Vai kāds varētu drusku apgaismot, kā īsti ir ar 4 taktu motoru transportēšanu vai glabāšanu. Man te sastāstija tādas lietas, ka tos nedrīkstot likt uz sāniem. Uz kādu sānu konkrēti nedrīkst likt ? Un vai tas atiecas uz visu jaudu motoriem ? Izlīstot degviela un salejot visu elektroniku.
Doma ir iegādāties 50 -60 motoru. Pārsvarā karāsies un transportēsies pie laivas bet ja nu kādreiz jāceļ nost, tad cik daudz to drīkst sagāzt ?
Man šņore notrūka Hondas zāles pļaujamam :) Noteikti, ka var jau pats nomainīt, bet es aizbraucu uz servisu un par dažiem latiem to uztina.
P.S. Jārauj ir prātīgāk, bez tādas asas kustības, tad šņoris ilgāk kalpos :)
es nobraucu pilnas trīs sezonas (braucu bieži). motoru pirku no čoma, kurš bija nopircis ss.lv. tā kā pieļauju, ka braukts ir kā minimums 4sezonas
>edgaa
Cik ilgi tev tā šnore gāja-šķiet,ka jaunam motoram vajadzētu iet ilgāk(4 gadi,braucu dikti reti)
Pie atslēgām ir t.s. avārijas uzraušanas šnore,ko, noņemot vāku,uztin uz skriemeļa,bet tā pēc struktūras liekas krietni mīkstāka
> jankar
man tāda pati šmuce tam pašam modelim pagājušo rudeni notikās.
mājās atjaucu un atstāju tā paša striķa turpinājumu, garums pietika. nekas sarežģīts nelikās. ja jāmaina viss striķis, tad likās ka būtu ko pačakarēties
Ja pirki jaunu motoru,tad pie atslēgām ir jābūt rezerves šnorei ar visu ručku.
Šodien pārtrūka uzraujamā šņore 5Zs Hondai.Pašam sarežģīti nomainīt?Vajag kaut kādu speciālu?
Jau iepriekš paldies par padomu!
Es jau kā 5 gadus esmu no 2 taktniekiem atkrustījies un negribu tos acu galā redzēt Praktiski visi kuri tirgojas 90% gadījumos ir pārkarsēti Ja ar 4 taktnieku visu var sariktēt bez liekām raizēm -vārsti gredzeni u.t.t tad 2 taktniekam bez cilindru slīpēšānas neko prātīgu atjaunot nevar
zanders,
vari atbraukt ar motoru pie manis, par brīvu noņemšu reduktoru un pateikšu vai beigta gumija.
ja būs beigta, tad varesi nopirkt jaunu un pats jau zināsi kā uzlikt atpakaļ
Coplietdraug,paldies!
Esmu izlēmis dot motoru stiprākās rokās,jo tā sāpe var būt lielāka,jo čomam kam biju iedevis motoru viņš varēja tik paskaidrot,ka motors silts nelecot un tik bija raustījis kamēr pirksti tulznās HVZ ko vēl bija darījis.
ja nemaldos, tad 1908. gadā tika uzsākta Fort T ražošana, takā tavs apgalvojums ir aplams.
pirms simts gadiem visi ar zirgiem braukāja
kāpēc tu ar zirgu nebrauc, bet iegādājies mašīnu?
porto,
kāpēc ir jāizdomā savas tehnoloģijas, ja pastāv tehnoloģijas pēc kurām ražo airus jau 100 gadus un tās ir atzītas par labām. Laikam boļševiku laiku paliekas, kad katram bija jābūt meistaram visās jomās, vismaz savā galvā.
zanders,
rotors nemēdz ieķīlēt, tas var vienkarši vairs nebūt, palicis tik aplītis.
Mainās elementāri. Noņem reduktoru, kas skrūvejās ar 6 skrūvēt, atvieno ātrumu pārslēgšanas stienīti, izņem reduktoru ārā, tad sūknim noskrūvē vāku, tas stiprinas uz četrām skrūvēm, tad arīizcel arā rotoru.
Mr_Hook
ja gribi no priedes, tad nem un līmē(ieteiktu poliuretāna līmi nevis pva ar cietinātāju), bet labāk ņem bērzu un veido.lāpstiņu vari ielīmēt no saplākšņa un nosmērēt ar sveķi.
A,kas varbūt par vainu 5 zirgu Mariner motoram 2taktu,ja dzese nestrādā varbūt lāpstiņas ir ieķīlējušās vai cits.Pašam tā īsti negribas līst iekšā. var būt,kāds var ieteikt kādu meisteru vai servisu.