Tiešām dīvaini - nopirkt jaunu dzinēju, un pēc tam Internetā uzdot jautājumus, uz kuriem pārdevējam bija jāatbild.
Man Merkūram bija iebraukšana pirmās 10h, pēc tam apkope. Tad vālē pēc sirds patikas. Iebraukšana manā uztverē ir lēna dudināšana līdz 2.5k apgriezieniem.
Man atkal jautājums par ieziemošanu, lai gan pašreiz nav aktuāli, bet tomēr... Cik vispār tas pasākums ir obligāts? Ko tur dara ar to motoru, un kāda no tā jēga? Izgājušā rudenī nu ļooooti noslinkoju un uz servisu neaizvedu, ūdeni iztecināju, cik varēju. Nekas slikts nenotika...
izlasi pamācībā, tur viss ir rakstīts :))
Varbut kads ko citu vel var ieteikt ka sakt motoriti lietot...
Tas jau atkarīgs, cik daudz brauc ar to motorīti. Es savam 5hp Suzukam eļļu mainu sezonai sākoties, tad jūlijā, un tad uz rudens pusi. Sanāk 3x gadā. Jo motorītis tiek lietots daudz. 100 motorstundas citreiz sanāk pa 2.5 mēnešiem nobraukt.
Bet ja iebrauc reizi mēnesī, tad varbūt arī reizi 4 gados sanāk mainīt :D
kkeda
Jā. Un nau ne vainas. Iet kā bitīte. Dažiem paziņām pēc visādām pieregulēšanām un ieziemošanām servisos vairs ne lec, ne normāli strādā. Es uzskatu, ka ieziemot un regulēt vajag lielākiem motoriem.
kas tie par suņa murgiem? :D sanāk kad 4 gadus nēsi eļļu mainijis?
smailers
Ar jauno motorīti pavelcē kādas 3-4 reizes bez gāzes un būs ok. Tā viņš piestrādāsies. Pēc 4 -tās reizes, braucot krastā, ar gāzi izdedzini degvielu, kas ir karburatorā. Eļļu nevajag mainīt un kautko regulēt. Man arī ir Mercury no 2008 gada. Nēesmu mainījis eļļu, tikai pielējis, lai būtu līmenis. Sezonai sākoties iedarbinās uz pusapgrieziena.
Sveiki!! Velejos uzzinat ka pareizi sakt lietot motoru jo iegadajos jaunu.. man ir mercury 5h 4taktu... un velejos vel uzzinat vai ella jamaina ir pec kada laicina vinam motora vai nee nu tas ir sakuma domats pec 10stundam vai vairak vai mazak...un kadu ellu jalej ieksa ir motora un reduktora ... busu loti ateicigs....
Nu lūk! Atkal vecā tēma! :D:D:D Agrāk jau minēju: kāda šķirba motoram! Laivai, pļāvējam, traktoram,frēzei utt! Atšķirība tanī,ko tas motors piedzen! Un eļļas paredzētas tikai konkrēta motora parametriem! Apgriezieni,temperatūra utt!
kaut yamaha par zāles pļāvēju, tas bija domāts vispārīgi nevis par kādu konkrētu motoru :)
keda - to mazo hondu ar gaisa dzesi var izmantot kā zāles pļāvēju-trimmeri :))
Skatos kad daudzi te uz eļļas maiņas ir uzsēdušies. Vnk nomainiet eļļu reizi sezonā un miers, pašam būs labi un motoram arī, nevis salīdzina te ar zāles pļāvējiem. :)
Interesanti, kādēļ Honda zāles pļāvējiem raksta, ka eļļa jāmaina pēc 25h, bet laivu motoriem 100h?
valdiszarins
Tur jau tā lieta, ka nummuri ir ok, bet apkārt šaize. Krāsas šķīdinātājs(626) neņem.
bushmen
Redz tātad arī tavs marķieris ir labs ja jau nedabū nost tikai visu sasteidzi bet vajadzētu tīrīties ar parasto krāsas šķaidītāju...
Reizi gadā droši vien tāpēc, lai novērtētu blīvslēgu stāvokli, t.i. vai reduktorā nav ūdens. a redzēt to var tikai izlejot eļlu...un kaut arī ūdens nav, tad nelies tak to pašu atpakaļ, tāpēc sanāk maiņa. Būtībā tas manuprāt ir tikpat "obligāti" kā 1x gadā ieeļlot visus šarnīrus :))
...vispār jau puses ir vienādas, bet lielākā puse to nespēj saprast :))
Lūdzu iesakiet, kā notīrīt to marķiera smērējumu. Esmu izmēģinājis visu - sākot no citrona līdz pat riskam-acetonam.
Man jau skiet, kad vairaak kaa puse nemaz nenobrauc taas 100h pa gadu, ja vieniigi nedziivo laivaa!:) bet eelaa jaamaina katru sezonu....ja kaut izbrauc 3 reizes gadaa pa kanaalu!
eļļa jāmaina ik pēc 100 h, vai vienu reizi gadā. Nevies kā mašīnas kārbā, ielēja un brauc.