Par svecēm pirmā aizdoma arī bija, tās vēl mainījis neesmu, bet plāns tāds ir... Bet jocīgi, ka pašā sākumā vienmēr lec uz pirmo.
andriskkk...
ja 15Zs ir ar aareejo baaku, tad nemaaceeshu pateikt. Mazajiem motoriem ar iebuveeto baaku tas ir normaali patukshas baakas gadiijumaa - tur viss notiek uz pashteci un, ja degvielas masa samazinaas, tad briizhiem bik par iisu - braukt jau var, bet nu labaak regulaari piepilinaat klaat.
nomaini sveci, ja neesi jau mainijis
Manai Hondai (15Zs, 2008g) arī ručka uz augšu, pārvadājot horizontālā stāvoklī (pēc instrukcijas).
P.s. varbūt kādam bijusi līdzīga problēma.
Problēma ar motora piedarbināšanu - tikko ievedot laivu ūdenī lec ar pirmo, vēlāk jau sākas interesantas lietas. Reizēm pieraut var tikai ar ceturto, piekto reizi, reizēm lec ar pirmo. Kad pielec darbojas ideāli, gan uz maziem, gan uz lieliem apgriezieniem. Nav kādam gadījies līdzīgi? Esmu mēģinājis gan piepumpēt, gan bez bendžas papilddevas - rezultāts vienāds.
Ne visiem ručkas ir uz leju. Vismaz dažiem Tohatsu ir otrādi...
Kurš var pateikt kur LV var dabūt somu transportēšanai vai kaut aizsargu vākam priekš Mercury motoriem ?
iemetu acis ss.lv...nu cenas jau skaistas, bet neieteiktu ņemt motoru vecāku par 5-7 gadi... var būt pēc tam problēmas ar rezerves daļām.
Aivi, paskatījos, gan Hondai, gan Suzukam ručka uz leju. Re ku Merkūram arī, tad jau laikam visiem būs vienādi...
Paldies visiem!!!
Uzrakstu gan neesmu ievērojis, bet tas varētu būt tāpēc, ka neesmu meklējis :-)))
Ja arī nebūs tā uzraksta, tad ar tādu kaudzi informācijas noteikti tikšu skaidrībā.
Nav, ko mocīties ar šo jautājumu, vienkārši uz motora ir uzlīme - this side up , un daram, kā rakstīts :) Mercury arī uz ručkas pusi :)
Zivnieks
Nu samācīsi nepareizi. Jāliek uz ručkas. Nekas sarežģīts.
+ gaisafiltrā vēl:) Katrā ziņa, ja noliec uz 5 min uz nepareizā sāna motoru, pat nemēģini viņu darbināt...ja esi labs mex, jauc visu ārā un tīri, ja nē, tad ved uz servisu, lēts prieks tas nebūs, bet atmiņu uztrennēsi citām reizēm gan :D
...mazajiem merkūriem un tohatsu pārslēgs un karbiķis tieši uz leju sanāk :) šī ir tā vieta, kur nevajadzētu gudrot, bet vnk sekot uz motora rakstītajam :)))
Ar ručku nav nekāda sakara:)
4T motoriem atšķirībā no 2T karterī ir eļļa. Noliekot uz nepareizā sāna eļļa no kartera var satecēt cilindrā, ieplūdes kolektorā, karburātorā.
Zivnieks jau mani apdzina :)
to avisq
motoriem parasti ir uzliime ar uzrakstu this side up for transportation and storage! (ar šo pusu uz augšu, kad transportē vai glabā), bet manuprāt iemesls ir tas, ka pārslēgs atrodas tajā pusē, lai to nenolauztu, i vsjo, bet neesmu mehāniķis....
ja nemaldos, tad uz tā sāna, lai ručka sanāk augšpusē, bet drošības pēc tiešām paskaties kur tas uzraksts ir :))
4t motoru liek uz viena sāna.Tas būtu uz speciālajām ķepiņām korpusā.tas ir ar karburatoru uz augšu.
:))