Urmaas
Vai tik tas nebij tai reizē,kad žāvējām visu tava maka saturu:)
Sienaazis
Paņem veco un aizej uz autoveikalu.Pāris gadus atpakaļ ,copes radinieka motorītim ar bij šaize.Autoveikalā nopirku sveces pēc kataloga.Kā izrādās,tad šamās derēja no toyotas.
:))
Kādu sveci var likt mazajam suzuki 2,5 ZS, kur to nopirkt ?
Paldies! tajā lapā ir tas, kas vajadzīgs un arī cenas sakarīgas.
Nē, auto eļļa neder. Spec. eļļās ir papildpiedevas pret ūdens molekulu veidošanos un kā jau minēji - dilšanu.
Piemēram, man hondai īpašnieka manuālī norādīts SAE90 (80w90) GL-4 tipa eļļa - transmisijai. Es spiežu iekšā valvoline outbloard 4T eļļu - nekādas problēmas.
It kā jau jā..."parastu auto eļļu" ar tādiem viskozitātes rādītājiem kā vajag, var benzīntankā nopirkt 3x lētāk...
jo RUNĀ, ka outboardu eļlām ir visādas piedevas pret dilšanu, pret mitrumu, pret mazām zivīm un sliktu laiku... :))
Eļļa paliek eļļa, galvenais, lai būtu pareizie parametri - lietotāja manuālī rakstīts, kāda jālej iekšā. Firmas nosaukums nenozīmē, ka eļļa uzreiz būs cita sastāva, vēl jo vairāk, ja uzliek tikai savu zieģeli virsū.
e, iesakiet labu bodi kur mazajam merkūram motora un transmisijas eļlu nopirkt? Sezona cauri, laiks mainīt.
Pag. gad. mainīja servisā, dārgi un nepatika attieksme.
e-Boatā esot suzuki eļla, tā jau merkūram nez vai derēs...
urmaas - nu tāda man "konstitūcija" - līdz 1.5m viļņiem viss turās iekšā normāli, a kā iet pāri, tā es kļūstu par iebarotāju...domāji, ka saulčos luču daudz tāpēc, ka tur grunts akmeņaina? nu nu, domā vien... :))
Daddy_i
Kāpēc tik rupji.:)
Pārvērst kuņģa saturu zivju iebarojamajā!
:DDD
ērgli - tādos tu arī neielaistos iekšā, jo jau pie krasta plīstošajos viļņos tev laiva būtu pilna ar ūdeni :))
a jūrā, okeānā, ja viņi neplīst 2m nekas nav, tik izvemjās ik pa brīdim un copē :))
dažām laivām ir norādīta viļņu klase. BUsh 360 ir teikts 2m viļņi. es gan laikam tādos nelaistos iekšā, bet ar ko tik velns nespēlējas :D
Vai nevarētu ieteikt gumijas laivu lieliem ezeriem (teiksim Lielais Baltezers, Ķīšezers). Man interesēja tās garums un balona diametrs. Laivu es pārvadāju mašīnas bagažniekā tādēļ meklēju visoptimālāko variantu. Teiksim ar Dulkan 290D ir iespējams lielākos viļņos (vējš apmēram 5m/s)pacopēt ezerā. Motors ir Honda 5zs.
Aiwa, sabāzt visu esošajā korpusā ir pagrūti. Vienkāršākais variants ir shēmu savākt atsevišķā kastē un ieslēgt ķēdē starp akumulatoru un motoru. ātrumu regulēšanu esmu izvietojis turpat kastē iestrādājot potencipmetru. Atpakalgaitas ieslēgšanai divi divpolīgi releji (auto), strāva tomēr pie 30A, parastie slēdži tādu strāvu netur. Esmu ar šo sistēmu copējis pusi vasaras un tikai spiningojot, respektīvi ar ļoti biežim pārbraucieniem. Secinājums, ka ātruma regulēšanas pocim jābūt tomēr motora rokturī, kā arī ieslēgšanas/ izslēgšanas/ reversa tumblerim kaut kur tur pat netālu. Uzsals, beigsies vaļējo ūdeņu sezona, varēs ķerties pie pārbūves. Jaudas ķēdē, liekas, ka jau rakstīju, es ieliku četrus lauktranzistorus IRF804, drošībai pret polaritāšu sajaukšanu (visi saslēgti paralēli). Svarīgi! Vadu diametrs 6mm2, visi savienojumi pārlodēti, esošo slēdzi mest labāk ārā un savienot slēgumu pa taismo ar motoru. Katrs liekais, sliktais kontakst, lieks vada garums dod sprieguma kritumu un samazina motora jaudu un lietderības koeficentu.
AndriABC, vai vari nedaudz pakomentēt par to regulātoru! Kā fiziski labāk pieslēgt un kā nodrošināt reversu, lai nav liekas detaļas ārpuss esošā korpusa??
Pateicos!
micuks
ok skaidrs paldies!
AKB ir akumulatora baterija
Visa zemāk minētā teorija ir laba lieta, bet reāli neatkarīgi no AKB tipa (ja vien nav profesionālais) 3-4 gadi un būs beigts. Tam pamatā ir mūsdienu AKB tehnoloģijas-kvalitāte un mazais ciklu skaits. Tāpēc es neieteiktu saspringt ieguldot līdzekļus AKB un lādētājā.