Zaraza ieliktajā limkā par progres-2 pārbūvi-Linolejs būs pirmais ko tas RU konstruktors izmetīs laukā.Linolejs laivā ir tas pats kas ledus futbollaukumā.
:)
Šī aluminija laiva ir diezgan iespaidīga un tuvu tām vajadzībām kādas man būtu un pieņemu, ka tā vēl nav īsti pabeigta. Bet kā jau teicu iepriekš, tā neder, jo būs par skaļu. Vienīgi, ja to apdara ar stikla plastu, varbūt tad kļūtu drusku klusāka. Bet variants kā tāds...ir par ko aizdomāties.
Šogad pavasarī stipri biju aizdedzies par Flečer laivu, komplektā ar 60 zirgu motoru, cena bija no 1300 - 1500 ls, kopā ar treili. Drusku gan nokavēju, bija jau pārdotas. Parunājos ar pārdevēju un tas izteica tikai tās labākās atsauksmes, gan par gaitas īpašībām, gan ērtumu no copes viedokļa. Tiem kuriem ir pieticīgākas vēlmes, tas būtu gatavs risinājums, ja vien budžets to atļauj.
Bet man ir tā, kā aprakstija zaraza, elektro motori, 2 eholoti (priekšā un pakaļā) un protams downrigers un citi navaroti, tā kā gatavu sameklēt droši vien neizdosies, būs vien jāiespringst uz pārbūvi.
JurisAbols...
Ir viens cilvēks, kam pašlaik, manuprāt ir dārgākais Progress pasaulē :) Vinš viņu pārtaisījis par ultramodernu daiktu - professionāls krāsojums ar armijas krāsu , salons apšūts ar ņeržu/alumīniju, moderna vienas puses konsole , izgriezts purns, uzlikti grozāmie beņķi, 2 professionālie HDS eholoti saslēgti tīklā, priekšgala elektromotors ar e-pilot vadību, elektriskais downrigger utt.
Vinš gan šajā forumā laikam vairs neraksta... Ja nopietna interese tad uzraksti man privāti, mēģināšu savest jūs kopā...
Ir kāds mēģinājis Progresam to priekšas bagāžas nodalījumu paplašināt, izgriežot to starpsienu uz to tukšo priekšgalu?
veliks un Dadziic...
diskusija jau iesākās pavisam par citu budžeta klasi... Neviens jau nenoliedz, ka ir daudz piemērotākas un komfortablākas laivas par vecajiem krievu lūžņiem...Linder, Buster, HR boats, JAV, da kaut Blesser ASTRA ... jebkurš modernāks ražojums...
Tikai tas viss maksā kaut kur 2-5 štuku intervālā.
Savukārt krievu alumīnija variants ar ļoti krutu "tjūningu" izmaksās kopumā zem štukas... Nav modernajiem ražotājiem adekvāta piedāvājuma šādā budžeta klasē...
lacuks007...
Nu es gan nemaz neesmu tik lielā sajūsmā par "klasiskajām" basenēm... Tās, protams, ir projektētas tieši copei un pārdomātas, tomēr orientētas uz specifiskiem US apstākļiem, a tur viņi vairumā copē purva ezeros... Attiecīgi mūsu vēja/viļņu apstākļiem borti ir pazemi, diezgan stipra "zvalstība"...
Laachuk, audzini raksturu un nekāp tādās laivās! :D
kā jau runājām- texas ir laba laiva un 3 var komfortabli copēt! kā arī ar 50zs smuki iet :) bet kad pabraukāju at nitroz7- vot tas ir kkas! copmaņa sapnis! bet nu amīši jau ir amīši!
Mans stāsts ir ļoti līdzīgs Velika stāstam.
Es tikai pagaidām neesmu sācis kvokot. Pārsvarā spiningojam 2-atā no laivas. Arī visādi izsvēru un apsvēru padomijas alumīnija izstrādājumus, jo laicīgos (tipa Linder vai Buster) pagaidām atļauties nevaru.
Mani uzrunāja teicams piedāvājums- stiklaplasta trimarāntipa divkorpusu motorlaiva TEXAS 430.
Ne pārāk gara, vietas pietiks arī 3-ajam, ja daudz neplātīsies, taču diezgan ietilpiga, ir kastes mantām, neliela stūres konsole ar vējstiklu. Purnā ir vnk fantastisks laukums kur stāvēt un tvičot vai džerkot.
Un ar 50 zs motorīti kādu izklaidi uz ūdens arī varēs uztaisīt.
Atļaušos drusku iespraukties sarunā, jo gluži līdzīga problēma ar laivas (cietās) izvēli.
Protams startā arī apcilāju lētos aluminija variantus bet kautkā mani tas nepārliecināja, jo pie visām vajadzīgām ērtībām drusku gribētos vēl kaut kādu atbilstošu garantiju, dizainu tam visam un viena svarīga vajadzība ir, lai tā uz ūdens būtu klusa. Varbūt esmu pārāk praktisks bet nevaru ciest nepārdomātas lietas un tukšas neizmantojamas vietas, piemēram laivā, kurā tā jau jājūtas pietiekoši ierobežotam, kam vēl visu laiku vizināt līdzi tukšu, 1,5 metrīgu purnu bet ja arī tur kautko ieliksi, tad pamēģini to braucot vai copējot izčakarēt no turienes ārā.
Es vēl ņemu regulāri līdzi uz copi kādu no saviem puikām, tad vēl drošība prasa zināmu atbildību, jo arī ir bijuši ne tie patīkamākie mirkļi, kad braucot uz telts vietu, pa ceļam uznāk riktīgs pūtiens un ar pamatīgu lietu.
Par tjūningošanu es pilnīgi piekrītu, tas nav jāuztver kā kaprīze bet gan kā normāla vajadzība, kur tu savām darbībām pielāgo savu (šajā gadijumā copes ) instrumentu.Un par to diemžēl ļoti retais laivu ražotājs ir aizdomājies.
Bieži gadās tā, ka aizbraucot uz copi un izvērtējot blakus apstākļus, mainās domas par ,,mērķa,, zivi un līdz ar to arī jāizvēlas pilnīgi cits copes aprīkojums, tādēļ ir labi, ja pa rokai var atrast visu nepieciešamo. Līdz ar to man viena no prioritātēm ir tāda, lai lavā varētu izvietot 2 špinīšus, 2 velces kātus un 2 samu kātus, jo vasarā tie man ir Nr 1. + vēl attiecīgi virkne nepieciešamo loriņu, vobleru kaste, kvoku kaste,degvielas kanna, aķis (lielais), jo izmantoju arī elektro motoru vienlaicīgi ar benzīnnieku, paikas zivīm un pašiem + vēl lietus mēteļi u.t.t....tam visam vajag vietu un tādu, lai netraucē copēt un pārbraucienos lai nepārkrīt pār bortu vai neaizpūš ar vēju.
Karoče, lai pilnvērtīgi izmantotu copes laiku, gribi vai nē bet pusi laivas aizņem loriņi. Un vēl jāatrod vieta tajā pašam un vienam, citreiz pat diviem līdzbraucējiem.
Tādēļ patreiz es savā izvēlē esmu apstājies pie stikla plasta laivām, kuras taisa tepat Latvijā un piedāvā vienlaicīgi ekskluzīvu iespēju to pilnveidot un pielāgot maksimāli katra individuālajām vajadzībām.(garums, platums, izvietojums +navaroti) Es mēģināšu izmantot šo iespēju. Kā man veiksies, to varēšu pastāstīt pavasarī, jo esmu diezgan cimperlīgs un blakus vajadzību ir ļoti daudz, tā kā darba pietiks visai ziemai.Un visbeidzot, esmu pārāk slinks lai katru reizi tērētu laiku to visu cilāt no mašīnas uz laivu un atpakaļ, tādēļ transportēju laivu ar visiem loriņiem, līdz ar to, tie ir arī attiecīgi jānostiprina (tas pie laivas projektēšanas ) un visbeidzot, to visu vajag (vēlams vienam) dabūt no treilīša ūdenī un pēc tam vēl uzvilkt laivu atpakaļ. Un kā jau šeit tika pieminēts, ne jau no izbetonētām nobrauktuvēm bet gan no reāliem krastiem, kur ūdens līmenis mēdz nokristies samērā neprognozējami bet tas jau ir cits stāsts un arī tam sev esmu atradis risinājumu.
nu jā tā jau ir! mums bija vecais labais Audi Q :) bet vieta ar nepeļama .
lacuks007...
"Nitro Z7 var reāli viens dabūt uz traļa"...
Izdarīt var visu, it sevišķi, ja piekabe ideāli piemērota
konkrētai laivai... Tomēr iedomājies kā ir smagu "banduru" (man piemēram kuteris uz aci kopā ar motoru un pārējo aprīkojumu sanāk ~ 700-800kg) sānu vējā uz piekabes mānīt... Līdz autiem pa ūdeni, pieminot māti un citus radiniekus :) Nu un arī ja smaga laiva, tad arī ielaišanas/izvilkšanai, it sevišķi stāvās un neertās vietās (par smuku betona slipu neiet runa) ar manu parketa džipeli ir par īsu - riteņi spolē, sajūgs kūp :)
Nu pret vēju diez kas nav airēt. Mierīgā laikā nekas.
Janchuk, man 25 hp 2 taktu kādi 5-6 litri stundā ja tā uz pilniem apgriezieniem. Uz velci es joprojām ar veciem labiem airiem :) Tev noteikti būs mazāk.
nu zaraza uzblieza! malacis! tur pat daunim skaidrs :) modificēt tas man patīk :) vnk nekad nav bijusi saskarsme ar šiem aizvēstures dinozauriem :)
veči ja Nitro Z7 var reāli viens dabūt uz traļa tad kur problēma ar šitiem?
Cik daudz degvielas vajadzetu vienai copes reizei ar 20zs 4 taktu motoru, aktivi braukajot un petot udenstilpni?
Cik daudz degvielas vajadzetu vienai copes reizei ar 20zs taktu motoru, aktivi braukajot un petot udenstilpni?
JurisAbols...
Airēt, protams, var visu, kaut tankkuģi :)
Ja esi piešāvies un spēka pietiek...
Jāpiekrīt Zarazi ka visi vecie krievu laika bordiņi prasās pēc modifikācijas Protam ja ar copi nodarbojas intenzīvi :))
ir laiva Orion-6 piepūšamā
ar ko ieziemot/ieziest ?