis 2016, 20:57


Es ņemtu Tohatsu :)
Vaitad nav patīkamāk izpakot no kastes jaunu motoru? Pietam Latvijā dīleri viņus dod par sviestmaizi !

Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.

doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18

Viennozimigi Suzuku. Pa tris gadiem ko nobraucu ar 20 hp motoriti, nekadu problemu. Auksta laika lec no 1-2 raviena, viegls u.t.t. Vienigais minus, ka jalej 98 benzins, kas ne visos benzintankos ir pieejams.

Sazaans, 18.aprīlis 2016, 19:39


Man pārdot savu Suzuku gan negribēji .. .
Tagad mokos starp 1 gadīgu Mercury 15HP un Tohatsu 20 HP jaunu.It kā jau skaidrs, ka jājem jauns, bet vidū 600 jevro. Tad nu domāju, ka reālā dzīvē tā atšķirība varētu nebūt tik redzama ... .

doks1959, 23.aprīlis 2016, 20:57
urmaas 23.04.16
Dok. Atceros vienu sarunu no pērnā gada. Stāvam kompānija un sarunājamies. Te viens čoms prasa otram- kas varētu būt motoram, ka nelec no pus apgrieziena? Itkā motors jauns. Otrs šim saka-tev merkūrs. Pirmais-a kā tu zini?
Izdari secinājumus. :)
doks1959 23.04.16
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.

doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18

Viennozimigi Suzuku. Pa tris gadiem ko nobraucu ar 20 hp motoriti, nekadu problemu. Auksta laika lec no 1-2 raviena, viegls u.t.t. Vienigais minus, ka jalej 98 benzins, kas ne visos benzintankos ir pieejams.

Sazaans, 18.aprīlis 2016, 19:39



Man pārdot savu Suzuku gan negribēji .. .
Tagad mokos starp 1 gadīgu Mercury 15HP un Tohatsu 20 HP jaunu.It kā jau skaidrs, ka jājem jauns, bet vidū 600 jevro. Tad nu domāju, ka reālā dzīvē tā atšķirība varētu nebūt tik redzama ... .
doks1959 23.04.16
Ko izvēlēties jaunu Suzuki 20HP vai drusku lētāku Hondu 20HP, bet 6-7 gadīgu?
Ja kādam ļoti patīk ķimerēties motoros, tad varu piedāvāt maz brauktu, Parsun 5HP. Papīri ir. No 2011.g. Par cenu vienosimies. Šis motors nav piemērots cilvēkam, kurš grib tikai braukt un 1 reizi gadā aizvest uz servisa apkopi. Šitas ķīniešu brīnums ir jāčubina. Tā kā man tas ne ļoti tuvs process, tad vairāk braucu ar elektromotoru. Parsun stāv kaktā -izgāšgad 1 vai 2 reizes izbraucu. Tagad būs 4,10m laiva un šitie vairs nevilks, lai kā nečubinātu.

doks1959, 18.aprīlis 2016, 12:18


Parsun pārdots!
urmaas 23.04.16
No ZAZ, BMV neuztaisīsi. Labākajā gadijumā opel corsa sanāks.
irloti 23.04.16
irloti 23.04.16
sveiki ! varbūt ir kāds zinoš un var pateit , kā var no parsun 9.9 dabūt 15 , kas ar karburatoru esot jādara,bet,kas!?, varbūt varētu kāds pastāstīt sīkāk .

paldies !
jeeska 22.04.16
A priekš kam pella jāpindzelē ar piķi. Apskaties vai nelaiž ūdeni un vālē tālās :-)
Ja caurums...sveķi, cietinātājs, audums....vālē
vienkars 22.04.16
Sveiki,gribēju uzjautāt spečukiem ar ko lai nopindzelē laivai apakšu,izskatās iepriekš ar piķi mālēta varbūt ir kāds cits līdzeklis veikalā nopērkams.Laiva vecā pella ,laikam stiklašķiedra.Pateicos jau iepriekš ,par ieteikumiem.
Bralitis 22.04.16
Padalieties pieredzē par motora papildus atbalsta punktu, vedot laivu ar visu motoru uz piekabes, lai pasargātu tranci. Laiva stiklašķiedras, motors Tohatsu 9,8. Piekabei ir torsioni un nav amortizatori. Kaut kas liek domāt, ka tā atbalsta svira vajdzīga, vai arī nav ko iespringt, un tad jau redzēs...?

zobrats, 22.aprīlis 2016, 14:09


Vienīgais un drošākais veids kā saglabāt stiklaplasta laivu ir riepas. Tās gan amortizē gan neskrāpē stiklaplastu . Pārējais pēc pieredzes nestrādā . Noliec riepu horizontāli un ar savelkamo stropi iespied tranci riepā -problēmu nebūs.
zobrats 22.04.16
Padalieties pieredzē par motora papildus atbalsta punktu, vedot laivu ar visu motoru uz piekabes, lai pasargātu tranci. Laiva stiklašķiedras, motors Tohatsu 9,8. Piekabei ir torsioni un nav amortizatori. Kaut kas liek domāt, ka tā atbalsta svira vajdzīga, vai arī nav ko iespringt, un tad jau redzēs...?
Bralitis 21.04.16
brālīt, vai tik tiem verķiem nav iestādita bāzes ligzda, kā zāles plaujmašīnai, radiovilņi vai kas nu šos atgriež vietā, kur upē tādu iestādīt, da nezinu - improvizēju, ja tik vienkārši, arī gribetu, baigi ietaupītu uz el. enkruviņču:)

usis, 21.aprīlis 2016, 22:15


Tā bāzes ligzda būtībā ir daudz sarežģītāks pasākums. El motora enkura princips ir primitīvs no. Dārgākais ir mehāniskā daļa kas groza dzinēju un dzinēja apgriezienus . Ja pūš vējš vai ir straume programma dod signālu uz vadības pulti ar kādu jaudu dzinējam jānotur . Lielā straumē un vējā toč nenoturēs .

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs