Jā jau sākās runas par degvielu , tad aizbrauciet uz Ezeri , apstājaties ceļa malā , un pavērojiet kādi benzīnvedēji braukā garām , tad arī zināsit kura degviela ir labāka lejot no viena un tā paša krāna .
daddy-j, par degvielām. VTT (viena tante teica), ka Statoils lej benzīnu savā "benzovozā" no tā paša krāna, no kura viņas pārstāvētā tankštelle, tikai ar to atšķirību, ka Statoila šoferis savā mucā iepidžina piedeviņu. Nezinu, ticēt vai nē...
ir redzēti motori uz trima nomaiņu. Tas mezgls maksā cienījami un nav paredzēts kratīt pa LV ceļiem. 50nieku 3 gadus vadāju uz ķepiņām, nekas nenotika, taču ar smagākiem dzinējiem nevajadzētu riskēt.
daddy, doma bija par to smērvielu dabūšanu... Neba speciāli laivu motoriem atsevišķi tirgos, izņemot laivu bodes utt. Jebkurā ,piebildīšu, normālā DUSā vai autobodē, vajadzētu būt pieejamām atbilstošām smērvielām.
Un ja motorītim pierakstīts HYPOID gear oil (type SAE 90), tad pilnīgi vienalga, vai tā eļļa ir zālespļāvējam , forvarderim, vai šujmāšīnai...
Kāds šitos brīnumus lieto?
Nē, pārfrāzēšu jautājumu - vai kādam ir kaut kas slikts noticis, ja šos nelieto?
Arī esmu domājis par šiem fiksatoriem, jo oriģinālais ir smieklīgi mazs un plecs niecīgs, bet ja tā padomā, tad motora svars, kas paceltā veidā ir otrpus kājai varētu būt pietiekams, lai visa tā uzparikte būtu so-so līdzsvarā.
sagittario - vot nesaprotu šito padomjlaika piegājienu eksperimentēt, kad nekā nebija, bet visu vajadzēja... :)) jā zinu, ka jawa līdz tankam var aizbraukt, ja bākā ir bišķi benzīna, kuram piešauj petroleju, dīzeleni, acetonu vai dajebkuru citu degošu šķidrumu, mainās tikai dūmu krāsa :))
Bet šodien man motorzāģim ir sava eļla, zāles pļāvējam sava un laivas motoram vēl cita, jā, plaukts pills ar kanniņām, bet galva nesāp, ka kapeiku taupīdams ceineri pazaudēšu :)
tāpat par degvielu - ja bāka tukša, tad protams, jālej, kas ir, bet degviela no degvielas atšķirās pat par 3l uz 100km...
Ko sakat par šo variantu lai pasargātu gan transi gan dzinēju no laušanas? Diezgan parocīga lieta, un viegli gan uzstādama gan aizņem dikti maz vietas.
A. god. Brīvkalna k-gs tak pats atzīst, ka satura atšķirības ir sekundāras pret šiltēs rakstīto. Visas smēres un arīdzan degšķidrumi palielam nāk no no viena un tā paša katla, tikai katrs fasētājs uzliek savu izkārtni. Visu nosaka burtiņi, kuri apstiprina atbilstību attiecīgajam standartam. Varbūt šajā brīdī kļūdos un Viepļa k-gs jau ir tapis sarkans!... :DDD
Vēl labāks ir variants dzinējiem bez hidrauliskās pacelšanas ir tāds, kad atbalsta regulējamo daļu aizstāj ar kādu garu amortizatoru, piemēram, CRV bagāžnieka vāka anortizatoru un transportējot dzinēju nebloķe. Pa LV lieliskajiem ceļiem ļoti pietaupa tranci pūšļiem un līdzīgām laivām.
Maldīgs ir priekšstats, ka dzinējiem ar hidraulisku pacelšanu ir atbalsta "ķepiņas" kuras lietot transporta laikā. Tās ir paredzētaS TIKAI hidraulikas remonta gadījumam, lai ir uz kā atbalstīt dzinēju. Pārvadājumi, izmantojot šis "kepiņas", mēdz beigties ar līkiem "štokiem" hidraulikai.
Veiksmi izvēlē un bez pretenzijām uz absolūto patiesību.
Kur tuvāk Talsiem var dabūt laivas motora (Yamaha 2,5) un transmisijas eļļu, vajadzētu pavasarī mainīt abas, bet pusotra litra dēļ vazāties pa Rīgu negribas, iznāks pārāk dārgs pasākums. Un auto vai moto smēres arī negribas lietot, kā saka, dosim ķeizaram to, kas viņam pienākas, lai gan varbūt atšķirība bieži vien tikai šiltē un cenā.