gintsgg,
videoklipā brīžiem gāja, brīžiem negāja pilnā ručkā, jo gaisu sūca pie štucera. Filmeju rudenī ar tādu motoru kāds bija, paliks siltaks safilmēšu kartīgi. Bet na par to iet stāsts.
Laiva ir sertificēta, tai ir 5 gadu garantija. Uz visu , gan transi, gŗīdu un visu pārējo. Transis nemaz nevar izlūzsts, tur ir 4 austo audumu kārtas + 18 mm finieris ielaminēts - neviens cits ražotajs tādam mazām laivām tik stiprus traņčus netaisa. Man ir klients, kas ar 15 ZS dzinēju braukā un nekādu problēmu. Vel tak aizmugurējais beņķīs saturu dod, takā par to var nebēdāt. Un vispār transim sānā ir cilpa, pie kuras dzinējs ir jāpiesien !
Laiva nemaz nav domāta 1 m augstiem viļņiem. Pilnā klapē ejot var iet pret 0,3 - 0,4 m.
un vēl viena lieta. enkura nolaišana un pacelšana. Da kāds makšķernieku laivu ražotājs par to vispār aizdomājas, ka tie padsmit metri striķa kaut kur ir jāizklāj? :D un locīties pāri bortam pakaļ enkuram ar nav interesanti. + vēl normāla enkurstriķa fiksācija, lai var ātri nofiksēt Vo tas būtu interesanti : )
coplietdraug , pirmkārt , es esmu par jebkuru LV ražotu preci , vienalga vai tā būtu zīmulis , pudeļkorķis , vai laiva , par laivas izskatu , kā te izteicās mazkalns , es atbildētu tā : kas kuram patīk , vienam māte , citam meita . Man pret izskatu nav nekādu pretenziju , tikai laiva ļoti maziņa . Kāpēc netaisāt lielākas ? Par video , tur nekas nelūzt , bet tur arī nedod pilnu ručku un demonstrējumi notiek mierīgā ūdenī , kas būs 0,5 - 1 m vilnī , nav zināms , un tas ka demonstrējuma laikā tur , vēl nav zināms vai turēs pēc gada . Tāpēc arī prasīju , vai jūs garantējat izlūšanas gadījumā atmaksāt gan laivas , gan motora vērtību ? Uz šo jautājumu atbildes nebija . Es uzskatu ka LV ražotām precēm ir jābūt augstākās kvalitātes un ar augstāko garantiju , visādus draņķus lai ražo Ķīnā .
tieši tā,
jo parasta laiva maksā 250,
plakana gŗīda + puitas parcik nav vidējais pontons + 75
Gribi kasti aizmugurē, tad + 30 klāt
Tā var turpināt bezgalīgi un apkart laivu ar jebko,
varu gar katru sānu salikt 10 makšķerkātu turētajus, utt.
urmaas,
ja tu atnāc pirkt laivu un saki ka tev vajag kasti bakai, No problem, mēs to uztaisam.
Šīs laivas katru taisam individuāli, tapēc ko palūgsiet, tas arīlaiva būs.
Kādā rāmā ezeriņā,ja nav citu iespēju,varbūt ari varētu no tādas copēt.Izskatās biku stabilāka par "samu" uc stiklšķiedras laivām.Es ar tādu laivu nopietnākos ūdeņos nebrauktu copēt.
1.Jo nezinu kā šamā uzvedās lielākos viļņos.Iegrime tāda biku šaubīga liekās.
2.Interesanti būtu uzzināt kā viņa uzvedās ar diviem "latvieša svara" copmaņiem.
p.s.
Ja prezentējat šo laivu kā motoreni,kurai var pielikt pat 9,9Zs dzinēju,tad esiet tik laipni un neatrunājaties,ka vietu bākai var iebūvēt.Bākai vieta ir jābūt.Ja to neizmantos kā bākas vietu,tad būs vismaz somu kur ielikt,lai nemētājās pa laivas grīdu.
mazkalns,
liels paldies par ieteikumu mans draugs :)
Laiva netiek izmantotas nekādas celtniečības putas, tiek izmantotas slēgtās poras poliuretana putas.
Silikons un putas,sūd...ga būvnieka materiali,bez tam precei pēc mantas jaizskatās,nu vizuali -fui.Izskatās ka firma sākusi peldošus dārza baseinus piedāvāt (skatā no iekšpuses),varbūt uztaisi laivu,kas var konkurēt ar amīšu basu laivām?
Divatā copēt no šīs laivas būs grūti , tas protams tikai mans viedoklis , un ar 10 Zs motoru ir stipri pārspīlēts . Vai jūs dodat garantiju ka , jā es uzlieku 10 Zs motoru un iedodu pilnu ručku , jā motors noplēsīs visu laivas pakaļu un noslīks ( ir redzēts tāds variants ) , jūs atmaksāsit gan laivas , gan motora vērtību ? Manas domas ka šai laivai 5 Zs ir maksimums ko varētu likt .