atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

DRI 09.05.12
Lāčuk, šamējais tev būs kā kulaks uz acs!
http://omega.rtu.lv/auto/Gundars_Zalcmanis.htm
Viņš ir galvenais mācībspēks ekspluatācijas materiālu jomā (vismaz kādu laiku atpakaļ bija...)
Apjautājies viņam un tad uzraksti, kā īstenībā ir ar tām eļļām un benzīniem.... :)
eerglis 09.05.12
esmu pilnīgs diletants, bet pieņemu, ka ar 98 lielāka motoram temperatūra, un iespējams tas var atsaukties uz eļļošanu. (tas par 2taktu)
Yamahas servisā teica, ka motorzāģu 2taktu eļļu nedrīkst izmantot jo paredzēta citām darba temperatūrām/apgriezieniem.
lacuks007 09.05.12
kāds konkrēts profesors? esmu blakus :) lai nav jāmeklē :D
DRI 08.05.12
Klaņi, virzuļi un pirksti,
Magnēts _isās nedod dzirksti...

Lai nekasītos, kas ir kas motoros un kā tie darbojās labāk palasiet netā http://lv.wikipedia.org/wiki/Iekšdedzes_dzinējs
vai RTU ATI Ezermalas ielā paprasiet profesoriem - šie nekad nevienam neatsaka... :)
Ri4i20 08.05.12
Nju nezin, nezin es leju savam Jonson 2,3Hp 2 taktu tikai 98to, starpiiba ir juutama ar 95to, gan paterinjaa, gan darbiiba.....it iipasi pie maziem apgriezieniem(velcejot)....izmantoju tikai 98to....un beedu nezinu....

Starpcitu kur Jurmalaa var nopirkt jaunus airus(koka)?
bums 08.05.12
Uz kājas ir 2 propķi 1 noliešanas otrs līmenim Atskruvē abus iztukšo tur esošo smāķi -es parasti vēl izskaloju bet ne ar benzīnu -saļņika dēļ Tad atkorķē orģinālo transmisijas eļļas butelīti -viņai garššnīpis un no apakšas sac pildīt iekšā Kad augšējā -līmeņa caurumā parādīsies eļļa skruvē to ciet pēc tam apkšu Un ar to ši operācija beidzas .Tad sāc nākamo ....:DD
lacuks007 08.05.12
paldies visu atradu :D
lacuks007 08.05.12
nu šitādā raskladā nē :D man teica ka jādzen pa apakšējo noliešanas caurumu uz augšu kamēr sāk tecēt ārā eļļa pa līmeņa caurumu :D emmmm....
urmaas 08.05.12
Pēdā pie reduktora ir jābūt trīs propķiem.
1.ieliešanai.
2.līmenim.
3.noliešanai
Jem litrīgo pudeli un jāpietiek,vēl pāri paliks.
Pārējo ,kā nomainīt,ari pastāstīt?
:))
lacuks007 08.05.12
cik yamaha malta 2t 3hp 1999gads reduktorā iet eļļa?
lacuks007 08.05.12
Kompresijas pakāpe ir cik reizes tu saspied to kas ir cilindrā!
Kompresija ir spiediens kas veidojas saspiežot to kas ir cilindrā!
kautkā tā :D
Rxq 08.05.12
Dzinēja jaudu raksturo kompresijas pakāpe - kompresijas telpas attiecība pret darba telpu. Kopresijas otrs nosaukums ir "saspiešana", tikai vārds kopresija attiecās uz gāzēm, bet saspiešana uz jebkuru materiālu. Ir kādas citas domas?
lacuks007 08.05.12
Rxq kompresiju un saspiesanas pakāpe ir 2 dažādas lietas.... bet es ar domaju ka nekas nenotiks 1999 gada motoram ja lietu 98
urmaas 08.05.12
Žiguļam ieliekot attiecīgo galvas blīvi,nekas nebira no.:)))
Rxq 08.05.12
Savādi, ka cilvēki tic veikalā teiktajam vairāk kā zināšanām un teorijai/praksei: Visiem dzinējiem ar benzīnu, tiek uzrādīts minimālais tā oktāna skaitlis. Atkārtošos, ja teikšu, ka šis skaitlis raksturo degvielas pašuzliesmošanos (detonāciju) sasniedzot noteiktu saspiešanas pakāpi. Lai to ievērotu, benzīnam liek klāt visādus piemaisījumus, kas to ieregulē vajadzīgajā skaitlī. Un klāt liek ķīmiskos elementus, kas veicina pašattīrīšanos un samazina izdedžu veidošanos. palielina dzinēja darba mūžu. Jo tīrāks benzīns kā naftas produkts, jo augstāka tā detonācijas pakāpe ( lielāks skaitlis). Dzinējos, lai iegūtu lielāku jaudu no darba tilpuma, būtu jāpalielina sākotnējā saspiešanas pakāpe (kompresija), ko arī dara. Jo lielāka kompresija, jo lielākas iespējas detonācijai un augstākas prasības degvielai. Lietojot augstākas klases ( skaitļa) benzīnu nekas motoram nenotiks, it sevišķi, ja prasīts ir 95, bet ielej 98! ( ASV ir standarts 87, tad gan naudiskā izteiksmē tas ir daudz dārgāk, bet jaudas pieaugums nebūtisks). Tiek daudz minēts, ka 95 benzīns ir ar piemaisījumiem, kas nogulsnējās, ja to nelieto, bet 98 šis piemaisījuma procents ir mazs. Tāpēc mazākas iespējas "aizdambēt" karburatoru. Tāpat tas ir iespējams pie zemākām temperatūrām. Es leju visos jaunajos dzinējos tikai 98 (Statoil..), kuros prasīts ne zemāk kā 95. Cenas starpība nebūtiska, jo patēriņš jau nav liels, bet dzinēja stabilitāte un drošums palielinās. Oktānskaitļa starpība ir tikai 4 vienības ( atcerieties "žiguļus", kur lēja 76 benzīna vietā 93 un otrādi)....Tur gan jau varēja būt problēmas...
lacuks007 08.05.12
un galā ir izkusis virzulis vai vārsti :D
urmaas 08.05.12
Bračiņ
Nakujam atklāji manas gondas degmaisijuma sastāvu.Tagad ari pārējie varēs mazajiem pieciniekiem iesipt forsāžu. :DD
Bralitis 08.05.12
ēteri samaisi ar 98 un lej tik iekšā.Ies kā raķete ..... dažas minūtes :)) Parasti pietiek ka iztīra sveces .
martin 08.05.12
Pilnigi piekritu. Ja kas nestrada, vajag sakt ar karburatora tirisanu un regulesanu, svecu nomainju, nevis 98 benzinu :)
kkeda 08.05.12
Ja viss normāli strādā tad nav ko eksperimentēt! Lej 95 un brauc pļaujams :D

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs