Paldies, vīri, par uzmundrinājumu! :)
Domāju no 0,5 līdz metram vēl var copēt, bet tad jau sāk parādīties diezgan liels dreifs un jāliek pilkeri ap 200gr. [...])
skiperis, 1.augusts 2016, 21:24
šitais, gan jau arī kādam šķitīs dumjš jautājums, bet pēc kādiem kritērijiem izvēlas cik smagu pilkeri karināt galā un ko ar to pilkeri pēc tam dara - dauza pa zemi?
Tak kamēr nepierod, laikam nekas nepalīdz, ja iekšas īstās nav dotas no dabas. Kā tagad atceros, kā es pūtu, kaut arī nebija ko pūst vairāk. Un kapteiņa tiešām līdzjūtīgais uzsitiens uz pleca....
Bračiņ. :) Neesmu es ne lidotājs nedz arīdzan jūrnieks. Tik vien kā dažas reizes graždankā ar lidmašīnu lidojis kā pasažieris un armijā pāris reizes ar "annušku" kā "gaļas gabals". Ar kuģiem gandrīz tāpat-pāris reizes no Tallinas uz Helsinkiem un vairākas reizes no Rīgas uz Stokholmu. :) Priekš copes mani mana veselība apmierina. :)
Ar tiem pirkstiem - kā kuram. Manos jūras radista laikos bija kolēģis, kurš pie pirmās vētras apēda visu ko varēja ēst. Es nevarēju ēdienu iekšā dabūt, bet viņš teica, ka vajagot aizpildīt tukšās vietas, lai nešvankojas. Tā ka katram savs...
Lidotājiem tak veselības komisija ir prasīgāka kā jūrniekiem! Bračiņ, tad jau Tu neesi lidotājs bet gan sauszames žurka. :)
urmaas, 1.augusts 2016, 22:10
Maldies Urmās :) Visu jaunības lecīgumu instruktori pirmajos lidojumos izvemdināja :) Citam pēc pirmajām minūtēm ,citam pēc pirmajām desmit minūtēm :) Tikai tad saprati kur esi nokļuvis :) Tad atlika tikai treniņš uz lopinga .Lopings ir šūpoles kas griežas 2 plaknēs . Kad varēji to izturēt ,tad sekoja treniņš bumbā -tā griežas 3 plaknēs -precīzi kā gaisā . Ja to 10 minūtes vari izturēt -tad skaiti ka jau esi uztrenējis vestibulāro. Domāju ka bumbu tu varētu Urmās izturēt augstākais 1 minūti :))
Lidotājiem tak veselības komisija ir prasīgāka kā jūrniekiem! Bračiņ, tad jau Tu neesi lidotājs bet gan sauszames žurka. :)
Labāk ir divus pirkstus rīklē ,viss sliktums uzreiz ārā ,tad padzerties aukstu ūdeni , tad var vai nu apsēsties vai apgulties . Lai nereibtu galva jādara kā Skipers teica -jāskatās uz horizontu. Neviens nav piedzimis ar jūrnieka vai pilota vestibulāro aparātu - to var tikai uztrenēt. Šūpoles ir vislabākais treniņš . Tāpēc ļaujiet bērniem jo vairāk jo labāk. Vislabāk ir netēlot varoni un ja zini ka rauj uz korķi ieraut pāris tabletītes pret jūrasslimību . Esmu profesionāls vēmējs - zinu ko saku,ilgi mocījos un trenējos lai tam tiktu pāri :) Man gāja smagi :)
Cope jūrā ir forša. :) Ja iekšas netur, tad copējiet dīķī. :)
Jā, tā ir, kā skiperis saka: pusmetrs ir vēl copējams. Un tādu vilnīti var radīt dažāda stipruma vējš pie dažādiem tā virzieniem. Noteikti jāpēta vairāku avotu prognozes ilgtermiņā un jāplāno došanās jūrj’ā pie krastenieka, vai arī gadījumā, kad vējš strauji maina virzienu uz pretējo, jo tad tiek slāpēts iepriekš uzrautais rullis. Mēs gan mencu vienmēr esam džigojuši ar noenkurotu laivu, pie tam vraku rajonos. Ja ir lielāks vilnis par pusmetru, tad viļņu galotnes sāk šļākties laivā un ar da_jebkādu enkuru laiva tiek nesta nost no “točkas”, kamēr enkurs ieķeras vraka atlūzās… Ja jūti, ka varētu palikt slikta dūša, tad labākā izeja ir skatu ilgu laiku pievērst apvārsnim. Protams, vislabāk palīdz smuka menčuka ņēmiens katrā metienā!
Viss vienkāršākais līdzeklis no jūras slimības ir ieņemt horizontālu ķermeņa stāvokli un pagulēt kamēr pāriet sliktā dūša. Kam tāds švakāks vestibilārais aparāts tam ar to jārēķinās ka jūra var izšūpot ar viņu ļaunu joku.
Ir tak tablets,lai mazinatu vemsjanas veelmi.
Domāju no 0,5 līdz metram vēl var copēt, bet tad jau sāk parādīties diezgan liels dreifs un jāliek pilkeri ap 200gr. Ar to ''dūšu'' - tas jau nu kā kuram. Man un ''kepam'' nav nekādu problēmu, bet līdzbraucēji ir barojuši mencu ar doktordesu... Ir vienkārš paņēmiens, ja esi laivā - ik pa brīdim uzmet acis horizontam. Ja turēsi degunu uz leju un pētīsi savus zābakus - mencas būs uz ''barošanu'' kā likts:)))
Piektdien pēc darba biju iepēries jūrā, tipa, mencas mačkeret. Necik tālu nebiju aiz ostas vārtiem izbraucis, kad vestibulārais vai kāds tur aparāts man paziņoja, ka, ja nemainīsu uzņemto kursu, būs jātīra laiva. Jums pārējiem nepaliek slikta dūša viļņos šūpojoties? cik vispar lieli viļņi un vējš skaitās normāli, lai var jūrā braukt?
Naktī uz sestdienu Ovīšos DR vējš rezultātā zāles un ne piesitiena
šovakar aizstaigāju līdz Z-molam reņģes paskatīt...-0,itkā no rītiem labi velkot,toties vējenes gan večiem diezgan intensīvi ņēma visu laiku...
šovakar aizstaigāju līdz Z-molam reņģes paskatīt...-0,itkā no rītiem labi velkot,toties vējenes gan večiem diezgan intensīvi ņēma visu laiku...
Pēc pusstundas būšu pie vietas.Atrakstīšos no rīta.
diez vai vakarā būs savādāk, Kuolkā DR-R. pēc patreizējam prognozēm vismaz nedēļu.
Ja nu pa nakti kādas pienāk tuvāk krastam.
Man vislētākā ir brēča:0,5E par kg.Ļoti silts ūdens,nu redzēs,līdz vakaram vēl tālu.