Iespējams kļūdos, bet ja ne, tad 2 taktu motoriem ar tiešo iesmidzināšanu nav problēmu reģistrācijā.
Redz, tomēr eksistē ES direktīva, kas regulē šo jautājumu. Un CSDD būtu jāskatās ko viņi reģistrē un baudītājiem ar ko brauc "atpūtnieki" jau kopš 2006. gada 31. decembra
EU 2006 Emissions Standards Label represents conformity to the EU emissions standards proposed by the Commission of the European Communities on 12th October 2000. IT IS THE ONLY EMISSION STANDARD THAT AFFECTS UK AND EU ENGINES. All other emission standards are irrelevant for the UK and the rest of the EU (for example EPA 2006, CARB 2004 /2008). The EU2006 standards will only affect the SUPPLY of NEW outboards for ?RECREATIONAL? use. By ?recreational?, the regulators exclude engines for commercial registered vessels and racing engines. This text only is only with regard to recreational engines. ALL engines sold PRIOR to the full implementation of the standards on the dates shown below, may continue to be used. Effectively, after 31st December 2006, any NEW spark ignition two stroke outboard motor which does not meet the EU 2006 standards, (basically conventional carburettor / E.F.I. 2-strokes) will cease to be imported / manufactured into the EU. However, any engines held in stock by EU importers or dealers, which have been tax paid, are exempt, in the same way as though they had been sold prior to the regulations. Equally, only spark ignition four stroke and compression ignition (diesel) outboards, which meet the regulations, may be sold from 31st December 2005, with the same exemption about stock units. It should be noted that the spark ignition four stroke and compression ignition engines are required to meet the regulations a year earlier than spark ignition 2-strokes. Unlike the EPA and CARB standards, the EU 2006 standard covers three constituents of exhaust emissions, and noise levels. The exhaust emissions included are nitrous oxide and hydrocarbons (as included in EPA & CARB standards) plus carbon monoxide. Consequently the EU 2006 standard is the most difficult to attain compared with EPA and CARB. Unlike the US standards that allow a percentage of ?dirty? engines to be sold, the EU 2006 standard will affect EVERY NEW engine sold in the EU. The EU 2006 standard is also the only standard that also covers noise levels for outboards. It should be noted that the EU2006 standard also affects inboard engines in a similar manner to outboards. e.&.o.e. ?
Izskatās, kungi, ka man nebūs bijusi taisnība, jo nekur neatrodu kādu normatīvo aktu, kas ļautu reģistrēt tikai jaunus 4taktniekus. Atvainojos par "gaisa jaukšanu", taču kā tagad atceros pārdevēja vārdus, ka ka divtaktniekus netirgojot to neatbilstības ES ekoloģijas prasībām dēļ, turklāt tos nemaz jaunus nevarot piereģistrēt CSDD. Pieļāvu, ka cilvēk zina, ko runā, un neapšaubīju.
Tā nu laimīgi un ekoloģiski stumju kuģi ar savu pasmago 4taktnieku.
Focis,
aizej uz CSDD un reģistrē savu jauno 2-taktnieku.
CSDD pofig ko tu reģistrē.
Glisē ne glisē ja mans motoriņš uz 10km/h ies tad pilnībā pietiks jo tuvumā nav lieli ezeri un upes...
Gribu redzēt kā LR var legāli reģistrēt jaunu 9.8Zs 2taktnieku, ko tur nesaprast
Ņepoņal, pa kādu tēmu ir runa?
normis7, 15.aprīlis 2015, 01:04
Ņepoņal, pa kādu tēmu ir runa?
Nu tad jau līdz pirmajai pārbaudei. Varbūt ārpus Daugavas deltas šādas vaļības var atļauties, bet ja katrā otrajā izbraukumā Pašvaldības policija vai LR Robežsardze izrāda vēlmi apskatīt dokumentus, tad drīz vien šādas vaļības beidzas. Vnk palasam CSDD normatīvos aktus par atpūtas kuģošanu
a kāpēc jāliek 4taktnieks?Ja motoru nedomā likt stacionāri un virs 5zs tad ērtākais risinājums ir2taktu motors.Pats lietoju Tohatsu 9,8 un bēdu nezinu.
normis7, 15.aprīlis 2015, 00:16
a kāpēc jāliek 4taktnieks?Ja motoru nedomā likt stacionāri un virs 5zs tad ērtākais risinājums ir2taktu motors.Pats lietoju Tohatsu 9,8 un bēdu nezinu.
kurš tad 4 taktu 10zs sver 25kg?
Es gan negribētu katru reizi no mājas līdz mašīnai un tad līdz ūdenim stiept to 10zs, bet ja garāža, plānojas pirkt treileri, tad nu jādomā par 15zs.
jjanis, 14.aprīlis 2015, 23:26
nu 25 kg tā nu gan nav problēma ,bišku grūtāk ir ar laivu ,bet ja gribās copēt un pārvietoties ātri (nosacīti) visu to var pieciest.
Es gan negribētu katru reizi no mājas līdz mašīnai un tad līdz ūdenim stiept to 10zs, bet ja garāža, plānojas pirkt treileri, tad nu jādomā par 15zs.
Labdien!
Sakiet luudzu, kaadu budzhetklases motoriti juus man ieteiktu piepushamai laivai? nopirku viamare 380 al, tagad par motoru shtukoju. Vai liidz 5 zirgi motoriiti ir veerts pirkt.?
Paldies!
Fishmens, 14.aprīlis 2015, 15:59
Ja negribi kāpt uz tiem pašiem grābekļiem, kurus ir izbaudījuši liela daļa copmaņu , pērc vismaz 10zs motoru.
Man 3,5 Zs Merkurs 4-taktnieks ceļ glisē mani 100 kg. ar krāmiem ar Bušu 3,30. pašam ar visiem krāmiem jāpārceļas pilnībā cik var uz priekšu. Neviens krāms nedrīkst būt aizmugurē. Arī motora leņķis pareizi jānoregulē un jāstiprina augstāk par 3 cm nekā paredzēts.
Labdien!
Sakiet luudzu, kaadu budzhetklases motoriti juus man ieteiktu piepushamai laivai? nopirku viamare 380 al, tagad par motoru shtukoju. Vai liidz 5 zirgi motoriiti ir veerts pirkt.?
Paldies!
Man 5zs 3,7 dulkanu+ mani 95kg cel glistē labi, bet divātā jau ir pa smagu .... Ja brauc copēt viens 5 zs pietiek un ja divatā tad jau pietrukst ( laiva + meita + aķis un vis pārējais = 140 kg uz glists atrums 20 - 22km/h ) Divatā kadi 13- 14km/h
Tad sanāk ka jāņem kāds 10nieks vismaz ja grib glise dabūt. Ja nē, tad nav būtiski, 2.5 vai 5 zirgi, ātrums viens?
Fishmens, 14.aprīlis 2015, 17:57
Ar 5 Zs viens glisē dabūsi, bet 2-vatā ar pekelēm diez vai. Un starp 2,5 un 5 Zs tomēr ir atšķirība... ir gadijies dzīvē Yamahas salīdzināt. Protams ka 10 Zs labāks, bet 15 un 20 vel labāki:)
Tad sanāk ka jāņem kāds 10nieks vismaz ja grib glise dabūt. Ja nē, tad nav būtiski, 2.5 vai 5 zirgi, ātrums viens?
Labdien!
Sakiet luudzu, kaadu budzhetklases motoriti juus man ieteiktu piepushamai laivai? nopirku viamare 380 al, tagad par motoru shtukoju. Vai liidz 5 zirgi motoriiti ir veerts pirkt.?
Paldies!
Fishmens, 14.aprīlis 2015, 15:59
Glisē Tu viņu ar tādu motoru nedabūsi, nāksies čunčināt uz 10-12km/h
Es savai amber 315 paņēmu 3,5 motoru...
Labdien!
Sakiet luudzu, kaadu budzhetklases motoriti juus man ieteiktu piepushamai laivai? nopirku viamare 380 al, tagad par motoru shtukoju. Vai liidz 5 zirgi motoriiti ir veerts pirkt.?
Paldies!