Es vēlreiz par to pašu.
daddy_j
"ja tek ārā bendža - skaidrs, ka pludiņš bija ieķēries..." Bet vai tad 4-taktniekam 5hp suzukam ir pludiņš vispār?!
Suzuki 2.5-iekam nav degvielas filtra
Laivas reģistrēšana maksāja ap 18 latiem, reģistrēt, vai nē, pašam jādomā, jo ir ezeri, kuros drīkst braukt tikai reģistrētas laivas, ja nozog, vismaz paliek tehniskā pase ar visiem parametriem,(ja aizmirstas, kāda laiva bija:D )Ja braukā tikai pa vienu konkrētu ezeru, kur reģistrāciju neprasa, var to arī nedarīt, 18ls arī ir nauda.
Vai kāds ir lietas kursā-Suzuki 2,5 motoram oriģināli ir benzīna filtrs, vai nav?
Zveikiņi.
Izstāstiet lūdzu vai ir jēga reģistrēt laivu , ja motors paredzēts līdz 5Hp, jo kā saprotu, tas nav obligāti.
PS. Un varbūt kāds zin cik maksā.
Paldies
Nu ja, un ar tukšu bāciņu 13 kg ;)
mefisto, mans suzuki 2,5 hp ar pilnu baacinnu 14 kg.
Hondai 2.3 hp ir gaisa dzese. manā skatījumā suzuks ir labākais variants mazo motoru klasē ;) bet nu katram savs :)
Vieglakais laiakm ir hondas 2,3zs 12 kg laikam bij
specuki pastaastiet cik sver mazaakais vieglaakais piekaramais benziinmotors.
Silent, es tevi kaut kā nesaprotu, ja tu domā par Zebec Seabon 320, un meklē kas ir izdevīgāks, tad jau tu vari salīdzināt šo laivu ar Dulkan 325 tehn rādītājiem un protams cenu. Es protams neesmu Dulkan ideāls fans, bet arī pirms pirmu daudz salīdzināju. Ja esi rīdzinieks, pabraukā pa ražotājiem un protams arī pa veikaliem.
cien. kolēģi
sāku apdomāt laivu iegādi. Protams, Bush Kaiman favorīts, bet budžets pagaidām nevelk līdz šim līmeni.
Interesē Jūsu viedoklis par sekojošām laivām -
1. Zebec Seabon 320 (laivu nams)
2. Z-Ray laivas
Saprotu, ka Z-ray ir mistisks ķīnas ražojums, uz to prāts itkā nenesās, bet tas Zebec man pat iepatikās...
man jau nebija gauja, tā bija buša laiva un priekšgals ne visai uz augšu. kaimanam ķilis šķeļ ūdeni un met uz sāniem, tādēļ laivā neko īpaši nešļācās.
Ja ir jaudīgāks motors un piemirsies ķīli piepumpēt, tad sajūtas visai interesantas. Laiva pa viļņiem kā čūska locās, īpaši grīdas dēļi :D
Ķīlis šķeļ vilni (cik nu tas burbulis viņus var šķelt) + notur kursu.
Juurasbullis, uzlocīts jau priekšgals ir abām laivām. Varbūt laivas forma pie vainas?
laiva bez ķīļa pa ūdeni iet kā bļoda.grozās kā grib.ar ķīli tā dendence grozīties ir krietni mazāka.ar jebkuru motoru,laivu ar ķīli forši sagriezt.bez ķīļa pamēģiniet.diez ko priecīgi nebūsiet.
:)
gaujai 20 cm viļņi braucot pret vēju šļācas laivā, kaimanam pat 50 cm nejūt, jo priekšgals ir uzrauts.
nezinu gan ķīļa nozīmi gumijas laivai (drošvien braucot ar motoru tādas nav) bet parastai airu laivai ja uzpūš vējš - ķīlis laivai neļauj tik brīvi slīdēt pa ūdeni, un airējot ķīlim ir ļoti liela nozīme - laiva iet taisni, bez ķīļa ir vairāk jākontrolē savs virziens.