Paldies AndrisABC ! Parakājos pa netu un atradu info!
Leopold. Tie lādētāji, kuri paši lādē, uztur un kontrolē akumulatora stāvokli, ir ar pilnu automātisko kontroli. Gēla aķu lādētājiem uz lādētāja/ manuālā jābūt norādītam, kādu akumulatoru lādēšanai tas ir paredzēts, arī MinnKotām viņi ir dažādi.
sandx, man ir tads 6/12V ar 6 lampinam 1-6A. Kad AKB ir pilns, tad veel 2 lampinas deg! Esmu ladejis daudz x 80Ah uc. arii lielaakus!!! Pameeri spriegumu uz AKB, tad arii redzeesi, cik pilns ir AKB!!
man ladetajs 12volt 4 amapery tads nenopietns jau ir pa 16ls ,, bet saki ka vinam vajadzetu tik un ta pieladet pilnu?viņam ir lampiņas kas rāda cik ir uzlaledts un vairak pa pusi neiet talak..varetu but ka tas lampiņas nepareizi raada?un ari mašinas akiti biju čomam ladejis tas pats tik lidz pusei lamiņas rāda...
28.augusts 2012, 16:59 | links
up
Sorry par kļūdu. Bija domāti A (amperi) , bet uzrakstījās volti
Nezinu, vai ir pieejams tieši uz 10V, bet man autiņam ir 12V CTEK ražojums. Ir redzēti arī citi ražojumi, piem, Bosch
Kaut kur šeit pat forumā lasīju, bet vairs nevaru atrast informāciju par lādētājiem ar funkciju, kas ļauj pieslēgt gēla akumulātoru pie lādētāja pastāvīgi, lai uzturētu akumulātoru uzlādētu ziemā un laikā kad netiek izmantots. Tāpēc jautājiens kas tie par lādētājiem un kā sauc šo funkciju? Vai Minn Kota oriģinālajam 10v lādētājam tāda varētu būt?
Ceru kad sapratāt par ko es....
man ladetajs 12volt 4 amapery tads nenopietns jau ir pa 16ls ,, bet saki ka vinam vajadzetu tik un ta pieladet pilnu?viņam ir lampiņas kas rāda cik ir uzlaledts un vairak pa pusi neiet talak..varetu but ka tas lampiņas nepareizi raada?un ari mašinas akiti biju čomam ladejis tas pats tik lidz pusei lamiņas rāda...
sandx, tā nevajadzētu būt! Tavs lādētajs varētu lādēt nepareizi un 2x ilgāk, bet vajadzētu uzlādēt pilnībā ~ 13,5V. Var būt vaina ir pašā AKB?!
kur un pa cik varetu dabut normalu ladetaju lai var uzladet 100amp aķīti ? man ir viens ladētājs bet šis tikai līdz 60amp domaats un manējo tikai līdz pusei lādē,vismaz taa lampiņas uz lādētāja uzrāda :(
Leopold, aķi mēdz būt arī 9v, tādu droši vien var arī izlādēt lidz 8v. Bet 12v zem 10,8 toč nevajag dzīt.
Ja mazajiem kas notiek,tad iepērk jaunu i miers mājās.125AH aķīti jaunu pirkt tikai dēļ nezināšanas vai vnk sakritības negribētu.Jo ir ari labāki veidi kā to naudiņu iztērt.Bet katrs taču dara kā grib un kā uzskata par pareizu.:)))
p.s.
Es tik uzrakstiju savu viedokli un kā es darītu.
:))
Nu atkal panesās! Jau želejnieki-svina skābes ar sārmeniekiem - vienā čupā?!!
GKL
Izlasi kaut reizi aķīšu parametrus un to pielietošanu.Par t* ir rakstīts teh pasē.Tāpēc ari rakstiju,ka pie lieliem saliem es persõnīgi ietītu pufaiķī.Par autiņiem un traktortechniku piekrītu.Nost jau mēs aklos nejemam.Tik jautājiens-cik viegli palaidīsi autiņu aukstā laikā un cik siltā.Kaut tur ari ir jājem viss kopumā(motors auksts&eļļas viskozitāte salā ,ja sārminieks ,tad blīvums utt).Nejemot vērā šos parametrus,mēs tikai saīsinam akumulatora mūžu.Nav teikts,ka aklais tūlīt un tagad nosprāgs.:)
p.s.
par pārsaldētiem aklajiem ziemā neesi neko dzirdējis.Tas protams nenotiek īsā laika posmā.
:)
:)
Andris ABC
Kaut kur LPR forumā lasīju kad gēla aķiem kritiskais ir 7.5 - 8v. Ja vairāk izlādē tad gan būs cauri.
Paldies par viedokļiem! Par gēla ākiem neko nezināju tāpēc gribēju pārbaudīt vai ir kādas lietošanas nianses
Leopold, gan želejnikus, gan parastos skābes aķus liek uz mašīnām un, cik zinu, mašīnas brauc arī ziemā. Atdeve ziemā protams būs mazāka, bet ja neizlādēsi zem 10.8-10.9V un uzreiz pēc copes uzlādēsi, problēmām nevajadzētu būt.
Līdz šim nezināju, ka ir kāda atšķirība, starp želejniekaun sārminieka ekspluatāciju.
Automašīnās, traktortehnikā utt arī lieto želejas akumulātorus un nekur nav rakstīts, ka pa nakti jānes iztabā, vai no cik grādiem tas jādara.
Akumulātoru urbmašīnās gan, sarkanie jātur pa ziemu siltumā, melnajiem vienalga...pārbaudīts uz savas ādas:) Bet arī tos var remontēt.
urmaas
nekas nekur nav jatin mulkibas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!