paldies par ieteikumiem. To koka staigāšanu daudz maz var atrisināt, noskrūvēs malas tā kārtīgi, būs labi.Stūros varbūt ielīmēs kādu armatūru, lai tie sveķi neplaisā un nelūzt ārā. Jūtu, ka būs labi - tik materiāli jāiepērk. Es jau tik tādu ekonomisko variantu gatavoju, ko Ķīšezera krūmos nav žēl atstāt.
suits. Stūru špaktelēšana ar epoksīdu neko daudz nepalīdzēs. Koks ''staigā'' un sveķi bez armatūras vienkārši izlūzīs. Korpusu vajag aplīmēt ar stikla audumu no ārpuses visu, tad problēmu nebūs. Var līmēt ar epoksīda sveķiem, bet vajag siltā telpā strādāt +20 vismaz. Vieglāk strādāt ar poliestera sveķiem, kurus var nopirkt laivu būvētavā Doles salā pie HESa. Veiksmi!
To Suits
Lai droši braukt un ilgi kalpotu - gribi negribi ir jālīmē. Pieskrūvēšana pie brusiņas/latiņas ir tik pašapmāns drošumam. Vēl drošāk laikam izliekt alumīniju un sakniedēt stiķēšanas vietu no ārpuses - iekšpusi sagdarvot. Nav estētiski, bet praktiski.
Paldies par ieteikumu, bet es ar audumu neko nebiju domājis aplīmēt. Vienkārši no iekšpuses grīdas stūrus pieliet ar kaut ko labi hermetizējošu.
P.S. Sveķus aplīmēšanai pašķaida ar etilspirtu,špaktelēšanai pievieno aerosilu vai mikrosfēras.
Latvijas Ķīmijā ir nopērkami epoksīda sveķi,apm.5ls kg,finiera laivai vajag 3-5kg,atkarībā no izmēra,pietiek salīmēšanai gan aplīmēšanai,audumu gan būs jāpameklē-pareizo biezumu un eļļotāju,ja būs parafinētais,tad jāatdedzina..
To Suits
Ja nevari precīzi piegriezt...tad nesākies. Finierenes konstruē datorā un izdrukā uz plotera šablonu. RU saitos daudz kas sarakstīts. Tā līme, ko lieto stiklaškiedrenēs ir ŠKIDRA, un nekāda špaklēšana nesanāks. Pats sastellēju 6+metri laivu no finiera - uz visu garumu nebij nekādas nobīdes sagataves veidojot pēc šablona. nav parastā plakandibene...
Vienīgi mums nav daudz kā, kas pieejams pa lētām naudām RU (epoksīda pareizie sveķi).
Nu man tomēr koks ir pierastāks materiāls un daudzmaz zinu, ko ar to iesākt. Bet kur lai dabū to šuvojamo? Ar piķi negribās ķērnāties.
jātaisa ir nevis no finiera, bet putuplasta un tad jaaplīmēr ar šķiedru
Vakar noskatījos tās finierlaiviņas pie Langas un sadomāju līdz pavasarim pats arī kaut ko līdzīgu uztaisīt. Tik konstrukciju mazliet jāpamaina niansēs. Bet jautājums par hermēšanu stūros - man doma, ka jāpielej ar kaut kādu hermējošu šmerku, jo diezvai ar rokas finierzāģi baigi prezīzi visus salaidumus piezāģēšu:) Vai ir dabūjams tas materiāls šķidrā veidā, no kā taisa stiklšķiedrenes. Cik es saprotu tad tās arī ir taisītas armējošo sietu piesūcinot ar kaut kādu pabiezu bet lejamu sveķa masu. Nu vot to lejamo masu kaut kur vajadzētu iepirkt pāris litrus - tikai kur?
pieziime- krievi laikam meeriija jaudu kokjenes galaa, bet japoshkas uz dzenskruuves izejas. liidz ar to tie krievu zs dabaa buus mazaaki
dzhi, 22.novembris 2012, 20:50
Toties krievu zirgiem lielāka apetīte nespēs vien piebarot...
"
pieziime- krievi laikam meeriija jaudu kokjenes galaa, bet japoshkas uz dzenskruuves izejas. liidz ar to tie krievu zs dabaa buus mazaaki
dzhi, 22.novembris 2012, 20:50
"
Krieviem zirgi vājāk baroti! :D
pieziime- krievi laikam meeriija jaudu kokjenes galaa, bet japoshkas uz dzenskruuves izejas. liidz ar to tie krievu zs dabaa buus mazaaki
Sovdepa laikos motorlaivas,tai skaitā ari "progress" tika ražotas,lai tām varētu piekabināt "vietējos" motorīšus.To jauda bij ~23 lopiņiem.Mūsdienās uz tām var karināt ari nedaudz lielākus dzinējus.
Vai kāds nepateiktu cik sver Progres 4 bez motora un cik jaudīgs dzinējs paredzēts pēc tehniskajiem parametreim.
Es ar nupat CSDD mājas lapā pamēģināju iziet eksāmena testu. Pie astotā piegājiena es takš viņu noliku ar 2 kļūdām:) Tiešām jāiezubrī skaņas, gaismas un apzīmējumi un tad bez stresa lieta būs darīta. Paldies večiem par ieteikumu!
Nav tur to zīmju,vismaz starp Baltezeriem noteikti nav.