Nē!!! Speķa gabaliņi samaisīti ar raudas iekšām...darbojas....
Nav gan! Esmu mēģinājis - 0
Vai tik mini_me super ēsma nav nēģa gabaliņš :D
Ja nu kāds galīgi nevar izdzīvot bez tā radara, tad var aplūkot arī te ee un lt radarus kopā vienā bildītē [url=
http://meteo.enkurs.org/[/url]
Nevienam nevajag to Latvijas meteo radaru, lai jauc nost un izmet miskastē, pusi Latviju nosedz Leišu radars otru pusi Iguņu radars. To visu var redzeet caur ārzemju proxy serveriem.
Leišu saits www.meteo.lt, Igauņu saits www.emhi.ee.
Vienkārši nevajag maksāt, lai tas valsts kantoris ar kapitālisma pazīmēm aizrijas no skopuma. Vēl labāk to visu likvidēt un nodot privātam kantorim, lai būtu servis par ko maksāt.
Paldies par padomiem:):)!!!
Ieliec uz brīdi proxy caur Lietuvu ;)
77.79.8.223:80
Meteo.lt nobloķējuši latvijai piekļuvi...;(;(
Vakar uz z-mola no plkst. 17.00-20.30 piecas nelielas butes un viena vimba!Butes ļoti negribīgi ņem,bet ja ir paņēmusi tad tikai knapi lūpā āķis ir.
Pie Ziemelīša sāk pienākt tramvajs no Lietuvas puses.......Butes, kas piesakās vēl īsti nav paaugušās. Protams, ir labi izņēmumi. Jūras grunduļi mola iekšpusē gan ēdelīgi. Katram sava recepte - kaķim garšo vārīti un viņš jau sliktu mantu neēd !
Ne asakas.
Sestdien (15.10) ap Mazirbi pilna norma. Copes gan tikai pa pilnīgu tumsu. Dienā reta cope un tālumā. Arī vilnis un vējš pa dienu praktiski nekāds. Tumsiņā cope bija ap pirmo sēkli.
Jūrkalnē ir vietas, kur ir pretīgi daudz lielu akmeņu. Ja svariņi bišķi slīd (straume, vējš), tad pa nakti var noraut spaini ar svariem un kilometrus auklas. Ar to vajadzētu rēķināties...
Vakar pie v-pils( 16.10.) no 12-15 pa 2viem 9 kg pavisam 29 gb. viļni un vējš gan ne pa jokam.. Copmaņi tik pāris.. vēl bez mums
Savā laikā fīrers pretiniekus biedēja ar super slepeno ieroci... :DDD
Gribētu ieviest zināmu skaidrību.
1. Man vēl nekad jūrjā nav izdevies noķert buti vietā, kur viņas vienkārši nav: lieto šādu vai tādu ēsmu.
2. Gadījumā, ja bute ir diezgan kūtra (kāda tā bija iepriekšējā reizē), tad izmantotajai ēsmai un atraktoriem ir izšķiroša nozīme. Salīdzinājumam: nu piekritīsiet, ka ar motili rezultāts praktiski vienmēr būs labāks, nekā izmantojot prastu slieciņu. Protams, ja ir žors, atšķirība būs minimāla.
3. Sačos milzīga nozīme būs izlozei. Trāpot sektorā, kur tai butei vienkārši nav jābūt, vari izmantot da visdažādākās un praksē sevi vislabāk parādījušās ēsmas - rezultāts būs gaužām žēlīgs. Nekad neesmu copējis Jūrkalnē, bet pieņemu, ka 4km krasta līnijā (ja piedalīsies 100 komandas) būs pilnīgi tukšie posmi. Tādi ir arī Lūžņā un man patiešām ir grūti saprast, kāpēc katru reizi copmaņi tur spītīgi darbojas. Vienīgais izskaidrojums ir ērtā piebraukšana.
V-pilnieki (OK jauktie) vinnēs! Iesaku visiem iepirkt "nervu zāles" labā kvantumā :D