gintsgg,
1,8 m
ar 25 HP motoru ies 60 km/h
Cik jaunā laiva būs plata un cik gara ?
Negribēju te šoreiz izlekt ar kodīgām piezīmēm,taču sākotnēji radās priekštats ka esi paņēmis divas brālīša lielās ragučas,novietojis ar teiksim 5cm. atsarpi,vidu piepūtis ar putām un malas aizziedis ar silikonu,bet pēc paskaidrojuma jau ir OK,taču varbūt vajadzēja otrādi,uztaisīt LUKSS ,piem reliņi,enkurvinča,nojume u.t.t.un tad budžeta klasi,bet iekštelpa kā vieta mani patīk.
gintsgg,
jaunā laiva būš dzinējam līz 25 ZS,
plata, spēs izturēt 1 m viļnus pat ar ātrumu 50 km/h
būš kastes bakai, enkuram, utt.
Cena ap 600 LVL
Ja interesē varu nosūtī apakšejās daļas modeļa bildes
Labi , mans rezumē par šo laivu , kas nepretendē uz absolūto patiesību .
Laba copes laiva , par pievilcīgu cenu , copei vienam , mierīgos ūdeņos ar max vilņa augstumu 0,3 - 0,4 m , ieteicamā max morora jauda 5 Zs .
Vispār Tu esi baigais malacis ka dari un cīnies un visu laiku mēģini attīstīties . Mans ieteikums , jauno , lielo laivu uzreiz nokomplektē tā lai tur būtu viss nepieciešamais , un nebaidies pārkāpt kaut kādu cenas robežu , jā laiva būs laba un labi nokomplektēta , pircēji būs .
Eerglis.Taisot enkuršnores stiprinājumu laivas priešējā cilpā,radīsi sev neērtības.Manu variantu varēsi stiprināt kur vēlies.Otrdien parunāsim.:))
Urmass, man ar ir viena ideja pa ziemu tapusi, tik jāgaida, kad varēs pārbaudīt praksē :) Vai Tava ideja ir atbilstoši ražotāju norādītajam, ka enkurstriķis jāstiprina priekšā zem balona esošajā cilpā?
ar K-rautā dabūju saivu ar rokturi, neesmu izmēģinājis praksē, grūti komentēt. Bet nu šķiet, ka vismaz nemētāsies pa zemi. Vienīgi kādu metru ķēdes vēl vajadzētu, lai nerīvējas pušu uz dolomītiem.
Ja es ražotu laivu copmaņiem, tad sāktu ar visām pamatlietā, vietu bākai/somai, enkuram. Enkura stiprinājumu, lai varētu to fiksēt nelecot no motora uz otru laivas galu utml Bet tas jau esmu tikai es :D
Eerglis.Par enkurstriķa fiksāciju ir viens ellīgi laps funktieris.Ja interesē,tad otrdien varēšu pastāstīt.:))
Par pārējo runājot - ir jādomā reāli.Tobiš ,nevar 250Ls vērtu laivu notjūningot,bez papildus izdevumiem,tā lai viss pa lielam būtu OK.Enkurstriķim es tev varu piespēlēt kādu spilvas spanni.Būs laivā tīrāks un pa kājām striķis ar enkuru nepīsies.:))
gintsgg,
un par tiem lielākiem modeļiem,
paslaik jau top, bet parcik modelēju pats nevis kopēju no citiem kā to dara daži citi Copmaņlaivu būvētāji, tad tas neiet tik ātri.
eerglis,
prieksējo beņi var pabīdīt uz centru, un purngalā uztaisīt kabatu gan enkuram, gan striķim, triķa fiksācijai būš tauvošanās pīle.
gintsgg,
videoklipā brīžiem gāja, brīžiem negāja pilnā ručkā, jo gaisu sūca pie štucera. Filmeju rudenī ar tādu motoru kāds bija, paliks siltaks safilmēšu kartīgi. Bet na par to iet stāsts.
Laiva ir sertificēta, tai ir 5 gadu garantija. Uz visu , gan transi, gŗīdu un visu pārējo. Transis nemaz nevar izlūzsts, tur ir 4 austo audumu kārtas + 18 mm finieris ielaminēts - neviens cits ražotajs tādam mazām laivām tik stiprus traņčus netaisa. Man ir klients, kas ar 15 ZS dzinēju braukā un nekādu problēmu. Vel tak aizmugurējais beņķīs saturu dod, takā par to var nebēdāt. Un vispār transim sānā ir cilpa, pie kuras dzinējs ir jāpiesien !
Laiva nemaz nav domāta 1 m augstiem viļņiem. Pilnā klapē ejot var iet pret 0,3 - 0,4 m.
un vēl viena lieta. enkura nolaišana un pacelšana. Da kāds makšķernieku laivu ražotājs par to vispār aizdomājas, ka tie padsmit metri striķa kaut kur ir jāizklāj? :D un locīties pāri bortam pakaļ enkuram ar nav interesanti. + vēl normāla enkurstriķa fiksācija, lai var ātri nofiksēt Vo tas būtu interesanti : )
urmaas,
var formēt no šķiedras, bet tie neprecīzi sanāk, tad jāliek no ņeržas, tie maksā kaus 4 LVL / gab
coplietdraug , pirmkārt , es esmu par jebkuru LV ražotu preci , vienalga vai tā būtu zīmulis , pudeļkorķis , vai laiva , par laivas izskatu , kā te izteicās mazkalns , es atbildētu tā : kas kuram patīk , vienam māte , citam meita . Man pret izskatu nav nekādu pretenziju , tikai laiva ļoti maziņa . Kāpēc netaisāt lielākas ? Par video , tur nekas nelūzt , bet tur arī nedod pilnu ručku un demonstrējumi notiek mierīgā ūdenī , kas būs 0,5 - 1 m vilnī , nav zināms , un tas ka demonstrējuma laikā tur , vēl nav zināms vai turēs pēc gada . Tāpēc arī prasīju , vai jūs garantējat izlūšanas gadījumā atmaksāt gan laivas , gan motora vērtību ? Uz šo jautājumu atbildes nebija . Es uzskatu ka LV ražotām precēm ir jābūt augstākās kvalitātes un ar augstāko garantiju , visādus draņķus lai ražo Ķīnā .
Man nevajag makšķeru turētājus.Lielai daļai copmaņu,vajag kur alus pudeli iespraust.Jo attaisītu tak somā atpakaļ neliksi.:D
tieši tā,
jo parasta laiva maksā 250,
plakana gŗīda + puitas parcik nav vidējais pontons + 75
Gribi kasti aizmugurē, tad + 30 klāt
Tā var turpināt bezgalīgi un apkart laivu ar jebko,
varu gar katru sānu salikt 10 makšķerkātu turētajus, utt.
Tas saucās - ļuboi kapriz,za vaši(naši) deņģi!
:))
urmaas,
ja tu atnāc pirkt laivu un saki ka tev vajag kasti bakai, No problem, mēs to uztaisam.
Šīs laivas katru taisam individuāli, tapēc ko palūgsiet, tas arīlaiva būs.
Kādā rāmā ezeriņā,ja nav citu iespēju,varbūt ari varētu no tādas copēt.Izskatās biku stabilāka par "samu" uc stiklšķiedras laivām.Es ar tādu laivu nopietnākos ūdeņos nebrauktu copēt.
1.Jo nezinu kā šamā uzvedās lielākos viļņos.Iegrime tāda biku šaubīga liekās.
2.Interesanti būtu uzzināt kā viņa uzvedās ar diviem "latvieša svara" copmaņiem.
p.s.
Ja prezentējat šo laivu kā motoreni,kurai var pielikt pat 9,9Zs dzinēju,tad esiet tik laipni un neatrunājaties,ka vietu bākai var iebūvēt.Bākai vieta ir jābūt.Ja to neizmantos kā bākas vietu,tad būs vismaz somu kur ielikt,lai nemētājās pa laivas grīdu.
mazkalns,
liels paldies par ieteikumu mans draugs :)
Laiva netiek izmantotas nekādas celtniečības putas, tiek izmantotas slēgtās poras poliuretana putas.