Ja Tu ieraudzīsi motoru ar L kāju tad uzreiz sapratīsi ,ka tā nav domāta tavai laivai :DD
Paldies par padomiem!Pašam ar likās ka S kāja vajadzīga.Ārzemēs tik samērā mazs piedāvājums ar S kājām.
Savam progresam 4 biju uzkrāvis 50 Hp 4 cilindru merkūru. Motors strādāja kā pulkstenis, bet kāja bija garā - laivu nestūma uz priekšu,skrūve kūla ūdeni pa apakšu, uz glisi 2 večus knapi cēla. Braucām 4 gab, katrs pa 100 kg, kaifa nekāda, knapi stūma uz priekšu. Uzliku suzuki 30 HP - cita dziesma un bauda.
Rezumē - izmēram tomēr ir nozīme.....
Īsā kāja - 381mm, garā 508mm....
Ņem palīgā metrmēru un sāc mērīt :)
Ptfu domats bija otradi :) es domaju ka s ir jahtam
Viennozīmīgi S .Garā kāja(L) domāta jahtām.
es ar kaukādu progresu braukāju ar S kāju, bet vai tas bija progres4 - kas to lai zin...var tak tranča augstumu pamērīt
fish esvispār ieteiktu tev mazo kāju jeb S . Reti kurai laivai pielāgot var garo(izņemot kuterus,augsto bortu laivas). Kazankai un progresam der īsās kājas.Ir pārbaudīts. Ja garā - Tad sākas lielas prolēmas . Jāpaaugstina pakaļas borts,tas jānostiprina lai nenolauž utt... - un tas ir sarežģīti.
Man liekas kal kaju vajadzes sim!
Jautājums zinošajiem.
Kāda tipa kāja matoram S vai L vajadzīga ,lai pieliktu Progresam4?
Dziļizlādes akumulatori un slodzes akumulatori ir viens un tas pats.
par tiem 100 un 200% jums ne pavisam nav taisnība, sevišķi uz laivām.
emmm man laikam bik sapisa prātu :D kāda atšķirība ir starp diļizlādes un slodzes akumulātoru?!
jā jā, bušā jau nu točna, veči, kas ar līmes podiem pa cehu staigā (ražotāji), neko netirgo...
a tā "būtne burvīgā", kas tirgo pie galdiņa, arī ir pie visa vainīga, ka tādas cenas :DDD
Ražotājs droši vien, ka daudz nepelna. Pelna pārdevējs, kurš uzgriež cenu un skatās lai visur tās būtu aptuveni vienādas. Ja paraktos dziļāk, tad nebūtu brīnums, ka ražotāja veikalos cena arī ir uzspiesta. Vai nu tirgosi pa mūsu cenu, jeb mēs Tavu mantu neņemsim un netirgosim.
Pilnīgi piekrītu Bralitim.Ražotāji nepelna ne 200 ne arī 100%.Un tikai jāpriecājas,ka kāds kaut ko ražo,jo tas nu galīgi nav viegli.
Pircēji arī ir dažādi.Ir tādi,kas grib komfortu un aizbrauks tepat uz veikalu nopirkt labu laivu.Ir tādi,kas pameklēs internetā lētākus variantus vai pakaulēsies un nopirks.Bet ir arī kapeikpisēji,kas pusgadu vaimanās par dārgām cenām,visus ražotājus un tirgotājus aptaisīs un beigās nopirks lietotu pēdējo sūdu par kapeikām un nekad nebūs laimīgi.
Bet kā ar Poliju?Te tāds kolēģis Kmza teica,ka bieži brauc uz Polijas copes veikaliem un visu ko var atvest.
90 % materiāls tiek ražots ķīnā . Visa Amerika pērk laivas - tipa mūsu B un D. Teicu jau - materiāls viens un tas pats , atšķirība ražošanas izmaksās - bet mums viņas ir neadekvātas mūsu darba spēku izmaksām. Jābūt tiešām daudz zemāk. Cita lieta - kvalitāte. Varu laivu uztaisīt pa 150 Ls bet labā kvalitātē ar 3g garantiju pa 240 Ls , Bet tiklīdz lēto variantu izvedīsi aiz vārtiem , garantiju vairs nedošu :)))) Es strādāju kā ķīnietis . Gribi lētu laivu - lūdzu .bet bez garantijām un kvalitātes . Gribi normālu vai augstas kvalitātes - tas jau ir dārgāk un garantēju .
Lāčuk ja kaut reiz būtu pats kaut ko uzražojis tad saprastu to virtuvi.Tur ir tāda izdevumu un problēmu jūra !!! Bet to visu atsver prieks par radīto produktu :) Ražotājs mūsu valstī pelna % -āli ļoti maz. BET ilgstoši un stabili. Izaugsme ar ir daudz lēnāka kā andelē - bet viņa ir visu laiku . protams ja mīl savu lietu :)))
jā, pelēm arī vienlīdz labi garšo...vēl tik nav līdz galam izpētīts - vai viņām tā plastmasa garšo vai neizmazgātās zivju gļotas...pētījumi turpinās :DD