atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Pītā aukla

OskarsB 20.10.11
es ar varu dabut pa 5ls to auklu..?:)
aigaigars 20.10.11
antonsb, visu dienu lasu kā Tev nav paveicies. Iztērējis esi veselus 17ls, bet aukla izrādās brāķis. Palika žēl, varu izpalīdzēt. Pats jau kādu laiku lietoju ļōooti lētu, bet tai pat laikā labu auklu - Cabelas Ripcord Si. 137m rullītis tikai par 5ls. Varēsi paņemt kā nākamo auklu. Ja ir interese, zvani - 26449595.
hromoj 20.10.11
antonb, vai tu beigsi vienreiz jemties ar to savu striķi? Ej atpakaļ uz bodi un pasaki visu ko domā. Nakarkal te vairākas lapas ar savu izbalējušo diegu.
antonsb 20.10.11
tikko runaju ar comu un vins teica ka ta tas ir ar to sufix832 vinam tapat bija no sakuma krasa pazud un pectam sak spuroties!super!
antonsb 20.10.11
janis.a
biju konsultejies ar Gints Dārznieks un prasiju pa so auklu un vins teica lai tik per loti laba aukla bet te tev nu bija pec trim stundam acimredzems defekts es ta uzskatu nu ceks man protams ka ir jo bez ceka latvija neko nevar iesakt pat pardeveji nesak nemaz runat pa garantiju!bet vai uz pito auklu ir kautkada garantija vispar????
janis.a 20.10.11
mrplix. Es domāju, ka vispareizāk būtu, saglabāt pirkuma čeku un, problēmu gadījumā, griezties pie pārdevēja ar pretenzijām. Varbūt daudzi tūlīt apšaubīs šo ieteikumu, bet, ja aukla ir jau nopirkta un izmēģināta, cita ceļa nav. Protams vēl var griezties pircēju aizsardzības centrā, protams, ja ir čeks un var pamatot problēmu. Vispār es domāju, ka pareizāk ir, pirms pirkt auklu, pakonsultēties ar speciālistiem arī draugiem-makšķerniekiem, pajautāt pārdevējiem (kaut gan ne visos veikalos ir kompetenti pārdevēji), nepirkt uzreiz pirmajā veikalā, pameklēt informāciju internetā (starp citu tur ir daudz noderīga, arī atsauksmes). Bet ja jautā šeit, tad redzi, ka atbildes nav izsmeļošas, jo diemžēl dažiem patīk paņirgāties. Un tas jau ir latvieša dabā.
hromoj 20.10.11
FishBon
Es ticu lietotājam Zvaigzne.
Viņš ir jūs pārbaudījis un secinājumu ierakstījis copmaņiem domātajā lapā.
Jūsu spriedums par preces kvalitāti diemžēl aprobežojas ar čeka esamību vai neesamību utt.
urmaas 20.10.11
AndrisABC
0,06!
:))
mrplix 20.10.11
Man prieks, ka Tev, Griezeej, prieks :)
Galvenais kāpēc jautāju - lai zinātu vai ko pats nedaru nepareizi.
Auklu jau lietoju bez uztraukmiem. Vienkārši, kādēļ neizspiest no inventāra visu (kas auklas gadījumā nozīmētu pazaudētus mānekļus, vai vēl sliktākā gadījumā - zivis), ko var, savas nezināšanas dēļ.
Griezeejs 20.10.11
:DDDDDDD
nenosmieties te, gan ar krāsām, gan ar mezgliem, gan kg
Man liekas, ka vienkāršāk ir necopēt. Ja copēt, tad šito nelasīt ;)
FishBon 20.10.11
Cienītas Zvaigzne, esmu pārsteigts par jūsu izteicieniem šeit?! Jūsu paša rakstītajā e-pastā man apliecinājāt, ka pirkāt šo spoli Kimko veikalā un jums nav palikusi ne garantija, ne arī maksājuma apliecinošs dokuments. Šādā situācijā mēs nevaram jums palīdzēt ar garantijas remontu. Un lūdzu turpmāk nepārveidot manus izteicienus pēc sava prāta.
Zvaigzne 20.10.11
antonsb
Apraksti situāciju, nogriez gabalu un pielīmē pie vēstules. Normālā valstī ražotāja pārstāvis tev atbildēs un atradīs risinājumu. Pie mums (Latvijā), lai netērētu lieki laiku ar PM tepat CL pajautā vispirms Normark vai ir vērts to darīt?

Sūdzību uz ārvalstīm nav vērts rakstīt, ja neesi pircis tur, vai neesi normālas valsts pilsonis. Mēs esam atpalikusi banānu republika ar mazu tirgu par kuru lielajiem ražotājiem intereses nav. Vismaz es atbildi neesmu sagaidījis.

Vietējie pārstāvji ir dažādi. No pieredzes - Fishbon man uz jautājumu, ko darīt ar spoli par 15Ls, kas saplīsa pat nesākot strādāt, ieteica nākamo reizi pirkt dārgāku. Tā arī pieņēmu zināšanai, ka šis ražotājs sācis taisīt mantas, kas nestrādā un [at nav paredzētas makšķerēšanai (suvenīrs). Vari minēt cik pēc tam reizes Latvijā pirku un pirkšu šī pārstāvja izplatīto produkciju. Kā arī kura ražotāja inventāru izvēlējās tie cilvēki kuri man šogad prasīja padomu.

Bet pirms taisīt secinājumus, iesaku paprasīt Normark, varbūt ka ar šo pārstāvi ir savādāk, ja būs viltojums, produkts, kurš dēļ nepareizas transportēšanas vai uzglabāšanas būs savas īpašības zaudējis vai vienkārši gadījies ražošanas brāķis, iespējams apmainīs. Vismaz tā normālās valstīs ražotāji vai to pārstāvji attiecas pret saviem klientiem, jo svarīgāk, ka iepērcies ilgtermiņā, nevis ar vienu starpgadījumu aizej citur vai maini zīmolu.
mrplix 20.10.11
Nē - testējot galiņu atstāju garu. Bija arī skaidri redzams, ka ir aukla pārtrūkusi. Vienreiz gan bija, kad uni mezgls izšļuka ārā ar 5 vijumiem, bet tā jau ir mana, ne auklas vaina. Palomārs kā arī uni ar 7 vijumiem nešļuka arā.
janis.a 20.10.11
mrplix. Varbūt tu, sienot mezglu, neatstāj mazu brīvu galiņu un mezgls vienkārši atsienas? Man tā no sākuma bija. Bet , kad atstāju nelielu galiņu, ap 5mm, viss bija kārtībā.
mrplix 20.10.11
Nopirku šoruden Berkley Filreline Fused (melno, original) - nav gluži pītā, bet nu tuvāk pītajai kā mono. Arī diezgan ātri pazuda krāsa - tiesa gan ne visā garumā, bet vietām. Jau pirmajā copes reizē. Un nedaudz saspurojoās. Nevaru gan apgalvot, ka nav pie vainas kāts (tas man ir Zebco pirms 10 gadiem pirkts - tad skaitījās tīri labs, bet tehnoloģijas jau iet uz priekšu nezinu vai pat sic riņķi ir).
Ko varu piebilst - mezglos tāda neizturīga. Bez mezgla var pacelt 14 kg (0.2 diametrs, bet škiet ka ir krietni vairāk) - vairāk nemēģināju. Ar mezglu 5 kg vēl knapi varēja, 10 kg bez cerībām (mēģināju gan palomar, gan uni). Kaut kā ar mono auklām tik lielu atšķirību nejutu. Tas ir normāli vai arī vienkārši nav labākais eksemplārs trāpījies?
It kā jau galīgi trausla nav, bet uz tādu diametru biju cerējis ko stiprāku.B
marti 20.10.11
varbūt, ka tajā ūdens tilpnē ir ķimikāliju noplūde :P
antonsb 20.10.11
kristsKG
pirku protams ka veikala Talsos SIA ieroči un taja veikala tocna nav nekadu viltojumu!es vel saprastu ja pirktu tirgu tad tur nebutu ko brinities ka krasa pazud pec vienas copes!bet kad veikala pirktai auklai pec triju stundu copes palikusi balta tas nu tocna nav normali!te jau jasak domat kadas kvalitates makskernieku preces vispar suta uz latviju!
kristsKG 20.10.11
njaaa, apskatiijos! kur pirki??? baltai gan nevajadzeetu buut tik aatri... tas par baleeshanu vairaak uz citiem, kas satraucas, ka paliek gaishaaks...
antonsb 20.10.11
kristsKG
nu ja butu tik biski gaisaka palikusi tad jau nekas bet balta nu tas jau nav nopietni jo cena ir darga un nu kvalitatei ir jabut labai pa tadu cenu!piekritu ja pec vairaku menesu copesanas krasa pabale bet nejau pec triju stundu copes balta palikusi!tas nu tocna nav normali
kristsKG 20.10.11
man arī neviena no pītajām Power Pro, Sufix 832, Fireline nekad nau zaudējusi krāsu pirmajās dienās, bet protams, ja copē regulāri, tad krāsa pakāpeniski balē mēnešu laikā... pītās mainu 1 reiz gadā smalkos diametrus, 1 reiz divos gados rupjākus. bet es nesaprotu, kur ir tā lielā problēma un sāpe, ka pamazām krāsas spilgtums mazinās???? nu un???

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs