98to vel varētu liet EFI dzinējiem, bet ne karburātorniekiem.
95tajaj degvielaj jālej klāt stabilizātors, jo tā biopiedeva no stāvēšanas dalās.
+ jalieto labs degvielas filtrs arī uz kānāla
95 likam bija min % biodegvielas, bet ir 98 "tiirs"
man pašam ir divtakteris un ar 95to var pabraukt tikai ručkā. Uz maziem apgriezieniem var pabraukt 10 min. un jātīra karburators. kopš sāku liet 98to, nav bijušas problēmas, jau kādus trīs gadus.
kaut kādiem veciem 2t vēl varētu piekrist par to.
ar 4vārstniekiem varbūt ar ka vienalga. pats braucu ar 95to un problēmu nav. taču zinu gadījumu, kad bija 2taktnieks. gāja tur ar to 95to kaut kas ciet regulāri. servisā ieteica 98to un problēmu vairs nebija...
sāk jau tracināt tie gudrīši kas visu laiku saka kad jālej 98 utt. Visās normālās Latvijas uzpildes stacijās ir normāla degviela. visas stacijas degvielu ņem no viena katla, izņēmums ir Neste. Tas kad tu ielej 98E, tavās smadzenēs baigā reakcija notiek, kad mašīna labāk iet un labāk rūc. Nav vajadzības liet jaunos dzinējos citu degvielu kā 95. CIk jau gadus braukāju, nekādu problēmu nav bijis.
Pilnigi pietiekams ir 95. Un nav nekādas vajadzibas lietot ar augstāku oktānskaitli.Vismaz lielai daļai Yamaha dzinējiem ieteicamais ir sākot no 91.
paredzēts 95, bet ne tāds kādu mums jauc ;)
laivu motoru servisnieki iesaka tomēr 98...
kadas markas degvielu labak izmantot jaunam 9.9 zirgspeki motoram, 4taktu. 95 vai98?
man liekas ka spuņciemā būvē laivas,vismaz braucot garām reklāma ir
ņem manu LATREX 430, borti un sēdekļi ir krietni augstāki
Paldies par atbildēm. Mazāku par 4m gan negribas ņemt, jo pats neesmu nekāds hilijs - 1,9m+120kg. Tādā mazajā pūslī ar visām kastēm, kātiem, sačoku un citām mantām vietas ir pamaz. Čomam ir bush330 un ir par īsu, jo kad sakrāmējamies/nosēžamies, tad sanāk sēdēt vienam otram starp kājām gandrīz. Lai gan čomi labi, īsti ok tas nav. Vēl esmu vizinājies ar bush470, tur protams vietas ir ļoti daudz un arī stabilitāte kājās spiningojot ir ļoti laba, bet mīnus ir tas, ka vienam uzvilkt uz piekabes ir ļoti grūti svara dēļ. Protams arī cipars ir jaunai bush470 ir paliels. Es gribētu laivu,motoru,piekabi dabūt pa apmēram 1500-2000Ls.
Skatoties Lottas un Amber 430 specifikāciju borta augstums ir norādīts 52cm!!! Nav pa maz vidējam vilnītim?
Laivu būvētāju vajag briesmīgi :) Norvēģi meklē sakarīgu, ilgtermiņa būvētāju.
Sveiciens skaistajā pavasarī!
Tuvojoties maijam pastiprināti meklēju laivu un jo vairāk skatos piedāvājumus, jo vairāk jautājumu rodas. Beigās esmu nolēmis stiklškiedras laivu ap 4,5m. Parasti copēju vienatnē vai max.divatā.
Acis krīt uz Amberlat430 un Lotta430. Vai kādam ir info par tām un ar ko viņas reāli atšķiras. Pēc dotajiem parametriem izskatās pat, ka ir viens un tas pats. Kopija?
Vai 5zs 4taktu pietiktu. Nekur baigi "glisēt" netaisos. Vairāk pa Butnieku uz velcīti vai pa mazākiem ezeriem spiningot...
HELP!?!!
pikers, 19.aprīlis 2013, 20:36
kolēģim Lotta430 17 zirgu motors , iet labi un stabili -apmierināts , pieliksi 5 zirgus buus ok
ja brauc viens, tad pellai max 2,5 ZS, lielāku nav jēgas likt. Ja brauc 2 - 3 cilvēki, tad gan var likt stiprāku dzinēju, jo tomēr svars iekšā.
coplietdraug, 20.aprīlis 2013, 23:07
100% taisnība , pašam pella, 2,5 yamaha , viens ja brauc jāliek svars priekšā savādi deguns laivai gaisā- ,, ručkā neiedosi '' :D
Uzprasiet SWIMMEI, iespējams mācēs kaut ko pateikt par to būvēšanu.
Sakiet lūgtum dārgie kolēģi vai pie mums LV kāds būvē stiklašķiedras kuterus 10-11m garumā pēc pasūtītāja formas?
micuks, 20.aprīlis 2013, 21:56
Ventiņos bija kāda firma. Ja briesmīgi vajag,varu sazināties.
ja brauc viens, tad pellai max 2,5 ZS, lielāku nav jēgas likt. Ja brauc 2 - 3 cilvēki, tad gan var likt stiprāku dzinēju, jo tomēr svars iekšā.