ar 5 divus izcelt glisē, var būt pagrūti.
a te nevaretu but problema,ka sim dzinejam nepietiek jaudas uz glisi izcelt so laivu,attiecigi sanak,ka dzinejs mocas,stum vilni un atrums nav?
Zaraza : - lieta ir nevis spārnos kazankai - bet tieši iegrimē !!! Spārni tikai bremzē et dod stabilumu. JO smagāka laiva - jo pareizāka viņai iegrime un labāka gaita. Es vienu savu laivu uztaisīju 72 kg smagu - gaita un stabilitāte super -- bet atkal ...tirgus pieprasa vieglas un lētas laivas. Varu uztaisīt smagu -ar pareizu iegrimi bet viņa būs dārga - - tirgus pats ieliek korekcijas ..:)))
Alumīnija laivai jābūt lielākam ātrumam, ja vien nav kaut kādas dīvainas formas :D
Dsks tas ieraukšanas režīms ir pilnīgi visiem iekšdedzes dzinējiem BET 21 gadsimts ir blondīņu gadsimts - - diemžēl...... lielākā daļa tikai zin kur jāielej degviela un zin autoservisa numuru .Ar to arī beidzas zināšanas par auto. Un vabūt arī nemaz nevajag.... Padomju laikos visi bij mehāniķi,elektriķi,celtnieki utt :)))
Sanāk tad tā ka ar gumijnieci ies ātrāk nekā ar alumīnija vieglu laivu ar ķīli ?
Vispār jaunu motoru vēlams pirms laišanās dīķī pāris stundas padarbināt mucā. Noņem dzenskrūvi un ieliec, lai maļ ūdeni. Ja uzreiz laidies ar gumijnieci ūdeņī, viņam baigā slodze, ja vēl uz pilnu ručku, tiešām - var atsaukties uz turpmāko motora darbību.
Un 10km/h tiešām par maz, ja vien nebrauci pret vēju.
Un par gumijnieču vs stikšķiedru laivu ātrumu atšķirībām nav jābrīnās, tas jau te 10x aprunāts :))
spārni vecīt, spārni :) ja vecajos gumčos ieliek libresse ar spārniņiem, arī kājas daudz vieglākas un sausākas paliek un gaita ātrāka :))
Laivas formai un pludlīnijām ir baigā nozīme. Pēc paša pieredzes zinu, ka ar 2.5 suzuki krievu klasiskā "spārnotā" kazanka iet ~2x ātrāk nekā 3.30m piepūšamā bušene, lai gan, loģiski, alumīnija laiva ir smagāka un garāka...
parasti jau instrukcijas lasa, kad kaut kas jau ir salūzis, vai ir uz salūzšanas robežas, lai arī vajadzētu būt otrādi :DDDD
Nezinu,ka 4taktniekiem,bet jaunam mopedam savulaik iebraukasanas moments bija loti svarigs faktors un tas diezgan specigi atsaucas un turpmako ari max atrumu :) Nav ari info,vai sodien rupnicas notiek auksta 'obkatka' jauniem dzinejiem vai ne
kamēr es dzejoju, eerglis izteica manu viedokli pirmais! :)
uz mirkli jau gribās patestēt kas ir iepirkts :)
tr222
Hondas motoriem ir automātiskais max apgriezienu ierobežotājs, ja motoris ir pārkarsis tas neļauj iet pilna ručkā.
Vispār es tev ar jaunu motoru ieteiktu nebraukt pilnā ručkā, lai vienmērīgi piediltu detaļas. Izlasi rokasgrāmatā vēlamo peibraukšanas instrukciju.
pilnīgi jaunu nevajadzētu dzīt ručkā.... sākumā varētu nebūt maksimālā jauda, bet pamenedžē visu zemāk minēto. iesaku ar sēdēšanas pozīcijām.
Nu vakar pa ķīsi braucot 10km/h tas bija maksimums ko varēja dabūt. Jautājums paliek aktuāls vai jauniem motoriem ir kādi mehāniski ierobežotāji ? Jo palasoties ārzemju forumus tipa 5zs motori velkot uz kādiem 20km/h, varbut blefs, nezinu.
tr222 - nez, kaukā tiešām pamaz liekas...tad kad ar nomātiem motoriem braukāju, tad bija tā, ka pella piekrauta ar 2 vīriem ar 2.5zs motorīti gāja 9km, ar 3.5zs - 12km/h.
Ālandos kaukāda 4metrīga laiva un 6zs motors gāja uz 16km/h.
Vajag paeksperimentēt ar kājas leņķi un to kā sēžat tajā laivā. 2-3km/h no tā var būt atkarīgs (bet tie ir 20-30%). Ja leņķis ir pārāk mazs - laiva urbjās ar degunu ūdenī, ja pārāk liels - purns gaisā...abos gadījumos neiet...
Pirms sezonas 'parlakojam' Krim-M un ar 10hp pavecu divtaktnieku divata vakar max uzgriezas 32.6km/h pec GPS ... pagaissezon laivas grida no stavesanas udeni apauga ar tadiem ka gliemeziem,tos sezonas vidu atri notirot,grida palika loti nelidzena,viscaur ar izplestiem maziem caurumiem lidz pat metalam un virsma stradaja pret udeni ka rive,atrums tad bija max 26 km/h ...
man sajuuta, ka pella labi sliid uz leeniem aatrumiem. kaa iedod ruchkaa, taa saak stumt vilni. liekas, ka deelj apaljaa dibena (purns un pakalja gaisaa, veeders lejaa).