atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

kristsKG 03.04.12
un man dviinju maasa :)))
sagittario 03.04.12
Andrisandris- respekts katra viedoklim. Kā sacīt jāsaka, vienam māte, otram kleita, bet man meita!!!
:DDD
Veči, man šajā sakarā ir savs viedoklis, par ko es arī padalījos ar citiem. Nenoliedzu ka katram ir dažādas piekšrocības.
sagittario 03.04.12
Andrisandris- nu, re! Atkal KristsKG pasteidzās atbildēt manā vietā! :D Es nebūtu mācējis pateikt precīzāk!
Lai paplašināti uztvertu manu iepriekš teikto domu, pajautājiet Aiviss vai V.S.O.P. Es viņu piegājienu esmu uzstādījis kā programmu.
fish1 03.04.12
2 coplietudraug skaties PM
kristsKG 03.04.12
iz dzīves... sāku es ar elektro motoru (pirktu kopīgi ar bračku) pirms kādiem 6 - 7 gadiem (kalpo vēl joprojām ļoti labi). Vēlāk palika drusku brīvāk ar naudām un pagājušogad iegādājos benzīnieku Suzuki 6 zs, bet vienalga visbiežāk lietotais motors bija elektromotors, jo 70% gadījumu braucu uz ezeriem, kur ir benzīna motoru liegums. Vajag divus, bet, ja nevar pacelt abus, tad jāsāk ar to, ka jāizvērtē, kur biežāk copē :). Neapšaubāmi ir jūtama atšķirība starp motoru jaudām, īpaši to jūt lielākos ūdeņos vai kaut vai velcējot pa Lielupi. Elektromotors kopā ar pūsli un lielu vēju bez speciālā aķa nozīmēs visai ātru ķeršanos pie airiem (sports arī nav slikti :)), toties seklās, aizaugušās vietās, kur svarīgi biežas apstāšanās, klusums u.t.t., elektromotors būs daudz ērtāks.
sagittario - līdz šim man nav bijusi vajadzība kombinēt gan vienu gan otru motoru.
fish1 03.04.12
Iegādāšos laivas motoru 40-60 zs.
2 vai 4 taktu.
Īsā kāja,starteris,trims,distances vadība.
Šrotu nepiedāvāt.
sagittario 03.04.12
Lāčuk, katram darbiņam savs instruments. Tikai krievam ir divi universāli jebkuram darbam- zubila i kuvalda! :)
KristsKG Tev uzrakstījis labu atbildi. Vairis30 un Andrisandris arī nemelo. :) Vienīgi Andrisandris sludina sliņķa morāli. :) Gudri vīri kombinē abus motorīšu veidus. Lai Tev izdodas!
andriskkk 03.04.12
šķībi liekot tam motorītim nekas nenotiks. Uzglabāt ilgu laiku nav ieteicams horizontālā stāvoklī, bet transportēt... nekādu problēmu, galvenais uz paredzēto pusi jāliek, lai eļļas noplūdes nav :)

Pūslim tomēr elektromotors nav labākais variants, bura ir liela, uznāks vējš un varēsi airēt, līdz putas sāks pa ausīm nākt :)))
Lāčuk. Man ir bijuši tieši tādi paši pigori kā Vairim. liec kurā ātrumā gribi, bet vējš dara savu un pūš kur grib. Ar airiem sanāk ātrāk. Nav tās švunkas tam e-motorītim. un tad vēl tā akum. bat. staipīšana, lādēšana... tas derēs ja dīķis ir pie mājas. Bet tā kā mans makšķerēšanas diapazons ir plašs, lietoju benzīnieku yamahu 4hp.Pilnībā apmierināts. E-motorītis tagad stāv nolikts stūrī apaudzis ar zirnekļu tīkliem, bet akum. bat. jau tuvu savai pēd. stundiņai.
kristsKG 03.04.12
to lacuks007. īstenībā Tev pašam jāapdomā, kur biežāk makšķerē/spiningo. Ja tie ir ezeri, kur drīkst tikai elektromotoru (Kaņieris, Engure, Babīte), tad nu laikam elektro, ja citur, kur nav ierobežojumi, tad benzīns. 2,5zs ir ļoti viegls un neaizņems īpaši vairāk vietas, kā elektromotors+aķis. Tiesa 2,5 zs var būt par mazu lielākiem ūdeņiem, bet noteikti būs jaudīgāks par elektromotoru (tiesa, es pieļauju, ka ir dārgākā gala modeļi, kas varētu sacensties tikai tie maksās vairāk un laikam vajadzēs 2 aķus).
Vairis30 03.04.12
Lāčuk, ja tomēr vairāk copēt pa Usmu, tad ņem tomēr mazo benzīnu 2,5 hp, jo man ir gadījies iebraukt elektromotoru pilnīgi mierīgā ezerā, bet pēc pāris stundām uznāca tāds vējš ar tādiem viļņiem, labi ka biju tuvu krastam, bet ja būtu pārvilcis pāri, tad nu gan būtu pilnīgā pakaļā... Pēc tās reizes Usmā lietoju tikai benzīnnieku
marti 03.04.12
lai piedalītos satiksmē vajadzēs sertificēt vēl pirms reģistrēšanas. un beigās tas tev izmaksās dārgāk nekā nopirkt jaunu :) nu ja nu vienīgi tev padomā kas ekskluzīvs un specifisks un tas viss ir tā vērts.
porto 03.04.12
visas piekabes ir jāreģistrē. Paštaisītu gandrīz droši, ka nepiereģistrēsi
dzhams 03.04.12
Sveiki... ja izveido piekabi laivai uz vienas riteņu ass, vai viņa ir jāreģistrē CSDD? Ir kāds saskāries ar šo lietu?
lacuks007 03.04.12
Sonakt izlasiju 100lpp... Tapat ir dilemma.... Itka garus gabalus man nevajag braukt, bet dazreiz uz Usmu ar patik aizlaist. Tapec dilemma joprojam 2,5 vai normals elektro....? Masina man tiesam maza to Gintsgg zin:) un tapec nav daudz vietas kur vel benzina dzineju vadat... Gulus kka tomer negribas! Bet izmaksas pilnas elektro ir vienadas ar 2,5.... Blin ko lai dara :D minus ir viens liels ka usma nav kur uzladet aki! A ja izbrauc uz dienam 3 pasvaki! Bet elektro ir daudz klusaks.... Eh nezinu! Jameigina pabeigt cabriolets un jatirgo laikam nost! Un janem 5 hp :D
fish1,
visām Padomijā ražotām laivām ir S traņči (370 - 390 mm), jo gluži vienkārši bija motori tikai un vienīgi ar tādu kājas augstumu.
Ja kādreiz gadās nopirkt lētu motoru ar L kāju, tad es varu palīdzēt ar traņča uzcelšanu no S uz L. Bieži vien ekonomija var būt 2 - 3 reizes lielāka nekā maksās traņča uzcelšana, jo ir daudzi čibriki, kas aiz neziņas kur likt garkājainos motorus tos par kapeikām tirgo nost.
bums 28.03.12
Bet to kājas garumu es regulēju kā man tīk Pamēģini to izdarīt benzīnniekam :DDD
daddy_j 28.03.12
bums beidz, elektromotoriem visiem ir garā kāja :))

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs