vai tik tiešām eļlas sastāda tik lielu izdevumu daļu jūsu budžetā, ka nepieciešams čakarēties mekslējot dajebkādas lētākas alternatīvas, tad jau cepumu droši ka graužat 3 graudu un komandorhektorveidigu uzdzerot valteralu:)
Zogs,
tev tak ir jauns Veteroks, vai kā viņu tur sauca, un urmaas tak tev uzrakstīja, ka kamēr tev motors ir jauns tev ir jālieto laivu motoriem paredzēto. Pērc jebkuram citam brendam paredzēto. Eksperimentēt varēsi sākt pēc gadiem trim vai vēlāk.
Nu tas tak skaidrs!
Runa par doto SAE 30! Motoru instrukcijās ir doti eļļu parametri... piem. SAE 10w-30 . 25w-40 pēs sae gradulācija, pēc API - SE,SF,SG utt.... tad nu minētie SAE 30 atbilst, piem. SG Tad nu kā sanāk? Tie ģeld laiviniekam arī vai tomēr ne?
Zogs
Reduktoram iesaku izmantot tam paredzēto oilu.Motoram,kamēr jauns,ari iesaku izmantot tam paredzēto oilu.Tad kad motorītis būs krietnu laiciņu kalpojis,tad nekas ari slikts nenotiks ja izmantosi kautvai 10w40.
:)
Paldies par skaidrojumu par Hondu
Par eļļām! Kādu laiku atpakaļ, tepat sadaļā, uz jautājumu par eļļas iegādi, neapdomīgi noklaigāju: pilnas bodes un DUSi ar dažādām eļļām! Kāda šķirba, zālespļāvējam, minitraktoram,auto, moto...
Tad nu šodien nonācu pārdomās.... patiešām, vai tas pats SAE 30 ,kas paredzēts piem. zālespļāvējam un citiem iepriekš pieminētajiem rīkiem, der arī laivu dzinējiem? Khmm... Tas pats 4 taktu jau ir...apgriezieni arī robežās... Cikus produktus pētīju, nevienam nekas nav minēts par laivu motoriem, toties variācijas par citu veidu tehniku mainās, kā nu kuram brendam, sniega močus ieskaitot...
Saprotu, transmisijas eļļai ir nozīme, tai klāt pretputošanas līdzekļi, bet motoreļļai? Kaut kas man te neštimmē!
Ko sakait ,viedās galvas?

Tad kad iet gaitā ar lielo dzinēju šie atrodas virs ūdens......
Ideja interesanta, bet...
Diez kā tie motorīši jūtās, kad kuģis iet pilnā hodā? Un kādu iespaidu tie atstāj uz gaitu?
Man ātrums pie WOT ir pāri 50km/h, cik ilgi tie štrunti diez turētos.
Rekur laba štelle...uz vienas stūres abi dzinēji liekami...

to: mmartins
Viens bez lādēšanas, otrs ar lādēšanu
tik mucaa vajag tekossu uudeni, savaadaak buus jaaremontee:)
Honda BF5A4SBU ir ar iebūvētu ģeneratoru.
Obkatku jāveic 3 ciklos.Principā pirmā sezona man aizgāja obkatkai.Tikai otrajā sezonā sāku regulāri braukt "ručkā".Obkatkas tikai pirmo ciklu var veikt mucā.Pārējais viss veicams braucot ar laivu.
Papildus burtiņš nozīmē 12V izeju lādēšanai :)
Ginca, vai kāds cits ...
Ar ko atšķiras Honda BF5A4SBU un BF5A4SU ?
Nu nezinu , par to mucu , tas tā varētu būt , bet par obkatku pod nagruzkoj , man ir cits viedoklis , es savu motoru kad paņēmu jaunu , visu pirmo sezonu uz ceturtdaļu ručkas nobraucu , tagad motoriņš kalpo godam .
Vot tā: "Обкатка двигателя в бочке – не возможна!! Не верьте продавцам, и сервисам, которые предлагают либо уже обкатанный мотор, либо провести эту процедуру за дополнительные деньги. Ведь полноценная обкатка двигателя должна проходить только под нагрузкой, а не просто на холостых либо средних оборотах в какой либо емкости."
Tas no iepriekš minētās lapas... Bet es jau zinu, cik cilvēku ,tik viedokļu....
Viss kas par motoriem,laivām.Kā izvēlēties motoru, laivu?Motoru raksturojumi,laivu apraksts.-www.aqua-star.com.ua.Varbūt kādam noder.
valdiszarins
vis ir skaiti tikai līdz iestājas garantijas gadijums, ir bijusi rūgta pieredze, tikai ne ar motorlaivas motoru. Tagad arī degvielas čekus lieku atsevišķā mapītē visu garantijas laiku.
pa 2 stundām, no kurām viena bija tukšgaita ar ieslēgtu reduktoru, un vienu stundu līdz pus ručkai degvielu noēda aptuveni 300 gramus, velcējot ar vienu uzpildi vajadzētu pietikt stundām 6 noteikti
Deglava 50 Yamaxa gan tikai pirmo apkopi lika vest uz bodi saistībā ar garantiju pārējās drīkst pats taisīt...