Ja grib lai lēnāk iet tad pie dzinēja horizontālās stabilizācijas ( ir visiem dzinējiem ) liek plāksni kuru regulē ar rokturi .Maina lenķi. Tas palīdz neraut purnu gaisā un pie maziem ātrumiem izmantot kā bremzi. Zinu 2 večus Burtnieku velcētājus kas saviem dzinējiem ir tādas bremzes uztaisījuši. Strādā super labi un nevajag rimi maisiņu izmantot kā bremzi :))) Jainteresē konstrukcija tai uzpariktei - raksti privāti.
es domāju, ka bušam nevajag neko. bet ja tomēr liekas, ka ir par ātru, tad vari paeksperimetēt ar peldošiem enkuriem. domāju, ka lielu nē. 20X20cm vai 30X30cm. ieskumā paeksperimentē ar plastmasas spaini vai rimi maisiņu :)
diezvai bush slīd labāk par pellu. ar pellu ir ok, kaut arī prasās lēnāk. parasti jau pūšļi ne visai labi slīd - būs ok. ja par ātru, tad ielaid peldoši enkuru - izpletni attiecīga izmēra.
kkeda,
gudriniek, kopš kuriem laikiem tehniskajā pasē raksta taktis? Ja neraksta, tad iepūt, ja tilpnē atļauts braukt ar motoru, tad brauc kaut ar dīzeli !
Pie 2t plusiem var minēt, ka lietotie būs lētāki par 4t (jaunus 2t vairs nedrīkst ievest un tirgot ES), vienādas jaudas motors 2t asāk atsauksies uz gāzes piedošanu, motors konstrukcijas dēļ ir vieglāks, salīdzinot ar 4t. To var pārvadāt jebkādā stāvoklī.
Ne vienmēr 2takters būs skaļāks par 4takteri, bet pārsvarā tā būs, ja motoram 1 cilindrs.
Mīnuss neapšaubāmi ir čakarēšanās ar eļļas/benzīna jaukšanu. Cik man ir nācies velcēt, no 2taktera atgāzu smaķelis tomēr kaitina, kad vējš sanāk no laivas aizmugures.
Es 2t vairs nepirktu, bet ja ir lielisks piedāvājums, tad vajag ņemt un braukt ...
Nekada gadijuma neperciet Parsun (5 zs)- slikta pieredze. Pa coku tek ara ella, totaali nelec (javelk 20 reizes) utt. Panemiet kadu lietotu Suzuki, Yamaha vai ko citu labaak.