aga :))) man tas litrs eļļas braucot uz Rīgu sanāktu kādi 32ls :))))))))))))))))))))) gandrīz par velti:)))))))))))))))))
Sākam atkal

Ginča, jautājums bija par būtību....
Atkal izskan termins "outbordu eļļas" ! Ta maķ ,kāda šķirba, outbordu vai iekšbordu!? Divtaktu, 4 taktu, ar zināmām īpašībām un viss! Pieņemu,ka tās saucamās outbordu ir tikai un vienīgi mārketings, ja neskaita piesauktās ,mistiskās piedevas, kā nodeva dabai! Kas,kā minēja te bumsis, iespējams ir pat kaitīga dzinējam!
ginca, tu spried kā tipisks rīdzinieks... Cik vēl ceļš uz Rīgu un laiks...
Es nevaru saprast par ko ņemšānās. Mazajiem motoriem vajag eļļu mazāk par litru. E-boatā 1L specīālās outbordu eļļas maksā 6.5 Ls, reduktoram tik pat. Laba auto eļļa nemaksā tak mazāk.
Gunāra laiva - tas ir labais :D
Īpaši piedziedājums jauks :)
daddy_j,
laivu motoriem arī ir eļļas filtrs !
Korķītis- skaisti skan, ne? :)
Galvenais, lai zem tā korķīša nav sausums!!! :D
Tas humoram, bet ar lielu nopietnību!
Motoru "kājās" vajadzētu lietot eļļu, kura ir tam paredzēta. Iemesls - parastās transmisijas eļļas sajaucoties ar ūdeni "uzputo" un pārstāj strādāt, speciālās nepārstāj, blīvslēgi nav mūžīgi + regulārās T svārstības, svīšana. Kamēr piefiksēsi, ka ar reduktoru kaut kas nav kārtībā, tikmēr būs jau "mierā".
Šis padoms nav manis izdomāts, bet gan balstās uz speciālista pieredzi.
PS. Varam jau visu darīt paši... arī zobus lāpīt...
motoreļlai tās 100h ar ir no pirksta izzīsts cipars manuprāt :)) es gan tik daudz nenobraucu man iestājas gads.
autiņam labās eļlas jāmaina 15-25 tūkst km, kas ir 300-500 motorstundas. Nu ok autiņam ir eļlas filtrs, bet vienalga nav manuprāt tas tā tik precīzi
Būs jau labi, es ar tehniku draudzējos jau 35 gadus kā minimums

galvenais ir laicīgi eļļu nomainīt. nevilkt visas 100h, a nomainīt pie 90h.
Nu tad što i trebovalos dokazaķ ? :)))
A tad te kaipeika vainīga, tad ne tā vodka tiek lietota....
Laikam jau taisnība- jo vairāk buries, jo vairāk prātu sajauc! Un kā vienmēr, katram sava taisnība....
nu tak nevar :))) tu pats te buries ar tām eļļām kā pa pelniem :)))
tad nu nonākam pie manis iepriekš uzdotā jautājuma! Vai ar kvalitatīvu eļļu, kuras specifikācijā nav norādīts laivu dzinējs, bet ir citas dažādas 4taktu tehnikas, var sačakarēt motoru?!
Bļin, riņķadancis!
ja tev ražotājs prasa hipoidālo eļļu, gāz kaut 75w140. tādas lieto visos pilnpiedziņas japāņos. esi kādu japāni ar beigtu reduktoru redzējis? :)))))))))))))))))))))))))))) ar labas kvalitātes eļļu sadirst motoru nav iespējams.
Un ja tev ir privātmāja, garāža vai šķūnītis, tad ar glabāšanu ar nav problems, bet man vienīgā novietne ir balkons, vai garāža 185 km no dzīvesvietas :)) Taisnība gan, uz sezonu var glabāt arī tur :)))
Tomēr pārmaksāšanai arī neredzu jēgu! Ne visi var atļauties mētāt lašus tur un šur. Ja man būtu lieks piķis,nebūtu netā meklējis lētāku variantu motoram, bet nopirktu tuvāk esošo pie mājas!
Nu praktiski tad tu neievēro laivu motoru ražotāju norādījumus! Viņiem reduktoram paredzēts hypoid SAE 90 un tas šajā gadījumā ir tas pats,par ko es runāju....