Abiem jāsatiekās Jēkabpilī un uz savstarpējā iesnieguma vai veikt reģistrāciju.Maksa apm. 15 Ls. Aber cik ta liels tas motors tev ir?
Ja pērc jaunu tad pietiek ar pārdevēja papīru gan motoram gan laivai Es personīgi reģistrēju katru atsevišķi ja nu gadījumā sadomāju ko pārdot.. bet ja pērc no rokas tad vajaga nummuru salīdzināšanu izņemot ja abi iet un taisa īpašnieka maiņu...
Ir "uzradies" jautājums Nopirku motoru, kurš reģistrētskopā ar laivu un cilvēks pārdevis arī laivu, taču nav ne noņēmis no uzskaites, ne pārrakstijis (nav paspējis). Motors no D-pils, džeks ir ar mieru noņemt no uzskaites, un tad motoram "pienākošos lapiņu" atsūtīt pa pastu uz Rīgu, bet te sākās. Interesējos CSDD par pierģistrēšanu, tur saka ka abiem jābūt, ar "lapiņu" vien nevarēšot. Nu baigais lauznis triekties uz D-pili, labi jau ka tirgonis piekrita līdz Pļaviņām motoru atvizināt. Kādreiz mašīnām izdeva motoram rēķinu-izziņu un mierīgi viens pats gāji un dariji, tagad fiziska persona it kā tā nevar. Nu pastāstiet savu pieredzi, jo tās CSDD dāmas kaut kā nepārliecināja,jo pašas viņas tur stostijās un bija sajūta ka ne īsti labi zin.
Paldies.
SS-ā taisni pārdod progres 4 komplektā ar garāžu.ja nemaldos Krasta masīvā:))
To DsKs
Ok.Lokācija Daugavas labais krasts,Sarkandaugava,Ķīšezers,Juga etc.Neko kosmiski dārgu nepiedāvāt.
fish1,noradi tomer reizem lokaciju,kur velies iegadaties 'ipasumu' , laivas garazu uz piekabes neuzliksi un mazums kadam Monako kads brivs plekis uz tirgosanu
Ir tāda doma pirkt Progresu 4 un iespējams klāt arī kādu laivu garāžu.Varbūt kungiem kas piedāvājams?
Tere!
Jā,ir gan airu aizstājējs,gan sniega mocis.Bet sūdzību par sliktu degvielu nav.
Pērku mazlietotu 4-taktu motoru 8-15hp ar īso kāju ne vecāku par 2006 g. ražojumu. Ja ir ko piedāvāt rakstiet privātajā!!!
VSOP
Nu vienreiz(17:50) piekrītuTev par visiem 100%.
varbūt kāds var ieteikt kur Lielupē (Jelgavā vai tās tuvumā) šobrīd vēl iespējams laivu iznomāt?
Labi, degvielas filtrs atrisinām visas manas problēma. Arī tas, ka izmantoju iebūvēto bāku savam 4hp, bieži vien izsūc karbūzi tukši, piepumpāt to visu atpakaļ jau ir problēmas, un tad vēl filtrs būs jāpierausta?:( Vincilindrnieks jau itkā pat pacietīs arī nelielu ūdens piejaukumu. Neesmu jaucis karburatoru vaļā, mok tur kāds filtriņš iebūvēts?! Nu nevaidzētu tak tā būt, ka viss pa taisno.
Par degvielu. Nu manam pamācībā ir jauki aprakstīts viss tas process, ja grab vārsti, lejiet benzīnu aur augstāku oktānskaitli. Nekas par iesnām...
Pirms vairākiem gadiem kādā no autožurnāliem redzēju tabulu, kur salīdzināts benzīna oktānskaitļa atbilstība. Ja pareizi atminos, tad E98 vilka apmēram uz 96 un E95 uz 93, kas parāva uz nostaļģiju, kādreiz taču bija 93. benzīns. Labi, jautājums par to, kā tas ietekmēs motoru, ja ielejam degvielu ar lielāku oktānskaitli? Itkā dzinējam ar aizdedzes čipu nevaidzētu būt pilnīgi nekādu problēmu, bet pārējiem?
17-niece
Gudri ne gudri, bet starp bāku un dzinēju ērtā vietā pārgriezt degvielas trubiņu un ielikt pa vidu mazu caurspīdīgu degvielas filtru un miers mājās.
Man ar Bertu (UAZ-3152) ir tas pats, kā ieleju 95 tā uzreiz var just, nav tā motora dziesma kas 98.
P.s. Es saprotu kā krievu motoru ar japošku salīdzināt ir grūti, bet tomēr
honda, vai cik mēs gudri! varbūt arī 2.3hp hondai ir degvielas filtrs,bet suzuki 2,5hp un mercury 2,5hp nav degvielas filtru, ir tikai metālisks gaisa filtrs. ja merkuram 2.5hp tāds vispār ir,tad tikai kaut kur integrēts un nemaināms. man arī no šīs vasaras(3.sezona) ir sākušās problēmas ar slāpšanu pie maziem apgriezieniem. pārgāju uz 98. tieši 98 benzīns vislabākais esot lukoilā nopērkams,tā vismaz apgalvoja viens pazīstams autosportists.
Patiesība te vienkārša - dzinējs ir dzinējs lai tas būtu laivas, pļaujmašīnas, mašīnas vai helikoptera, divtaktu vai četrtaktu - visiem dzinējiem kas darbojas uz degvielu ir jābūt degvielas filtram, savukārt degvielas filtrs ir vismaz reizi sezonā jānomaina, it sevišķi jau nu laivai kur degviela tiek pildīta no kaniņām, bieži vēl pie dabas kur degvielā var tikt visādi gruži un t.t.. Ja šis priekšnosacījums būs izpildīts tad arī sliktākas kvalitātes degviela nesabojās Jums copes dienu un nevajadzēs ķerties pie tādu smalku mehanismu jaukšanas kā karburators.
Tā kā nevienam neuzticos,motoru nepērku un airēju tālāk.:)))
Lbruno,tev laivas motors ir? Paprovē ar sūdīgu benzīnu uz min.apgriezieniem viņu ilgstoši padarbināt-redzēsi,būs auzas--bet tavi nosauktie trimeri un zales pļāvēji taču strādā ar lieliem motora apgriezieniem--te ir baigā starpība un nelīdz arī 95 ultima.Kā teica guntarskl-pie mums daudz rūpnīcu, kur taisa degvielu,tāpēc neuzticaties nevienam.
Man ar nav gadījušās degvielas problēmas, laivai pārsvarā leju Satoilā vai vēl vienā tankā pie mājām, starpību nejūtu. Autiņi - tikai Satoilā.