Tiešām nezinu kāpēc Honda savam 2,3 modelim palikusi pie gaisa dzeses... Marazmātiska tehnoloģija dzesēšanas principu no mopēda, kuram tomēr ātrums (un attiecīgi gaisa plūsma) stipri lielāks, uz pārcelt uz ūdens. Nezinu iemeslu... Ja nu vienīgi čista pierādīt savu inženieru spējas un materiālu kvalitāti tādu brīnumu puslīdz veiksmīgi realizējot... Brand differentiation... Šaubos vai Honda taupītu uz ūdenssūkni a svara ziņā nekas iegūts netiek...
zaraza, 27.maijs 2013, 16:23
tāpēc 2,3 Honda man personīgi nepatīk
Nav jau tik traki ar tām zālēm, kas aptinas ap motora kāju un noštopē ūdens cirkulāciju. Tik vien vajag kā nelielu uzmanību tad, kad ir tikko izbraukts pa zālēm - jāuzmet acs, vai ūdens strūkla no motora ir OK. Ja ir, braucam tālāk, ja ne - apstājamies un patīrām.
Ja kāds vēl atcerās zvejnieku laivas ar iebūvētajiem motoriem, tad Hondas ar gaisa dzesi skaņa ir tāda pati, kā šiem zvejniekiem. No liela gabala jau pukšķināšana dzirdama. Nav jau runa par skaņu laivā...vienmēr motors dzirdams, bet par skaņu no malas. Ar ūdens dzesi daži motori iet kā elektriskie, gandrīz bes skaņas ( mazajos apgriezienos). Un automatiskais sajūgs nemaz tika labs nav....ja gribas maksimali lēni velcēt. Ar rokas ātrumkārbu, ieregulē min apgriezienus kas vēl uztur dzineju vilkmē un lēni pukšķina.
Tiešām nezinu kāpēc Honda savam 2,3 modelim palikusi pie gaisa dzeses... Marazmātiska tehnoloģija dzesēšanas principu no mopēda, kuram tomēr ātrums (un attiecīgi gaisa plūsma) stipri lielāks, uz pārcelt uz ūdens. Nezinu iemeslu... Ja nu vienīgi čista pierādīt savu inženieru spējas un materiālu kvalitāti tādu brīnumu puslīdz veiksmīgi realizējot... Brand differentiation... Šaubos vai Honda taupītu uz ūdenssūkni a svara ziņā nekas iegūts netiek...
Nu ja aizrauj ciet ūdens dzesi tad jau zāle tur virsū un jau jutīsi kad pat neiet uz priekšu kā vajag. Pat redzēsi kad ūdeni nedzen ārā. Taisat problēmu kur to nav, man bija yamaha 4hp ar ūdens dzesi, perfekti gāja, ja aizgāja ciet ar zāli, pacel šo augšā, attīri un brauc tālak. Un dzinējs tiešām ir kluss nekā citas hondas brauc garām kā ar 2t motoriem ....
Andris64, es atkal paziistu 2, kas no taas Hondas ar gaisa dzesi kurli ir palikushi....
Tik traki ar to hondu nav.Man honda kalpo 5 gadus ,par šiem gadiem nav bijis nevienas ķibeles.Kolēģim pa 8 gadiem ir nomainīta 1 svece.Vēl vienam kolēģim ir suzuks ,kuru viņš pie katras palaišanas rausta vairākas reizes it sevišķi aukstu.vairākas reizes ir mainījis sveces,ir mainījis arī reduktora blīvslēgu.Vēl zinu yamahu ar nokautu dzinēju ,tikai tāpēc ka aizsita ar zāli ūdens dzesi.Visi motori 2.5.Nedaudz viņš skaļāks ir bet tikai nedaudz ,bet toties bez ūdens dzeses,kā plusu es pieskaitītu automātisko sajūgu.
skaņa ir bildes nav :D vienīgais pluss gaisa dzesej ka nav ūdensūknis un nerauj ciet dzesi pa seklumiem
nekrietnelis, ar gaisa dzesi buus ljoooti skaljsh
ar ūdeni dzesējamais būs klusāks. Domāju, ka visādi citādi 2,5 hp ir 2,5 hp, airēt nevajadzēs :D
urmass, jau izlasīju. :) Ja ir B tad var maukt ar B1. Laivas nav zem B1, tāpēc nav arī zem B. Laivām pat ir atsevišķas korkas, ne tikai kategorija. Pleasure boat, ibītīt matos :D
viens būs skaļš otrs klusāks.
eerglis, 27.maijs 2013, 11:28
Vo, Šis man arī interesē. Kādas vēl atšķirības, plusi, mīnusi?
laivas nav zem B1 kategorijas, tām ir atsevišķas tiesības. Ekzāmeni būs vien jākārto :) tagad īstais laiks raih :D
Ja piekabei ir darba bremzes tad piekabe varēja būt smagāka arī par tiem 750 kg, ne?
eerglis, 27.maijs 2013, 09:17
Tā īsti nebūs gan.Palasi manus iepriekšējos komentārus.:)
Par piekabēm kuras aprīkotas ar bremzēm ir cits stāsts.Ja interesē tad wikendā uzjautā.:)
viens būs skaļš otrs klusāks.
Labadiena, godātie!
Te kolēgam sasāpējis jaut'jums radās. Zinu, ka pērn un aizpērn par to tika rakstīts, bet...
Honda motorītis ar 2.5 z/s jaudu. Dilemma tāda, ka jāizvēlas starp ūdens dzesēšanu un gaisa. Izmantots tiks seklajos ezeros. Kas labāks?
...zirgs vai auto...
:o))
Arvids8 Ceļu satiksmes likumā ir manis teiktais, 23. pants 4 daļa.
Ērglis !!! Nepārsniedz !!! Un piekabes pilna masa nedrīkst pārsniegt vilcēja pašmasu...Tik viekārši un saprotami rakstīts CSN...
jūs ko, galīgi pārkarsuši - to taču var katrā grāmatiņā izlasīt - laivas ar piekabi svars nedrīkst pārsniegt 3.5 tonnas, garums - 24 metrus!
Un par takelāžas nazi neaizmirstiet :)))
AndrisAndris atsaucies, es tev uzrkatīju vēstuli