Bumsi
PAĻDES.Tieši par to ari iet runa!
:))
Jem 6zs divcilindru dzinēju ar 12v izeju.Gaita vienmērīga un nebūs jādomā kā eholota aķīti uzlādēt.Vēlamo ātrumu velcei var dabūt - izmetot pār bortu spaini,vai buru.
:))
šīs spoles cena ir 105 ls kājas remonts sanāks 15 ls Loģiski ja spoles cena būtu 15 ls remonts nostāsies tos pašus 15 ls/pilnīgi garām/ Smāķi un šinas izgatavošana ir process kurš prasa laiku ātrākais spoles remonts šajā gadījumā ir nedēļa
1.frēzēšana
2.šinu izgatavošana
3.3 x līmēšana /etapos/žūšana 3x 24 stundas
4. apstrāde un krāsošana
Ir vēl šāda kombene, bet Tohatsu pa 100Ls dargāks ir vērts. Varbūt ir vērts piemest Tohatsu izstrādājumam, dažs slavē šamos, bet kā i... ?
Tohatsu MFS 3.5
Jauda 2.6kw, Svars 18,4kg, Cilindru skaits 1, Integrētā bāka 1L, Elektroniskā aizdedze, Ātrumpārslēgs N-F, Garantija 3 gadi, Kājas garums - 15" (S)
un
Suzuki DF 2.5
Cilindru skaits 1
Cilindru tilpums cm 3 68
Degvielas padeves sistema OHC
Elektrostarteris -
FNR-pārslēdzējs F - N
Ģenerators 12V -
Hidrauliska pacelšana -
Distances vadība -
Iebūvēta tvertne 1 L
12L tvertne -
25L tvertne -
Tahometrs -
Tranča augstums 381mm S
Tranča augstums 508 mm L
Tranča augstums 635 mm -
Svars kg 13.0
Z.s./kW 2.5 / 1.8
Kā strādā Parsuns uz minimālo gāzi -velcējot atsauksmes nav labas.Par Suzuki tādu sūdzību nav.
Vēl vienā krievu saitā bija klabi teikts-Ar Parsun dzinējiem jūs varat doties ceļojumā tik tālu -cik esat ar mieru mājup ceļu veikt airējot :DDD
Man kādreiz bija neprāts pārdot mazo Honda 2 zs /jo bija 2 identiski dzinēji /pašlaik to ļoti nožēloju .Tā Honda /ar ūdens dzesi/ man kalpo no 1998 gada.Par jauno 2.5 zs nav tik labas atsauksmes Manā skatījumā -neizdevusies
1.gaisa dzese
2. līdz ar to skaļš
3 jāpārtaisa reduktors ja grib velcēt ar baudu
4.Tā saucamais brīvgaitas režīms ir nepārdomāts
Ja būs jāmaina tad tikai Suzuki 2,5 Bet ceru ka tas tik drīz nenotiks ;))
Bumsi
Būtu korekti ielikt aptuvenās izmaksas spoles kātiņa remontam.Tas lai cilvēki nesāktu stiept spoles,kuras varbūt pat ir lētākas par remonta izmaksām.
:))
Too Tiko no copes .Sarunāsim ka bleķiem pakaļ brauksi ceturtdien ap pusdienlaiku ,jo nepaguvu visu saklapēt Varbūt pat trešdien vakarpusē :))
Ne asakas
Hmm nu jā kkas jau likās tam Parsunam nav! Ir kāds noteikts mezgls kas nešancē! Jo abiem, jauniem cenas ir vienā kategorijā!
džams viennozīmīgi Suzuki
bums.Paldies par mantām,un vakar tika izprovētas ķeras.Lai tev veselība,un lai labi darbi sokas PALDIES.Ne asakas.
Sveiks Meistar! Cik zināms esi specs arī benzīnmotoros! Laiva 3,3m piepūšamā - Nu vo i gribas jaunu spēka ratu - man te 2 izvēlnes un nekādi nevaru izdomāt, kuram tomēr piekrist, varbūt vari sniegt kādu ieteikumu:
1 . Variants - Parsun F4(BMS)
4-takti, 112cm3, 2.9kw/4zs, 381mm (S), 24.5kg , 1.3L,F-N-R, 2 gadi
2. Variants Suzuki DF2.5
Cilindru skaits 1
Cilindru tilpums cm 3 68
Degvielas padeves sistema OHC
FNR-pārslēdzējs F - N
Ģenerators 12V -
Iebūvēta tvertne 1 L
Tranča augstums 381mm S
Tranča augstums 508 mm L
Tranča augstums 635 mm -
Svars kg 13.0
Z.s./kW 2.5 / 1.8

Tāda nu viņa izskatīsies -peipusniece
Būs 6 veidi pašlaik Sudrabs melhiors kapars misiņš Ar svina pildījumu -no vesela metāla sagataves U.T.T
āķi kustīgie, stacionārie Ar mušām ar pāerlēm Otras puses bilde nav tāpēc lieku no neta nosūkto


Avārija Cormorānam Būs vien jāštuko Risinājums jau ir Tagad tikai jābūvē :DD

Salmo Adrenalīns gatavs Tuvāk papētot nācu pie secinājuma -inženiera doma ir bijusi laba -izpildījums švaks Redzamas lodējumu vietas -neprecīzas gultņu sēžas vietas /lociņam/ u.t.t.

Vecais Abu cardinal gatavs rīt būs pie Ginta
Pldies rīt būs līdz Bet es Tev iedošu dažādus ne tikai no rubļiem klapētās karūsiņas-vienmuļi savādāk iznāk :DD
Atsperes tomēr uztinu analogas orģinālam Savādāk manā skatā palaišanas poga bija par stingru .
To bums: Kā prasiji atgādinu pa bleķiem.
Tica Rīt būs Bruņinieku 43 Orjentējoši ap 12:00

Labi jāiet čučāt rīt vajag Sienāzi gbrubitj :DDD
