atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

arsiks 31.08.12
coplietdraug !
Ja pacelsi tranci augstāk,tad kā būs ar kavitēšanu?Manuprāt dzenskrūve raus gaisu ar pilnu krūti.
lacuks007,
ja laiva delfine, tad uzcel transi lai plaksne ir viena līmenī ar dibenu.
Lielam un smagam laivam plaksne jāliek drusku zem dibena, bet kad laiva ir viegla, tad var sanakt ka tā iet uz motora un delfinēs.
papilo 31.08.12
lacuks007
dzinēja pareizais novietojums uz laivas ir tāds, lai antikavitācijas plāksne (plāksne virs dzenskrūves) atrastos 0-2collas (apm.5cm) zem laivas "dibena" ,bildēs redzamais dzinējs manuprāt ir uzstādīts nedaudz par dziļu!
karusa112 31.08.12
atvainojos stiprinajumi pieliekami kur piestiprina motoru
karusa112 31.08.12
vai kads ir meginajis holiday laivai pielikt bezin motoru 2,5 ZS saprotams ar pilnu gazi nebus ieteicams, stiprinajumi pieliekami kur piestiprina laivu
sars 31.08.12
Ko te cepjaties par benzīna kvalitāti, jāliek gāzes iekārta un aidā.
kkeda 31.08.12
Pārējiem noteikti viss nostrādā galvā kad ielej e98, liekas kad uzreiz pa 5hp jauda klāt :D Nerunāju par tiem kuriem ir 2t - tiem toč varētu liet e98. Vairāk runāju par 4t motoriem.
profesors 31.08.12
Es pa ūdeņiem pārvietojos ar 15 HP Suzuku un darbinu to ar 95 degmaisījumu nekādu problēmu ne gaitas ne palaišanas procesā nav bijis,intereses pēc ir liets arī 98 ,bet nekādu uzlabojumu gaitas ziņā nav novērots.Mazais 2T 3,5 HP Mariners gan ar 98 degmaisījumu ir niķojies piešķiļot.
kkeda 31.08.12
Ko jūs šeit tik nelejat un nejaucat, leju savā 4hp jamahā 4t e95 un 25hp 4t e95 un nekādu sūdzību, ne sūdīgi lec ne raustās un maziem apgriezieniem. Tā ir kad lejat "kruto" statoil ķīmiju :D
Sazaans 31.08.12
Nēsmu gudrs par oktāna līmeņiem un degvielas kvalitati vienā vai otrā DUS. Bet es savā 5zs motorītī jaucu 95 ar 98. Iemesls ir gaužām vienkārš. Ar tiru 95 sliktāk lec. Ja sajaucu, tad nav problēmu piedarbinat pat aukstā laikā. Varbūt motora īpatnība, kaut gan visas apkopes ir veiktas regulāri.
kava 30.08.12
lacuks007 -


lacuks007 30.08.12
jā izmeiģināju :) vienam vajag tieši taisni bet ja 2 tad pa vienu pacelt. bet vairāk jautājums vai motors nav par dziļu? jo braucot bieži izplūdes trubas zem ūdens .....
jeeska 30.08.12
lačuks
Izmēģini visus gaitā. Pats manīsi kurš labāks. Mēs arī vienreiz Hondas 10 ar 360 laivu patestējām....atšķirība ir jūtama.
Vis atkarīgs kā du kravu ved...:-)
lacuks007 30.08.12
nu tā šodien iemeiģināju savu 330 pūsli ar 5hp motoru. veči jums bija taisnība! super! viens vnk lido! tagad jautājums par motora augstumu sagāzumu.... te 2 bildes. man liekas ka vajag bik augstāk tranci? līdz kurienei aptuveni celt augšā? līdz lielajai lāpstai kas virs dzenskrūves? bija kkas ielicis zīmējumu , bet nevaru atrast.

http://content25-foto.inbox.lv/albums/l/locans2/viss-kas/sdfasfasgag.jpg

http://content25-foto.inbox.lv/albums/l/locans2/viss-kas/afasfafaf.jpg
\
es tā arī te nemāku ielikt bildes :)
jeeska 30.08.12
Kas man pa daļu ...vari kaut mīst bākā.:-)
Hotentots 30.08.12
Statoilā? Ar ko tur degviela labāka kā lauku bodē? Līdz šim NEVIENS man nav spējis pamatot, kas tur ir savādāks, ja neskaita augstāku cenu. Nekā prātīgāka par "ja dārgāk, tad labāk" nav gadījies dzirdēt. Tikpat labi es varētu pateikt, ka Statoilā degviela ir vissliktākā - un tas būtu tikpat pamatoti kā apgalvot, ka vislabākā.
jeeska 30.08.12
Ta tiem mazajiem motoriņiem 2-3,5 vajag vismaz divas reizes gadā apkopi taisīt un vis būs kārtībā. Jūtīgi viņi pret piesārņojumu.
Tiko vienu Merkūrīti 3.5 aizvedām uz remontu (pie personīga meistara) ...neleca. Istīrija karbūzi, nomainija eļļas un dzied kā lakstīgala. Meistars teica ka karbūzi piedirsts ar tādu kā piķi. Džeks gan bija lējis bendžu kaut kādā lauku bodītē pirktu. Lejiet Statoilā un tāds kā paredzēts papīros un viss ies.:-)
zaraza 30.08.12
Savukārt vecajiem "krieviniekiem" taisni otrādi jāgāž iekšā cik mazu oktānskaitli vien var atrast... Viņi ražoti un "optimizēti" 76tajam :)
zaraza 30.08.12
VSOP...

Tieši tā arī ir - mazjiem dzinējiem savādāk. Pirmskārt jau degviela iet parktiski uz pašteci , otrkārt filtri un šļaukas izmēros mazāki un vieglāk aizsērē, motoram kā tadam arī apgriezieni bik sdavādāki. Savam 50HP arī leju iekšā 95, a vot mobilajam 2.5hp tikai 98. Atšķirība ir ļoti jūtama!
V.S.O.P. 30.08.12
Cik gadus jau lietoju 4niekus, bija 20 Hp honda, 50 hp honda.... laikam būs gadi 8-9.... nekad neesmu māžojies ar E98, vienmēr viss ir bijis OK, degvielu pārsvarā lēju Statoilā, Nestē, tagad biežāk Lukoilā, jo tenderī šie labāko cenu iedeva. Varbūt, ka ar mazajiem dzinējiem ir savādāk, bet leilajiem ir detonācijas devēji, kuri pielāgo degvielas "iesmidzināšanas un aizdedzes leņku kartes" attiecīgai temepratūrai un sadegšanas efektivitātei. Tāas lietiņas ir katram auto dzinējam nu jau gadus 20, pat vairāk... , lai izslēgtu nepareizas detonācijas. Sportā šos devējus ņēma nost, lai netraucē spec. programmatūrai, jo lieto ļoti specifisku augstas kvalitātes degvielu, kuru par benzīnu nosaukt nekādi vairs nevar.

Kopējā doma ir tāda, ka nesačakarētam dzinējam ir vislabāk jāstrādā ar to degvielu, kurai ražotājs ir kompresijas pakāpi būvējis un programmu sadegšanas procesiem(ļoti vienkāršoti runājot) rakstījis.... izklausās, liekas.. jocīgi, bet par kaut ko jau cepties vajag. vissirsuudiigi-punkts-lv....

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs