urmaas,
ja tu atnāc pirkt laivu un saki ka tev vajag kasti bakai, No problem, mēs to uztaisam.
Šīs laivas katru taisam individuāli, tapēc ko palūgsiet, tas arīlaiva būs.
Kādā rāmā ezeriņā,ja nav citu iespēju,varbūt ari varētu no tādas copēt.Izskatās biku stabilāka par "samu" uc stiklšķiedras laivām.Es ar tādu laivu nopietnākos ūdeņos nebrauktu copēt.
1.Jo nezinu kā šamā uzvedās lielākos viļņos.Iegrime tāda biku šaubīga liekās.
2.Interesanti būtu uzzināt kā viņa uzvedās ar diviem "latvieša svara" copmaņiem.
p.s.
Ja prezentējat šo laivu kā motoreni,kurai var pielikt pat 9,9Zs dzinēju,tad esiet tik laipni un neatrunājaties,ka vietu bākai var iebūvēt.Bākai vieta ir jābūt.Ja to neizmantos kā bākas vietu,tad būs vismaz somu kur ielikt,lai nemētājās pa laivas grīdu.
mazkalns,
liels paldies par ieteikumu mans draugs :)
Laiva netiek izmantotas nekādas celtniečības putas, tiek izmantotas slēgtās poras poliuretana putas.
Silikons un putas,sūd...ga būvnieka materiali,bez tam precei pēc mantas jaizskatās,nu vizuali -fui.Izskatās ka firma sākusi peldošus dārza baseinus piedāvāt (skatā no iekšpuses),varbūt uztaisi laivu,kas var konkurēt ar amīšu basu laivām?
Divatā copēt no šīs laivas būs grūti , tas protams tikai mans viedoklis , un ar 10 Zs motoru ir stipri pārspīlēts . Vai jūs dodat garantiju ka , jā es uzlieku 10 Zs motoru un iedodu pilnu ručku , jā motors noplēsīs visu laivas pakaļu un noslīks ( ir redzēts tāds variants ) , jūs atmaksāsit gan laivas , gan motora vērtību ? Manas domas ka šai laivai 5 Zs ir maksimums ko varētu likt .
Tālab ir katrai eļļai sava specifikācija! Bet praktiski liela atšķirība nav! Ja lietotu eļļu ar zemāku t*, tad tā karstumā nebūtu tik efektīva un ar citiem mīnusiem...
Nu kaut kā tā.