muļķības- eļļa jāmaina pirms braukšanas neviss stāvēšanas!
Re, re- zapītim švakāks motors- neceļ glisē!!!
:DDD
Sagitario:)) Nr1 ir ievietots!
Gati- ja sekot ražotāju ieteikumam un Urmaasa pieredzei, tad labāk maini rudenī, jo vecajā eļļā, tai savu darbiņu darot, ir skābes savairojušās, kas motorīša veselībai par labu, protams, nenāk. Vēlu čaklas rokas! :)))
ielej vēl pa korķītim uz katru nāsi.
Gatis
Noteikti sameklē korķus un izlaid ūdeni no dzesēšanas sistēmas. Ja to neizdara, tad pavasarī pēc piešķilšanas mēģinājuma sāk ar dzinēja bloka maiņu(ir reāli piemēri ar baylaineriem).
Gati
Vispār no ražotāju puses tāds ieteikums esot.Pats to nekad neesmu darijis.Vnk pavasarī nomainu eļļu un aidaaa:))
tere,
par iebūvēto dzinēju ieziemošanu - vai ir nepieciešams mainīt eļļu motorā un kājā? tada pretrunīga informācija visur pieejama
Laiva ar riteņiem - variants:
Vairim: JA motors tiek turēts vertikāli, ūdens neiztek pats no kājas ārā?
Visa problēma ir kājā, tur sakrājas ūdens un pie sala .......
Sapratu ka Pirāc par savu motoru interesījas kam esot 4 cilindri nevis 4 taktis. 4 cilindru verķi vannas istabā iezomot jau būtu māksla :D
Par ziemošanu.
Vai ta sals motoram kko var nodarīt? Ūdens tak no dzesēšanas sistēmas iztek un pārējais jau salā neizplešas.
Vai tomēr ir kkas ko neesmu uztvēris?
Domenik , bet man jau arī ir mazais motoriņš 2,5 z/s , tikai četrtaktnieks .
Salīdzinājāt 4 cilindru motoru ar 4 taktu pārnēsājamo šujmašīnu :)
Es arī iztukšoju bendžu no karburatora, iestumju siltā koridorā un mana ieziemošana ar to beidzas :D
Nezinu cik tas pareizi , bet pagājušo ziemu es savu četrtaktnieku noliku siltā vannas istabā un miers , pavasarī uz otro rāvienu pieleca un tā arī braucu visu vasaru bez bēdām .
Paldies, sapratu.
Все, что изложено ниже, имеет прямое отношение только к двухтактным лодочным моторам.
Man zem "kapota" vieni vadi. Nezinu, pie kura gala ķerties klāt. Viens ir skaidrs - ieziemot vajag - būs jāvelkās uz servisu, kamēr vēl nav uzsnidzis, jo treilerim ziemas riepas nav bijusi doma likt virsū :D