Jesska: Tu vari piekraut pilnu laivu ar akumulatoriem, aizbraukt Burtniekā līdz vidum un atpakaļ airēt elsdams, pūsdams, ja tas (elektromotors) kas tērē akumulatoru jaudu ir neekonomisks. Bet var arī paņmet 130Ah aķi un elektrmotoru ar jaudas resursus saudzējošu tehnoloģiju un velcēt visu dienu bez bēdas ;)
Lizzy
Stulbs jautājums
Cik akumulātoriem ir jābūt laivā lai pavelcētu veselu dienu pa tādu ezeru kā Burtnieks, Rāzna:-)?
Cik tas sver?
Ja traucē troksnis, var taču pleijeri ar austiņām uzlikt:-)
Taisnība!
Man paredzēts pa upi.....
Lizzy:DDD -labi teikts!
Ješka mums ir ekstrēmists! :D Man ar' viens draugs vienmēr mēdza teikt: "paredzi ļaunāko, tad vienmēr būs labāk!"
daddy: elektromotoram jaudu nemēra z/s :) un tā pamatfunkcija ir velcēšana nevis laivas pārvietošana. Tādēļ objektīvi salīdzināt benzīna motoru ar elektromotoru ir pagrūti. Te ideāls piemērs ir pie komforta pieradušie ASV makšķernieki, kam uz laivas ir gan benzīna motors, gan elektromotors, - ar pirmo aizbrauc kur nepieciešams, ar otro velcē pa noskatīto vietu, vai brauc nelielus attālumus piemēram vietās kur svarīgi ir neizbiedēt zivis utt.
Tīri no personīgās pieredzes un sajūtām, mani tracina velcēšana ar tarkšķošu benzīna motoru :))
Bet tas aķis (kurš izbeidzas salīdzinoši ātri)tāpat kaut kur jāliek....
Vismaz mana izvēle par labu benzīnniekam krita jaudas/cenas/kopējās masas/ dēļ .
Lizzy
Un kas tad ir benzīna motoram...teiksim 2,5-5Zs.....benzīns, kurš izgaro.:-)
Kaut vai ieceļot stabilajā laivā ir jāpaceļ ~20kg, bet kaniņa ir plastmasas, kura pat ja nokritīs nesaplīsīs. Akumulātors diez vai nesaplīsīs.:-)
Labi tas nu tā...:-).
Es neuzskatu ka el motors būtu labāks, lai vai cik jaudīgs. Viņa priekšrocība ir mazos ezeriņos. Cita lieta ja lieto kopā ar benzīnieku, stabilā laivā....:-).
jeeska: Nav runa par nestabilām laivām vai gļīrīgiem makšķerniekiem kas krīt ūdenī ar visu ekipējumu. Pēc būtības elektromotoram nav nekā, ko tas atstātu ūdenī vai gaisā... :)
Lizzy - bet mīnusi - mazā jauda (0.5zs pret 2.5zs un vairāk), čakarēšanās ar aķu lādēšanu un resurss, kas "turp" vienmēr pietiek, bet atpakaļ - nekad, tomēr lielāki manuprāt :))
Lizzy
Nu Tu gan gvelzs...īpaši ar velcēšanu un ekoloģiju:-).
Kas ir bīstamāk, ja ielīst ezerā 5l benzīns, vai tiek noslīcināts akumulātors ar skābi un svinu:-)
daddy: ir jau elektromotoram vēl daži plusi: klusāks, dabai saudzīgāks, vairāk piemērots velcei, mazāk izbiedē zivis utt.
daddy_j, Tu tokš' esi viens nihilists!!!
:DDD
nu tas jau pasham jaaskataas kur taisaas copeet. Vairums jau praktiski ir atljauts ar benziinieku braukaat :)
elektromotora vienīgais pluss, ka šo var lietot tur kur benzīnnieku nevar, āa un benzīns viņam nekad nebeidzas...a citādi - vieni mīnusi...
Nu degviela neaiznjem daudz vietas, viena 2l pudele :D Vairaak bija domaats Laachukam viss tas rakstaamais :) usmaa kaa reiz buutu normaals benziindzineejs nekaa elektro, kaa nekaa nav nekaada mazaa pelkjiite :)
kkeda- benzīns ar' var izbeigties! :D
Piekrīti, lūdzu, ka viss ir atkarīgs no mērķiem un uzdevumiem, kā jau iepriekš runājām...
Protams kad labaak ir panjemt vienreiz benziina motoru nekaa elektrisko. Nezinu kuraa vietaa tev vinjsh daudz vietas aiznjem, jo taapat elektriskajam ir akjis jaastiepj liidz utt, tas pats vien sanaak, un ar benziinieku vareesi justies droshi kad akjis neizlaadeesies :D pashi braukaajam ar yamahas puusli 310 un ar yamaha 4hp motoru - viss apmierina, gan velcet var utt, tur labi zemos apgriezienus, un ir kluss. Visu var salikt mazaa mashiinaa nolaizhot aizmugureejos benkjus. Degvielas pateerinjs kaut kaads 0.8 - 1l sanaak 1h
KristsKG- ta' jau mēs tākā radinieki sanākam!...
:DDD
2.5(4takt) motorītim uztaisīju "stoiku" pēc saviem izmēriem, varu ievietot motoru ar visu "stoiku" auto aizmugurē starp benķiem. Iznāk tā slīpi...
Citas pieredzes nekādas, jo motoriņu iegādājos nupat.