Juglā viens onka tirgoja Veterokus 2 gab. cena par katru 50 ls. Vizuāli jau izskatījās perfekti taču PSRS tehnika mani reiz jau pievīla, tādēļ nopirku džamahu. Nav ticibas PSRS matoriem.
Skiper, ja es iegādāšos šādu motoru, redzēju ir pāris gab. iekš ss.lv, vai būs iespējams ar tevi sarunāt tā apgreidu pēc tavas receptes, jo reāli ir tā, pārbraucieni virs 5-6 km nav paredzēti, bet pa vietējām peļķēm velcēšanai būs tīri tā neko, vismaz man tā liekas.
Jautājums spečukiem:
Ir Bush laiva 3.15 garuma samērā paveca 98.g. bet aktīvi lietota tikai pedejos gadus 4 un nekad neko lielāku par 4zs nav piedzīvojusi. Jautājums tāds, vai neskatoties uz laivas vecumu vēl joprojām varu likt virsū max atļauto motoru, kas ir 15zs?
Nepārdodu. Šoruden paskraidīju pa Ventu, Lielupi un ezeru. Vienatnē trīsmetrīgā Honda skrēja uz glisi tīri labi. Divatā gan negribēja celt īsti ārā. SS.LV esmu redzējis piedāvājumus 40 - 80Ls robežās. Stipri trokšņaināks par 4-taktniekiem. Pases datos rakstīts 3,5l stundā pilnā klapē.
Un cik ta gribi par savu motoru, ja saki ka neko daudz nemaksā, tik tā intereses pēc, cik tas motors patērē benzīna
Andri. Neko daudz jau tas Veteroks nemaksā. Es šogad tikai intereses pēc atjaunoju savu 86. gada Veteroku E. Viņš man nomētājās garažā kādus 15 gadus. Nomainīju ūdens sūkni un uztaisīju dažas blīves, pārvācu elektronisko aizdedzi un pieleca ar otro uzrāvienu. Elektronikā nomainīju visas diodes pret 2A ''ātrajām'' un krievu tiristorus pret BT151. Ar KD209 man arī gadījās, ka negribēja labi strādāt abi cilindri. Kādreiz līcī iebraucu gandrīz līdz horizontam, bet tagad gan neriskētu - tomēr motors veterāns.
mr.Dzintars,
Man pašam ir Honda 5hp, kolēģis pirka lietotu Yamaha 4hp - vecais modelis ar pelēku vāku. Yamaha ir manāmi klusāks, maksimālais pārvietošanās ātrums ar Yamahu ir vismaz tāds pat kā Hondai. Yamahu ir ērtāk vizināt bagāžniekā, jo liekot uz sāna ručka ir apakšā, bet Hondai augša - manējā univerdsāla bagāžniekā vāks ir ieslīpu, tāpēc lai ielikt hondu nepieciešam vairāk brīvās vietas. Minimālo ātrumu neesam salīdzinājuši.
Tukšgaitas apgriezienu regulēšanai ir skrūve, ko pats var pieregulēt pēc vajadzības. Ar gāzes ručku tādās niansēs uz 1-1,5 km/h bieži vien nevar noregulēt. Dažādiem mānekļiem ir dažādi ātrumi, kuros tie vislabāk strādā. Ātrumu ietekmē arī laivas tips, kā arī pret/pa-vējš. Man ir 4 hp yamaha, kas pēc būtības ir ļoti līdzīgs 5-niekiem. Esmu uztaisījis ļoti elementāru tukšgaitas ātrās regulēšanas iespēju, nenoņemot motora vāku. Nezinu gan vai citiem motoriem to var tik vienkārši izdarīt, jo Yamahai motora vākam augšpusē ir noskrūvējams neliels vāciņš, zem kura ir karburators.
Kad tikšu līdz motoram, mēģināšu nobildēt un vēlāk ielikt te pāris bildes.
Mr Dzintars
Manim liekas ka visi motori vienādi brauc...vaina var būt tikai laivā - ja vieglāka gaita ar airiem, tad ātrāk slīd ar jebkuru motoru. Apgriezieni parasti jau visiem vienādi.
> mr.Dzintars
man ir 5Zs Honda. Nezinu, kas tev skaitās ātri vai lēnu velcēt, bet 4km/h principā ir lēnākais. vismaz man tā ir noregulēts. kluss gan viņš nav. drīzāk skaļš
Par 10, 25 utt. HP man ir skaidra bilde, konkrēti interesēja kāda situācija ir ar 5hp motorīšiem :D
Velcēju ar 25hp un neteiktu kad ātri brauc :D
Veči vajag padomu, dzirdēju ka velcējot Merkury 5 brauc nedaudz par ātru, kā ir ar Hondas 5?
Kurš no šiem ir klusāks un lēnāks ekonomiskāks?
Runa ir par 4 taktu dzinējiem.
Paldies.
Ja tev ir stipri knaps budžets, tad labāk meklē zināmas firmas lietotu 2takteri normālā stāvoklī.
Ja tu pirksi šeit un jaunu, tad Parsuns salīdzinoši nemaz tik ļoti lēts nav. Ja lietots, tad jāzīlē, kāpēc tiek pārdots...
Nevaru teikt, ka visi ķīnīzeru motori ir metami miskastē.
Sapratu, vobšem ideja skaidra, tad ir jautajums talāk ir doma ar čomu uz pusem pirkt benzīnieku jo ir tikai minn kotas un nopietnākos ūdeņos nav ko darīt, kad varētu būt varianti priekš manējās laivas, doma ir līz 5 zirgi, protams arī budžets neitiek plānots diži liels, skatījamies uz parsum citi liela, citi bēg kā velns no krusta????
Sveiki ,pārdodu vai manu vien vietīgu lavu no koka un finiera matreāla , ļoti ērta un viegla var viegli pārnēsāt un uzlikt uz jumtu , ar mīksto benķi iekšā un uz 3 daļām var izjaukt. Gribētu 50ls, ja nē kaut ko mainu uz tādu vērtību :)
Ja ir lieka, ārā izmetama nauda un mazohistiskas tieksmes, tad var ņemt. Man savulaik tāds bija mantojumā no krusttēva, kurš tā arī to zvēru īsti pie dzīvības nebija dabūjis. Viens cilindrs viņam reizēm strādāja, reizēm nestrādāja, pie tam bez jebkāda redzama izskaidrojuma. Tika tīrīti kontakti, regulēta aizdedze, beigās salikām indukcijas spoles, bet labāk nepalika. Aukstu varēja iedarbināt tikai ielejot nāsīs tīru benzīnu. Vēlāk savu Veteroku atdāvināju vienam labam mehāniķim, bet viņš to tā arī pie dzīvības īsti nav piedabūjis.
Nu skaidrs, svars tas nav biedējoši, man akumulators ir tuvu tam, ja ne vairāk, bet ekspluatācija, vai var laisties kautkur tālāk par savu piemājas dīķi
Man jaunībā tāds bija...Negribas pat atcerēties...Svars 27kg,turpretī jebkuras firmas 4 taktnieks 25kg un ieliek tam briesmonim vienos vārtos,tā sacīt,daudz trokšņa maz jēgas...Un ilūzijas par rezerves daļām...Krievi jau sen parakstījušies savā bezspēcībā saražot kaut ko tautai,paskaties krievu TV,pat armijnieki brauc ar firmas motoriem,nerunājot par glābējiem ...Protams ja māc nostaļģija,bet ja esi jauns puika,tad neielaidies ar pagājušo gadsimtu...
Gribēju pajautāt spečukiem par dzinēju Veterok 8, itkā pa krievu netu paložņāju tie neko sliktu nesaka, protams remontēt pienāksies biežāk, bet rezerves daļas arī ir pieejamas Krievzemē (nezinu kā pie mums jo iekš LV info ir ļoti skopa), ja kāds var kautko konkētāk izstāstīt būšu pateicīgs. Otrs jautājums par laivu, ja kar virsū šādu motoru, kā novērtēt, vai neplēsīs ārā laivai pakaļgalu, man ir bush laiva 2.9 garums, vai būs nepieciešams pievienot kādu papildus sitrpinājumu?