Es gan ieteiktu nelikt, ne karstāku, ne aukstāku, bet tieši tādu, kādu ir paredzējis ražotājs. Varbūt labākas firmas, bet ar precīzi tādiem parametriem, kā orģinālā.
Tā kā slēpošana pašreiz vēl neinteresē, tad 50Zs arī laikam nē.
Kaut kur (hmm tepat?) lasīju, ka lai laivu paceltu uz glisi, esot jābūt 1zs uz 10kg. Importa saitos runā par ~1zs uz 7kg. Nav gan skaidrs, vai ir runa par laivas un motora pašmasu, vai arī tiek ierēķināts ekipāžas svars.
varbūt kāds ar to saskāris: kas varētu būt par problēmu Mercury 2,5 zirgu motoram, ja reizēm, iedarbinot motoru, kāja laiž baigos burbuļus un nevar uzgāzēt un kā ieliek ātrumā noslāpst? parasti pie auksta vai remdena motora.tas varētu būt saistīts ar dzesēšanu? sen gan neesmu mainījis reduktorā eļļu(krietni virs 100 darba stunām), varbūt arī tas pie vainas, ar steigu nomainīšu. vēl motors pēdējā laikā pasācis slāpt pie minimāliem apgriezieniem.lietoju viņu velcējot. nekas nav aizsērējis, karburators un aizdedze pārbaudīta, nekas nav aizsērējis paldies
Pirmā labā lieta ir tavs piegājiens jautājumam. Ja Pērc, tad labu mantu.
4,2m ar 15 nieku ies, būs pašvaks, bet viss ir atkarīgs no paredzamajiem attālumiem. Ja attālumi nelieli, tad ies. RIBi ir smagāki par pūšļiem, bet ir daudz komfortablāki viļņos, bet nekad neielīdīs bagāžniekā.
Man ir bijusi "līdaka"(ļoti extrēms pasākums), Bush K360 ar 20 Hp Hondu(labs kvokošanai, ātrs, kamēr nav viļņu) un Brig450 ar 50hp Hondu(jau ir ok, var kvokot, velcēt, slēpot,spiningojot traucē konsole, vispār tā Brigam ir par lielu priekš 4,5 m, bet tagad tirgoju, jo tomēr par mazu max ātrums slēpojot uz 1 slēpes).
Ja tu nekvoko(uz gumijas borta baigi ērti) un ir kur glabāt, tad labāk tomēr kaut ko nepiepūšamu. Pazīstami puikas ir iepirkuši sakarīgas laivas copei, stiklaplasta, ērtas, ātras. Neesmu interesējies, kā saucas, bet ar 25 Hp motoriem pa Daugavu labi pārvietojas, daudz vietas mantām un ērtas spiningošanai.
OK. Tad jautājums par RIB. Vizuāli šķiet dziļāks kokpits, kas varētu padarīt stāvēšanu kājās nedaudz drošāku. Vai tā ir, vai tikai šķiet?
Nu un principā RIB vispār būtu labāka izvēle, ne? Vienīgi divi mīnusi - dārgāka laiva un lielāks/dārgāks dzinējs.
Pareizi esmu sapratis?
Mēģinu izsvērt par un pret, 10zs vs 15zs, 4.2, vai 4.7m
Gribās tā komfortabli pavadīt laiku uz ūdens.
Līdz šim muļķojos ar Navigatoru un MinnKota.
Bet ar diegiem nav aršana.
Un nopirkt štruntu, lai pēc tam saprastu, ka jāver maks atkal (kā jau ir noticis) vairs negribas.
Ir pieejams tāds pakalpojums(vismaz auto), kā "attālinātā pārrakstīšana".
Īpašnieks un turētājs var iesniegt reģistrācijai nepieciešamos dokumentus (tsk. apmaksas dokumentus) dažādās CSDD nodaļās. Maksa par šādu pakalpojumu Ls 4,54. Lai reģistrāciju veiktu šādā veidā, jāņem vērā sekojošais:
- CSDD pārbauda visu reģistrācijas procesā iesaistīto personu identitāti un par iesniegtajiem dokumentiem izdara atzīmi transportlīdzekļu reģistrā. Atzīme derīga 30 dienas;
- ja transportlīdzekli vai numurēto agregātu nereģistrē 30 dienu termiņā, reģistrācijas procesu pārtrauc un iesniegtos dokumentus 30 dienu laikā pēc termiņa beigām var saņemt CSDD nodaļā, kurā tie iesniegti. Neizņemtos dokumentus iznīcina;
- atzīmi par reģistrācijas uzsākšanu uzskata par nederīgu, ja dokumentu iesniedzējs līdz procedūras pabeigšanai iesniedz iesniegumu par citas reģistrācijas darbības veikšanu;
- ja rodas juridiski šķēršļi reģistrācijas procesa pabeigšanai, reģistrāciju atsaka līdz juridisko šķēršļu novēršanai.