RaimisD
8.dec
Inars [8.dec]: Svilst tā kā prieks.Brīnums, ka tik vien tā skāde kā tas drošinātājs.
Nesaprotu, kā tajā vietā varēja rasties pārspriegums.
RaimisD
8.dec
Inars [8.dec]: Svilst tā kā prieks.Brīnums, ka tik vien tā skāde kā tas drošinātājs.
RaimisD
8.dec
spiningists [8.dec]: Izklausās pēc pilnīgas ..uiņas.Man visādi lādētāji, auto starteri un citi krāmi , bet nekas nav noticies, kad salaiž uz īso vai saslēdz nepareizi.
Visas aizsardzības normālos aparātos nostrādā pusvadītāju līmenī - drošinātājs ir kā pēdējā robeža.
RaimisD
8.dec
Inars [8.dec]: Lēta kastīte :)Nu, bet kā savādāk! :DDD
Inars
8.dec
Izklausās pēc pilnīgas ..uiņas.
Visas aizsardzības normālos aparātos nostrādā pusvadītāju līmenī - drošinātājs ir kā pēdējā robeža.
spiningists, 8.decembris 2025, 16:36
Vilnis62
8.dec
Vilnis62
8.dec
Shit happens — ko tu padarīsi :)))
Piespraudu LiFePO4 aķim lādēšanas vadus otrādi. Tā notiek, kad domā vienu, bet dari ko citu.
Oriģinālais lādētājs. Par laimi nostrādāja “aizsardzība pret muļķi” — nosvila drošinātājs. Kā to ķibeli atrisināju: diemžēl neatradu oriģinālo T15A250V drošinātāju, ielodēju F15A250V.
Diožu tilts un drošinātājs, neko vairāk tur i nevag.
Elektriķi pamatoti teiks, ka tā nedrīkst darīt — citi raksturlielumi, bet pagaidām iet. Ja tā gadās, tad tā ir ārstējama kaite.
Esiet uzmanīgi !
RaimisD, 8.decembris 2025, 16:03
Izklausās pēc pilnīgas ..uiņas.
Visas aizsardzības normālos aparātos nostrādā pusvadītāju līmenī - drošinātājs ir kā pēdējā robeža. Kā piemērs ir auto piekabju salāgošanas ierīces - nu štepelē kā gribi - nekādi drošinātāji nesvilst.... Un savējos ar biju gan īsajā ielaidis, gan citādi slēdzis... nekas no minētā.
Pats spļaudos par chargeru 3,2V lifepo4 bundžām - lai dabūt līdzsvaru pasūtīju aļikā, rezultātā no definētajiem 3,65V max, spiež krietni vairāk...apstājos uz 3,69V. Cik galā šis dotu...dārgi noskaidrot...(bundžas cena).
spiningists, 8.decembris 2025, 16:36
spiningists
8.dec
Shit happens — ko tu padarīsi :)))
Piespraudu LiFePO4 aķim lādēšanas vadus otrādi. Tā notiek, kad domā vienu, bet dari ko citu.
Oriģinālais lādētājs. Par laimi nostrādāja “aizsardzība pret muļķi” — nosvila drošinātājs. Kā to ķibeli atrisināju: diemžēl neatradu oriģinālo T15A250V drošinātāju, ielodēju F15A250V.
Elektriķi pamatoti teiks, ka tā nedrīkst darīt — citi raksturlielumi, bet pagaidām iet. Ja tā gadās, tad tā ir ārstējama kaite.
Esiet uzmanīgi !
RaimisD, 8.decembris 2025, 16:03
RaimisD
8.dec

MT9
8.dec
RaimisD [8.dec]: Secinājums: tie procentuālie rādījumi ir tāds nosacīts orientieris. Vienvārdsakot — fufelis.Tā ir. Dažreiz ar 0 vēl pusstundu var maukt, tādēļ iesaka savu aķi vienreiz nosēdināt pilnībā sausu, lai saprastu, uz ko var paļauties. Manam gan 0 praktiski arī ir 0.
Sekojam voltiem, iepriekš pārliecināmies, ka tie tiek rādīti korekti.
RaimisD
8.dec
RaimisD [3.dec]: Bet ja BMS-am ir pateikts, ka kritiskā robeža bundžai ir 10,5 V (kas ir normāli LiFePO4 aķim), tad 13 V sanāk 78% — tas jau tuvāk ražotāja funktierim un displeja rādījumiem.

Vento1
6.dec
RaimisD
3.dec
RaimisD [3.dec]: ja 13,7 V ir 100 % un 12,5 V ir 0 %, tad sanāk, ka 13,0 V ir nepilni 42 %.Bet ja BMS-am ir pateikts, ka kritiskā robeža bundžai ir 10,5 V (kas ir normāli LiFePO4 aķim), tad 13 V sanāk 78% — tas jau tuvāk ražotāja funktierim un displeja rādījumiem.
RaimisD
3.dec
RaimisD [3.dec]: slikti, ka navKaut kas ar to procentu aprēķinu ķīnietim nav riktīgi. Pēc maniem aprēķiniem, ja 13,7 V ir 100 % un 12,5 V ir 0 %, tad sanāk, ka 13,0 V ir nepilni 42 %. :DDD
13v- 50%
:DDD
RaimisD
3.dec
spiningists [3.dec]: sekojam spriegumam ar normālu voltmetru!

spiningists
3.dec
spiningists
3.dec
spiningists
3.dec
spiningists [Vakar]: 13V Lifepo4 ir 40-50% uzlādeTie procenti, ir pēc kādas aplikācijas ja ? Es skatos paša akumulatora displejā.
RaimisD, 3.decembris 2025, 08:53
MT9
3.dec
RaimisD [3.dec]: spiningists [Vakar]: 13V Lifepo4 ir 40-50% uzlādeTie procenti, ir pēc kādas aplikācijas ja ? Es skatos paša akumulatora displejā.Pačolējot netā bildes, daudz kur 13V norādīti kā 50% no 12 voltīgā dzelzs fosfāta aķīša...