muno Tu jau te nostāstiji visu kā no grāmatas :) Tādas lietas notiek sevisos (pats esmu servisa meistars :)), domāju reti kurš no foruma par tādiem ir dzirdējis un vēl mazāk redzējis :)))
apgriezienu skaitu jebkuram iekšdedzes dzinējam, kuram ir svece, indukcijas spole, etc. var mērīt ar indukcijas tahometru. Strādā tāds verķis vienkārši, tiek skaitīti impulsi no svečvada. Dzīvē tas izskatās kā sērkociņu kārbiņas lieluma kastīte ar displeju. Šādi mērītāji mēdz būt arī ar vairākām funkcijām, motorstundu uzskaite, apgriezieni, iespējams programmēt servisa ciklus. Ir otrs variants, tādus izmanto dīzeļdzinēju apgriezienu merīšanai, tiek skaitītas eksplozijas cilindros kad aizdegas degmaisījums, šādas iekārtas izmanto automobīļu TA stacijās. Nu un protams ir arī varianti kad tiek mehāniski mērīts apgriezienu skaits uz vārpstas. Man ir arhaisks tahometrs ar ko var mērīt apgriezienus, piemēram elektrodzinējam. Izskatās pēc kabatas pulksteņa un tikšķ. Starp citu mēra precīzi. Nu kaut kā tā.
zāģis no rūpnīcas nāk atregulēts tā lai nenokautu,pēc pāris bāciņām jāved atregulēt,ja grib strādāt profesionāli,ja ābelēm zarus izzāģēt,tad var nevest.pie karbiņa pašam vispār nau ko meklēt,izņemot tukšgaitas skrūvi (T),bet tas jau laikam ,kā daddy teica priekš lohiem,kārtīgi veči paši regulē un maina zāģus ,kā zeķes.
ar "vibrācijas" frekvenci jau arī nosaka apgriezienus, katrs "pukšķis" ir 1 apgrieziens :) Tikai tā var normāli noregulēt tukšgaitu un maksimālos apgr. atbilstoši specifikācijai.
Bet "profesionāļi" jau regulē "uz ausi" un specenes un manuāļi ir rakstīti lohiem :)) tas starp citu arī uz laivu motoriem attiecas
Karlis5, es biju izstādē, pa pārdesmit latiem lētāk nopirku suzuku 2.5. Mans frends arī bija, līdzīgi nopirka merkūru 4.
Bet vispār izstāde bija - :) skāba, lai neteiktu vairāk. Pāris makšķernieku stendi, 1 mednieku stends ar 3 šaujamajiem un izbāztu lāci, Ray Ban briļļu stends un pārējais - laivas, motori, moči, veļļuki. Tūrismam nebija nekā (es domāju Ceļotāja vai Garda tipa mantiņas).
Vārdu sakot, man personiski nebija ko darīt, izņemot paklausīties, ko suzukists stāsta.
Ā, varēja pablenzt uz slaveno liepājnieka laivu.
-d.
Vienīgi ja mērija vibrāciju. 254 ručkās bija bukses un 12000, bet 354xp jau atsperes un 14000 apgriezieni.
Nu tad nezinu ko viņš tur gribēja atrast :)
Man tas bija 254-am husim un 450 štīlam-it kā jau diezgan profesionāli.Bet cik atceros,mērītāju lika zāģim uz augšējā vāka.Pie velkošās zvaigznes neizjauktam nemaz nevar pielikt,vienīgi varbūt apgāžot otrādi?
karlis, kaut kur manīju coment, ka cenas esot bijušas bez maz vai augstākas kā bodē... vai joks? nezinu....

Liek pie velkošās zvaigznes tahometru un mēra apgriezienus. Kad vedām uz apkopi vecis kategoriski pateica, ka profesionālos zāģos neesot ko mērīt.
to:chyrka ģenerātors ir honda BF5A4SBU, cena pie mums 840 Ls, bezģenerātora 815 Ls
Vai kāds bija Ķīpsalā uz laivu un motoru izstādi? Izstādē bija piedāvājumi un iespēja iegādāties laivu un to motoru ar atlaidi? Nesanāca pašam aiziet uz izstādi.
Esmu pircis gan zāģi,gan krūmgriezi-regulēja abus-pieliek klāt kaut kādu mērītāju(domāju- vibrācijas).Aizved un paprasi lai pamēra-varbūt huši nemaz neiet ar pilnu furcuku.Tas Tukumā.
Starp citu, uz mata tādus pašus motorus kā Parsun tirgoja arī kaut kur Kurzemē. Kā izspļauts, tik nosaukums bij cits :)))
Pirmo reizi dzirdu tādu brīnumu :) Mums viņi bija 8 galīgi jauni un neviens 3 gadu laikā netika nekur vests.
Par Husqvarnu nav taisnība-jaunam zāģim pēc 10 izstrādātām bākām darbnīcā jāpārregulē karbulis-uz lielākiem max. apgriezieniem
Ar cunami tur visa mašīnbūve sagāja sviestā :)
ginca,
viens vecis agrāk veda Parsungus uz Baltkrieviju,
kamēr no Rīgas ostas līdz Minskai tika, tie motori vairs nestrādāja. Un viņi pat netika izpakoti !
amucis,
Japāņi Taivānā ražo mazos motorus līz 15 HP, pārejos pie sevis. Pēc cunami SUZUKI bija problēmas ar piegadi, jo daudzas detaļu rūpnīcas nestrādāja.
amucis,
jā, kātad, Ķīna jau sen nav pasaules lētakā zeme.